Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1117 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AC Milan tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
73
74
[
75
]
76
77
...
135
Forfatter
Emne: AC Milan tråden (Læst 239754 gange)
GhettoKlinac
Gæst
Sv: AC Milan tråden
«
Svar #1110:
08 Mar 2009, 22:48 »
Vidic - Verdens bedste forsvarsspiller. Tror prisen er rimelig høj, men som Turbo siger, alt har sin pris
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1111:
16 Mar 2009, 10:38 »
En 5-1 sejr er da altid noget der luner, selvom det "bare" var mod Siena. Det er desværre bare for sent vi begynder at vinde kampene så overbevisende. Men det viser vel meget godt, at to deciderede angribere er at foretrække frem for én, og at Pippo ikke er over the hill endnu.
Nu så jeg desværre ikke kampen i går (vejret var for godt til at blive hjemme), kan nogen fortælle mig, hvordan vi stod på banen? Umiddelbart synes jeg at det ud fra de startende 11 kunne se ud til at være en ny opstilling, med en noget mere tilbagetrukken midtbane. Det virker umiddelbart ikke som nogen dum ide (det kan det jo næsten ikke være, når vi vinder 5-1), da vores defensiv har det med at stå langt tilbage på banen, så kan en mere tilbagetrukken midtbane lukke hullerne der har været mellem forsvar og midtbane.
Jeg synes at kunne forstå, at Abbiati og Kaká løb ind i skader i kampen. Håber ikke det er alvorligt, Abbiati ude vil i mine øjne være en stor svækkelse, for Dida er simpelthen for meget sprællemand, til at jeg føler mig tryk ved at have ham på mål, og Kalac er for svingende. Kaká har vi allerede set, at vi har svært ved at undvære, men ok, han startede på bænken i går, så måske den mere tilbagetrukne midtbane, er svaret på hvordan vi klarer os uden ham.
Som sagt, dejligt med en overbevisende sejr, bare ærgerligt, at det er for sent, til at det rigtig har nogen betydning. Men ok, vi lagde da lidt afstand til Fiorentina, og hold Genoa på afstand også.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1112:
16 Mar 2009, 12:41 »
Ja, dejligt med en sejr.. Mht. Kakás skade, ifølge Zambrotta på hjemmesiden, er det vidst kun lidt skrammer, hvorimod Abbiati skal igennem en undersøgelse for at fastlægge omfanget..
Men dejligt med en sejr, jeg vil være tilfreds hvis vi slutter i top 3.
Og ifølge Maldini er det åbenbart lidt slemt? "At first we just thought that it was a knock to his tibia, but then he felt pain to his knee. It’s a pity because Abbiati was having a great season. All of the team-mates care about him because he is a great champion." Er hans sæson slut?
«
Seneste Redigering: 16 Mar 2009, 12:43 af makkerskilap
»
It's all, part of the plan.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1113:
16 Mar 2009, 17:19 »
Det håber jeg godt nok ikke, for med Dida på kassen, kunne det godt blive et problem, at holde på en Champions League plads.
Jeg er bestemt ikke tilfreds med top 3, kravet og forventningen før sæsonen gik i gang var at vinde mesterskabet og UEFA Cuppen. Så er en 1/16 finale i UEFA Cuppen og en Serie A tredjeplads (eller andenplads for den sags skyld) bare ikke godt nok. Jeg synes ikke det er for meget at forvente, at klubben kan leve op til de målsætninger den selv sætter... Det er desværre ved at være flere år siden det sidst er sket...
tturbo1
Manager
«
Svar #1114:
16 Mar 2009, 20:24 »
Sæsonen er ovre for Abbiati...
http://www.bold.dk/nyt/Saesonen-ovre-for-Milan-keeper
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1115:
16 Mar 2009, 21:56 »
Citat af: DNE 16 Mar 2009, 17:19
Det håber jeg godt nok ikke, for med Dida på kassen, kunne det godt blive et problem, at holde på en Champions League plads.
Jeg er bestemt ikke tilfreds med top 3, kravet og forventningen før sæsonen gik i gang var at vinde mesterskabet og UEFA Cuppen. Så er en 1/16 finale i UEFA Cuppen og en Serie A tredjeplads (eller andenplads for den sags skyld) bare ikke godt nok. Jeg synes ikke det er for meget at forvente, at klubben kan leve op til de målsætninger den selv sætter... Det er desværre ved at være flere år siden det sidst er sket...
Næh, men uanset om du er utilfreds med at de ikke har præsteret bedre, kan du ikke rigtigt, hvis du skal være realistisk, synes jeg, være tilfreds med andet end en 3. plads som det er nu, da de højst sansynligt ikke vinder mesterskabet, eller ender som 2'er. Sagde ikke at det ikke er skuffende at de ikke kom længere i europa, dét er meget skuffende, hvorimod jeg er lidt nemmere at bøje mht ligaen, da jeg mener at andre hold simpelthen er bedre overordnet set, pt., desværre. Alt taget betragtning, synes jeg at 3. pladsen må være minimum nu, og alt andet, vil være utilfredsstillende.
Ja.. Maldini havde åbenbart ret. Fandme skidt. Håber Dida leverer.
It's all, part of the plan.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1116:
16 Mar 2009, 22:46 »
Jeg er skuffet over sæsonen, og det vil være forkert at sige, at jeg vil være tilfreds med en 3.plads, den nuværende situation taget i betragtning, det er simpelthen et krav. Men tilfreds med sæsonen, det bliver jeg ikke, det løb er kørt... Med mindre selvfølgelig, at Inter og Juve går helt ned med flaget, og vi brager forbi dem, men jeg tvivler desværre.
UEFA Cuppen har jeg egentlig ikke set som det vigtigste i denne sæson, det var fint så længe vi var med, men det var klart ligaen der skulle prioriteres højst. Uanset hvor langt vi så kom i UEFA Cuppen, så ville jeg være ovenud tilfreds, hvis bare vi vandt mesterskabet. Jeg ville derimod ikke være super tilfreds, hvis vi havde vundet UEFA Cuppen og så kun var blevet nummer 3 eller 4 i ligaen, det ville dog have været bedre end vores nuværende situation...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1117:
20 Mar 2009, 10:41 »
Gattuso udtaler, at han er klar til at gå ned i løn, for at hjælpe klubben igennem finanskrisen. Det er sgu fedt at have spillere, der er klar til at ofre personlig gevinst, for at hjælpe klubben.
Ellers så har Galliani til Italienske medier udtalt, at der ud over Thiago Silva vil komme endnu en forsvarsspiller til sommer. Men ellers lyder det ikke til han mener der er brug for forstærkninger. Det er selvfølgelig positivt, at der endelig lader til at ske noget i forsvaret, det er klart der vi har hårdest brug for forstærkninger, men det kunne da være rart, hvis man kiggede lidt på om vores angreb var stærkt/bredt nok. Sheva skal bare sendes tilbage til Chelsea, han er ikke den klassespiller han var engang, og så er der Pippo, Pato og Borriello tilbage af deciderede angribere. Pippo kan endnu, men han er altså ved at være temmelig gammel. Borriello er en dygtig angriber, men vi har desværre ikke haft meget gavn af ham, da han har været skadet det meste af sæsonen. Pato er et stort talent, men hamrende uskarp, han er ikke klar til at spille alene i front. Så en skarp angriber med en vis rutine ville ikke være af vejen, jeg så stadig gerne, at det blev Adriano, men han er nok desværre urealistisk, der skulle vi have handlet for et år siden. Men det bliver jo nok slet ikke, det ville virke tosset, at smide store beløb efter spillere, hvis man samtidig beder de spillere vi har nu, om at gå ned i løn.
Nu vi snakker om løn, så kunne budgettet måske lettes en hel del, ved at skille sig af med Ronaldinho, der bestemt ikke har præsteret, til at berettige, at han er en af verdens 10 bedst lønnede fodboldspillere, og droppe Sheva, der befinder sig på samme liste, og Beckham, der er nummer 29 på listen...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1118:
23 Mar 2009, 10:05 »
0-0 mod Napoli, det er ikke godkendt, og da slet ikke med en skudstatistik, der peger i retning af, at det faktisk var Napoli der så ud til at have været tættest på de tre point (jeg så ikke kampen). Vi skal endda helt tilbage til første halvdel af Januar, for at finde Napolis seneste sejr, det er simpelthen utilgiveligt, at spille lige op med sådan et hold...
Nu er vi også hægtet af andenpladsen, mens Genoa og til dels Fiorentina stadig er i spil til tredjepladsen...
Det er altså bare ikke godt nok.
Enevoldsen
Landsholdsspiller
«
Svar #1119:
11 Apr 2009, 19:56 »
Hvorfor er der ingen der skriver om de seneste kampe? De har jo fået 6 point i 2 kampe...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1120:
11 Apr 2009, 20:14 »
Tjae, så lidt af kampen mod Chievo i dag, og må nok indrømme, at den klasseforskel der burde være i sådan en kamp, den var lidt svær at få øje på. Men det var det bedste hold der vandt, synes bare Chievo var lidt for tæt på at få point ud af opgøret. Heldigvis havde Dida sine gode perioder når det gjaldt, og holdt sine sprællemandstendens
er til de episoder, hvor det ikke kostede for dyrt.
Synes det er lidt tankevækkende, at et par af verdens bedst betalte spillere, har så svært ved at spille sig på holdet, både Beckham og Ronaldinho har siddet på bænken, mens resten af holdet har vundet de seneste kampe. Er lidt ærgerlig over, at det lykkedes Galliani at blive enig med Galaxy om Beckham, og Ronaldinho mener jeg stadig vi skal have skudt af til sommer, til fordel for en holdspiller, på en af de pladser hvor vi mangler noget kvalitet.
Jeg så ikke sidste rundes kamp mod Lecce, men det må vel betegnes som en pligtsejr, og 2-0 burde bestemt ikke være et mål for meget, tvært imod.
Enevoldsen
Landsholdsspiller
«
Svar #1121:
12 Apr 2009, 11:51 »
Chievo er ikke helt dårlige lige nu... De fik jo 3-3 mod Juve. Synes også at Beckham skal spille, måske i stedet for Seedorf, som i går spillede af helvede til. Og RONALDINHO satte sgu da 4 mand af på én gang
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1122:
12 Apr 2009, 12:39 »
Seedorf er mange klasser bedre end Beckham, han skal bestemt ikke ofres for den popstjerne. Han scorede da vist i øvrigt også sejrsmålet... Det passer mig fint, at Beckham ikke spiller, det ærgrer mig bare, at vi skal spilde en masse penge på hans uhyrlige løn. Han har ikke klassen til Milan, og passer ikke rigtig ind i spillestilen. Seedorf, Pirlo, Ambrosini, Gattusso og Flamini er alle bedre, og bør absolut stå foran Beckham til en plads på midtbanen.
Ronaldinho har et gudsbenådet fodboldtalent, problemet er bare, at han ikke er nogen stor holdspiller, og han har en tendens til at falde ud i store perioder i kampene, og synes ikke rigtig han har vist, at han så kan afgøre kampene i de perioder, hvor han rent faktisk viser hvad han kan. Så også fint med mig, at han ikke spiller, og kan vi få ham solgt til sommer, uden alt for store tab i forhold til købsprisen, så kan vi få mange andre spillere, der kan gøre en større forskel, for de penge.
Hvad Chievo angår, så SKAL der simpelthen være klasseforskel på nummer 3 og nummer 16...
Enevoldsen
Landsholdsspiller
«
Svar #1123:
12 Apr 2009, 12:43 »
Ja Seedorf scorede sejrs målet, men han ødelagde virkelig mange angreb med dårligere tæmninger og for sene afleveringer. Hvad får Beckham da i løn, efter de artikler jeg har læst er det meget mindre end hvad han plejer at få...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1124:
12 Apr 2009, 13:00 »
Han får lige knap 700.000 om ugen. Det synes jeg klart er for meget, i forhold til at der bør stå mindst 5 spillere foran ham, til en af pladserne på midtbanen...
Spillere som Buffon, Adriano, Aguero, Xavi, Iniesta og Puyol får en tilsvarende ugeløn, og de er da alle klart bedre end Beckham. Han får mere i løn end spillere som Drogba, Anelka, Berbatov, Scholes, Del Piero, Ribery, Giggs, Trezeguet, Carragher osv. Jeg kan godt komme i tanker om et par spillere på den liste, jeg langt hellere så i Milan, end Beckham.
Men ok, det er da ikke så uhyrligt, som den løn vi spilder på Sheva og Ronaldinho.
Sider:
1
...
73
74
[
75
]
76
77
...
135
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »