home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 989 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240016 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1170: 28 Maj 2009, 18:54 »

Nå, ikke nok med at vi har foræret Juve muligheden for selv at afgøre, om de skal slutte på andenpladsen, vi kan faktisk også stadig nå at miste tredjepladsen til Fiorentina, hvis vi taber med to mål eller mere på søndag.

Oven i alt det, så blev Maldinis afskedskamp (ud over resultatet) skæmmet af en flok idioter, og Galliani har i vanlig stil jogget i spinaten, ved ikke at tage afstand fra disse idioter, end ikke i hans undskyldning til Maldini, tager han afstand fra det, men beder vel bare mere eller mindre Maldini om at holde sin kæft...

Guardiola tilegnede gårsdagens Champions League sejr til Maldini, fordi han mente at Maldini fortjente et bedre farvel, end det de idioter gav ham i hans afskedskamp... tænk hvis Galliani en dag kunne vise et sådant format.

Skulle vi ende med at forære Fiorentina tredjepladsen på søndag, så må Ancelotti ud af vagten, så er der noget der tyder på, at vi har brug for et frisk pust, der må være grænser for hvor mange mellemsæsoner vi kan holde til. Jeg kunne leve med et par mellemsæsoner, hvis det var for at få gennemført et generationsskifte, men dette står vi jo først nu over for at skal have gennemført... Det er bare ikke godt nok.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1171: 28 Maj 2009, 19:07 »

Nej det er ikke godt nok... Maldini skal sgu hædres ikke bues af og det er sgu da for åndsvagt at tabe hjemme mod Roma, som knap nok komme med i Europa League... De er simpelthen for svingende i deres præstationer, først vinder de 6 eller 7 kampe i træk og så møder de 2 gode hold og fucker det op...

Jeg troede ellers lige at vi ville få den anden plads, men den får vi sgu nok ikke når vi skal møde et "godt hold".

Bave
Gæst

« Svar #1172: 28 Maj 2009, 19:09 »

Nå, ikke nok med at vi har foræret Juve muligheden for selv at afgøre, om de skal slutte på andenpladsen, vi kan faktisk også stadig nå at miste tredjepladsen til Fiorentina, hvis vi taber med to mål eller mere på søndag.
Nej da?
2   AC Milan   37   21   8   8   33+   71
3   Juventus   37   20   11   6   30+   71
4   Fiorentina   37   21   5   11   17+   68

Man bliver da placeret efter målscore derfor skal vi tabe med 9 mål til La Viola for at miste 3. pladsen Smiley
Men jeg er ret så sikker på at vi taber sidste kamp og Juve nupper 2. pladsen. Men man kan vel altid håbe..

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1173: 28 Maj 2009, 19:11 »

Jeg tror ikke at vi taber, men uafgjort... Synes faktisk at Kaká skal på bænken alt han gør er at miste bolden, han skal have en pause...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1174: 28 Maj 2009, 19:26 »

http://tv2sport.dk/node/33390

Så røg Gourcuff  Skuffet Kun 110 mio han er da mindst 200 mio værd og så er jeg lige glad med om der er 65 mio euro gæld eller hvad det er, han er meget mere værd...

Bave
Gæst

« Svar #1175: 28 Maj 2009, 19:30 »

http://tv2sport.dk/node/33390

Så røg Gourcuff  Skuffet Kun 110 mio han er da mindst 200 mio værd og så er jeg lige glad med om der er 65 mio euro gæld eller hvad det er, han er meget mere værd...
Der var jo ikke så meget vi kunne gøre Smiley

Da vi sendte Yoann afsted var han ikke 110 mio værd..
At han så har taget hjem til Frankrig og blevet årets spiller er jo bare virkelig ærgerlig for os..
Da han som der står i artiklen har haft en frikøbsklausul som vi måske skulle have sat højere men ingen vidste jo at han ville gøre det så godt.

Citat
Nu endte Milan i stedet med formentlig at tjene en stor sum penge på en spiller, som man købte i Rennes for fem millioner euro og som aldrig slog til i Serie A. Gourcuffs frikøbsklausul var nemlig på hele 15 millioner euro, eller godt 110 millioner danske kroner.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1176: 28 Maj 2009, 19:32 »

Ja, har læst men så må de sgu kæmpe for ham ved at give ham ny kæmpe kontrakt og så sælge Kaká

Zone 43
Manager

« Svar #1177: 28 Maj 2009, 19:49 »

Nej da?
2   AC Milan   37   21   8   8   33+   71
3   Juventus   37   20   11   6   30+   71
4   Fiorentina   37   21   5   11   17+   68

Man bliver da placeret efter målscore derfor skal vi tabe med 9 mål til La Viola for at miste 3. pladsen Smiley
Men jeg er ret så sikker på at vi taber sidste kamp og Juve nupper 2. pladsen. Men man kan vel altid håbe..

Jeg mener det er indbyrdes før målscoren, i hvert fald har jeg hørt, ligesom DNE, at en to-målssejr til Viola skulle være nok til tredjepladsen. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bave
Gæst

« Svar #1178: 28 Maj 2009, 19:52 »

Jeg mener det er indbyrdes før målscoren, i hvert fald har jeg hørt, ligesom DNE, at en to-målssejr til Viola skulle være nok til tredjepladsen. Smiley
Jamen så forstår jeg da ikke hvorfor vi ligger over jer (Juve)
Da vi har spillet 2 kampe
Juventus 4-2 Milan
Milan 1-1 Juventus

Det burde da sende jer over os :s

Zone 43
Manager

« Svar #1179: 28 Maj 2009, 20:00 »

Det kan der være noget om, jeg mente det er sådan, men det er det åbenbart ikke. Forlegen

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1180: 28 Maj 2009, 20:04 »

Jamen så forstår jeg da ikke hvorfor vi ligger over jer (Juve)
Da vi har spillet 2 kampe
Juventus 4-2 Milan
Milan 1-1 Juventus

Det burde da sende jer over os :s

Du kigger på den forkerte stilling, det er indbyrdes opgør der tæller, først hvis den er lige tæller målscoren.

Gå direkte til den officielle kilde, Lega Calcio

http://www.lega-calcio.it/it.page

Den er desværre god nok, det ligger i Juves egne hænder, om de skal have andenpladsen, og et to-måls nederlag til Fiorentina på søndag vil sende os ned på fjerdepladsen.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2009, 20:06 af DNE » Logged

Bave
Gæst

« Svar #1181: 28 Maj 2009, 20:08 »

Du kigger på den forkerte stilling, det er indbyrdes opgør der tæller, først hvis den er lige tæller målscoren.

Gå direkte til den officielle kilde, Lega Calcio

http://www.lega-calcio.it/it.page

Den er desværre god nok, det ligger i Juves egne hænder, om de skal have andenpladsen, og et to-måls nederlag til Fiorentina på søndag vil sende os ned på fjerdepladsen.
Dumme danske medier  Ubeslutsom

Men i så fald slutter vi nr. 4 for sådan er gud Wink

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1182: 31 Maj 2009, 16:55 »

Så kom der da endelig en sejr... Endda en som ingen herinde troede på, god afslutning på Maldinis karriere, som vil blive savnet af alle Milan fans (bortset fra nogle få hundrede idioter).

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1183: 31 Maj 2009, 19:16 »

http://tv2sport.dk/node/33579

Så skete det endelig...

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1184: 31 Maj 2009, 19:19 »

Dejligt. Kunne være dejligt med noget succes igen..

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010