Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23455
0 Brugere, 986 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
angelikalopez561
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AC Milan tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
79
80
[
81
]
82
83
...
135
Forfatter
Emne: AC Milan tråden (Læst 240304 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: AC Milan tråden
«
Svar #1200:
04 Jun 2009, 13:37 »
Citat af: Adriano Galliani
Ricky did not want to go to Manchester City, but he would go to Madrid
Ovenstående er fundet i dagens udtalelser fra Galliani på hjemmesiden, så noget kunne tyde på, at Kaká nok er væk efter pausen. Han bekræfter i øvrigt, at der har været forhandlinger.
Det mest bekymrende er vel næsten, at transferbeløbet bliver lavere og lavere, for hver gang nogen bringer rygtet, seneste beløb jeg har læst, var under 500 mio... Det er altså lige lovligt lidt, hvis i spørger mig.
Galliani fortæller endvidere, at Pirlo, Seedorf eller Pato under ingen omstændigheder er til salg, og at man vil hente en ny klasseangriber, hvis Kaká skulle blive solgt (sådan en blev vi nu også lovet sidste år, og der blev vi jo bare spist af med Ronaldinho, så jeg vil se det, før jeg tror det). Jeg tror egentlig også godt Pirlo kunne få en opblomstring under Leonardo, som forhåbentlig vil bruge ham rigtigt. Ancelotti brugte Pirlo for langt fremme ad banen de sidste par sæsoner, eller stillede forsvaret for langt tilbage, og det er gået ud over den plads Pirlo ellers skulle have haft til at slå sine fantastiske afleveringer, og fordele spillet.
Jeg synes ikke man ud fra Gallianis udtalelser får indtryk af, at han er på udkig efter nye spillere til forsvaret, desværre... Han virker til at mene at Thiago Silva er forstærkning nok. Kan Nesta holdes skadesfri næste sæson, kan det da også være han har ret, men det tvivler jeg ærligt talt på kan lade sig gøre.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1201:
04 Jun 2009, 13:38 »
håber også kaká vælger at blive, men med det i baghovedet at mange spillere skifter for pengenes skyld, så frygter jeg desværre at han tager afsted. det her minder mig om shevchenko.. kort før han blev solgt, læste jeg i et goal blad jeg har at han elskede at være i milan og ville blive, og så tog han afsted. suk.. men milan er vel et eller andet sted også tvunget til det, pga. økonomien ..
nu læste jeg lige det på nettet .. hvis det er korrekt oversat så snakker manden sku da i datid, som om at det ligger i kortene at han nok allerede er væk, og man bare ligger det ud som om det ikke er klubbens skyld..
«
Seneste Redigering: 04 Jun 2009, 13:43 af makkerskilap
»
It's all, part of the plan.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1202:
04 Jun 2009, 13:59 »
Citat af: makkerskilap 04 Jun 2009, 13:38
håber også kaká vælger at blive, men med det i baghovedet at mange spillere skifter for pengenes skyld, så frygter jeg desværre at han tager afsted. det her minder mig om shevchenko.. kort før han blev solgt, læste jeg i et goal blad jeg har at han elskede at være i milan og ville blive, og så tog han afsted. suk.. men milan er vel et eller andet sted også tvunget til det, pga. økonomien ..
nu læste jeg lige det på nettet .. hvis det er korrekt oversat så snakker manden sku da i datid, som om at det ligger i kortene at han nok allerede er væk, og man bare ligger det ud som om det ikke er klubbens skyld..
Sådan forstår jeg det ikke. Han fortæller, at der er forhandlinger, og at det er op til Kaká om han vil afsted eller ej (men at det nok er den vej det kommer til at gå), og så fortæller han om, hvad Kaká har opnået med Milan.
Jeg tror ikke der er noget der er afgjort endnu, det er jeg faktisk ret sikker på, Kaká er jo altså pt i Brasilien med landsholdet, og så længe han er det, bliver handelen nok ikke lukket - han skal jo trods alt lige skrive under på kontrakten, og så er der også det obligatoriske lægetjek.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1203:
04 Jun 2009, 14:47 »
netop derfor meldes det at han bliver præsenteret i næste uge.. og det var altså sådan jeg læste det, at du ikke læste det sådan, eller forstod det sådan, er jo din sag.
bottomline, jeg håber vi beholder ham.
galliani har i øvrigt revset ancelotti gevaldigt i dag.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1204:
04 Jun 2009, 16:11 »
Citat af: makkerskilap 04 Jun 2009, 14:47
netop derfor meldes det at han bliver præsenteret i næste uge.. og det var altså sådan jeg læste det, at du ikke læste det sådan, eller forstod det sådan, er jo din sag.
bottomline, jeg håber vi beholder ham.
galliani har i øvrigt revset ancelotti gevaldigt i dag.
Det var nu Berlusconi. Af og til kunne man godt ønske sig, at han kunne holde sin kæft bare en gang imellem. Jeg mener tidspunktet var rigtigt at skille sig af med Ancelotti, men dermed ikke sagt, at jeg ikke kunne se ham tilbage en gang i fremtiden, når han har fået lidt nye input andre steder. Derfor virker det åndsvagt, at Berlusconi nu pludselig smækker sådan med døren, og brænder broen, efter at afskeden ellers faktisk skete i fred og fordragelighed, og uden nogen sure miner.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1205:
05 Jun 2009, 09:57 »
whatever
berlusconi
har i dag udtalt at ronaldo gerne ses i en milan trøje.
nej tak..
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1206:
05 Jun 2009, 12:06 »
Der vil jeg bestemt også sige nej tak, specielt da hvis vi ikke har råd til at holde på Kaká, så har vi bestemt heller ikke råd til Ronaldo. Desuden har jeg på fornemmelsen, at han vil have en meget negativ indflydelse på holdånden.
Desværre har jeg hørt det før, mange spekulerer i, at hvis vi sælger Kaká, så skulle det være for at bane vejen for et køb af Ronaldo. Fordelen i det kunne måske være, at det ville gøre det muligt at spille med deciderede kanter (Ronaldo på højre og Ronaldinho eller Seedorf på venstre), men det har Leonardo jo allerede antydet, ikke er hans hensigt.
Personligt er jeg af den holdning, at det ikke kan betale sig at sælge en spiller fra idealopstillingen, bare for at købe en anden der er mindst lige så dyr, og skal have mindst lige så meget i løn. Så er man bedre tjent med at beholde ham med Milanhjertet. For hvad sker der så næste år, når Real igen lufter ønsket om at hente Ronaldo, så har vi hele farcen om igen, og kender jeg Galliani ret, så kunne vi meget vel ende med at sælge ham for mindre end vi købte ham for...
Der er ingen tvivl om, at Ronaldo er en fodboldspiller i verdensklasse, når han gider, så er han bestemt en af de allerbedste i verden, men det er altså også ret tydeligt, når han ikke gider, så lunter han bare rundt som en anden Ronaldinho, og venter på at få bolden, så han kan varme den, indtil modstanderen er på plads, for så at skyde på mål (ofte enten ved siden af, eller direkte på en modstander, fordi de jo har fået tid til at komme på plads), og derefter gå og lunte omkring igen, mens holdkammeraterne kæmper røven ud af bukserne, for at tilbageerobre bolden. Nej tak siger jeg bare, vi har allerede mindst én for meget af den type.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1207:
05 Jun 2009, 12:18 »
synes ikke vi har decideret
brug
for ronaldo, egentligt. han er en klasse spiller som du også siger dne, men det er ikke sådan at ham skal vi bare have fingerene i. så ser jeg hellere at de får ryddet op i økonomien så vi kan være med der fremover, får købt en målmand og en klasseangriber/erstatning til kaká, samt får set på det skide forsvar. på midtbanen med gattuso, pirlo, ambrosini, flamini, synes jeg egentligt vi er rimeligt dækket ind.
urealistisk synes jeg også det er at vi henter ronaldo, han koster jo det vide ud af øjnene, og selv om vi får 600 for kaká, så mener jeg ikke galliani og co bør investere i
ham
.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1208:
05 Jun 2009, 15:06 »
Jeg tror desværre heller ikke vi skal regne med at få 600 mio for Kaká, de seneste beløb jeg har hørt, har alle været under 500 mio. (mellem 485 og 495), så det lader desværre til, at prislejet har stabiliseret sig dernede, hvilket kunne tyde på, at det nok er noget i den størrelsesorden, vi skal regne med at få. I så fald håber jeg der indgår en overordentlig god spiller i handlen, jeg har bare lidt svært ved at se, hvem det skulle være i Real...
Ellers enig, sælger vi, så skal pengene vi får ind altså række til meget, ikke bare én humørspiller. Er dog ikke helt enig i, at vi kan se helt bort fra at forstærke den centrale midtbane, flere af spillerne er ved at nå en lidt fremskreden alder, hvilket ofte betyder flere skader, og mere begrænset evne til at spille 2-3 kampe om ugen, som jo altså er en nødvendighed, når man spiller Champions League. Det ville ikke gøre noget, hvis vi hentede i hvert fald en enkelt spiller til den kæde også (bare ikke Beckham). Og så kunne vi jo evt. skille os af med Cardaccio, som jeg personligt tvivler på nogensinde slår igennem.
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
«
Svar #1209:
05 Jun 2009, 16:00 »
Ronaldo er ikke typen, der forsvarer, men det er ikke sandt med at han holder kun på bolden og ikke laver ting, der ikke fører til noget. Uden ham, havde United aldrig stået i den CL-finale og havde vundet ligaen 3 gange de seneste 3 og 1 CL-titel de sidste 2.
Ronaldo er uden tvivl verdens bedste og mest komplette fodboldspiller nogensinde!
Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme
GLEM DEM!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1210:
05 Jun 2009, 19:20 »
Citat af: FC-Sjælland 05 Jun 2009, 16:00
Ronaldo er ikke typen, der forsvarer, men det er ikke sandt med at han holder kun på bolden og ikke laver ting, der ikke fører til noget. Uden ham, havde United aldrig stået i den CL-finale og havde vundet ligaen 3 gange de seneste 3 og 1 CL-titel de sidste 2.
Ronaldo er uden tvivl verdens bedste og mest komplette fodboldspiller nogensinde!
Det er heller ikke det jeg skriver. Jeg skriver, at han er en humørspiller, som er om ikke verdens bedste, så i hvert fald en af dem, NÅR han er i spillehumør, når han ikke er, så er det altså også ret tydeligt. Man kan jo vende den om og sige, at United måske havde vundet Champions League igen i år, hvis han havde været i spillehumør i finalen.
GraZiaZ
Reserveholdsspiller
«
Svar #1211:
05 Jun 2009, 19:32 »
Citat af: DNE 05 Jun 2009, 19:20
Det er heller ikke det jeg skriver. Jeg skriver, at han er en humørspiller, som er om ikke verdens bedste, så i hvert fald en af dem, NÅR han er i spillehumør, når han ikke er, så er det altså også ret tydeligt. Man kan jo vende den om og sige, at United måske havde vundet Champions League igen i år, hvis han havde været i spillehumør i finalen.
Hvis ikke han var i spillehumør så ved jeg ikke hvem der var. Han var klart Uniteds bedste spiller i kampen, det var en miserabel hold indsats, men Ronaldo var Uniteds bedste.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1212:
05 Jun 2009, 22:35 »
Bonera har fået forlænget sin kontrakt frem til 2013. Synes egentlig ikke han har været imponerende endnu, men nu har han da endnu 4 år til at bevise at han hører til i klubben - Måske Leonardo kan få lidt mere ud af ham, end Ancelotti kunne... Han viste trods alt stort potentiale i Parma.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1213:
05 Jun 2009, 22:54 »
Tjah dne, mener heller ikke jeg sagde, at den ikke kunne bruge forstærkning, men at der bare skal forstærkes andre steder først, som på kassen, og i bagerste kæde.. jeg går jo personligt og håber at de snart gør alvor af deres ord og får hentet en målmaskine som sheva var for os. inzaghi er et brugt kort og pato er fremtidens mand. jeg tror ikke borriello bliver vores bomber, selvom han da er udemærket. vi mangler en fast bomber som sheva var, imo. en som kan score 15/20+ mål pr. sæson. nu må vi se hvad der sker..
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1214:
05 Jun 2009, 23:12 »
det ser i øvrigt ud til at være definitivt at kaká forlader os, sådan tolker jeg hvertfald det der står på gazetta dello sports hjemmeside...
Sider:
1
...
79
80
[
81
]
82
83
...
135
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »