home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239552 gange)
-LFC-
Manager

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1065: 18 Feb 2009, 16:26 »

Er det muligt at se live streaming fra nettet? Skal nemlig også se AaB - Deportivo Peace

EDIT: Er Kaka blevet klar?  Smiley
Hvorfor vil du hellere se AaB end dit favorithold? Shockeret

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1066: 18 Feb 2009, 16:29 »

Hvorfor vil du hellere se AaB end dit favorithold? Shockeret

Jeg vil sku se de danske hold kvaje sig fuldstændig  Opstemt

Ej, dropper nok AaB kampen. Milan kampen skal sku ses Opstemt

SoAP
Gæst

« Svar #1067: 18 Feb 2009, 16:41 »

Den kamp bliver i øvrigt vist på ZDF kl. 20:20. Desværre tror jeg, at i kører os over Skuffet

Nej da Zone! Har du aldrig set os spille internationale kampe? Vi spille jo hjemme. Der kan det ikke gå galt . Bortset fra kampe mod græske hold. Werder vinder 3-1 .

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1068: 18 Feb 2009, 16:47 »

Er det muligt at se live streaming fra nettet? Skal nemlig også se AaB - Deportivo Peace

EDIT: Er Kaka blevet klar?  Smiley

Kaká er ikke med i truppen til kampen.

Dida starter på kassen, Maldini spares, og Inzaghi starter i angrebet, da han åbenbart er eneste kampklar angriber. Og så mener jeg at have læst et eller andet sted, at Beckham skulle være tvivlsom, så det kunne meget vel give Flamini chancen. Det er et noget reservespækket hold, men vi tager dem da alligevel  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #1069: 18 Feb 2009, 16:56 »

Nej da Zone! Har du aldrig set os spille internationale kampe? Vi spille jo hjemme. Der kan det ikke gå galt . Bortset fra kampe mod græske hold. Werder vinder 3-1 .

Jo, jeg har set en del Europa Cup kampe med os. Men som sæsonen har formet sig for os, så frygter jeg at, Milan kører os over, lige som Ajax gjorde det i Amsterdam i sin tid. Græder

Vores håb for et godt resultat ligger hos Diego og Pizarro. Bliver de lukket ned, så jeg vil på forhånd ønske Milan tillykke med den videre deltagelse i UEFA'en. Vores forsvar har hidtil været hullet som en si, selvom det normalt er ret stærkt.

Nu så jeg lige DNE's indlæg, dét giver da lidt mere positiv fornemmelse forude før kampstart, at Milan må undvære et par offensive esser. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1070: 18 Feb 2009, 17:03 »

Kaká er ikke med i truppen til kampen.

Dida starter på kassen, Maldini spares, og Inzaghi starter i angrebet, da han åbenbart er eneste kampklar angriber. Og så mener jeg at have læst et eller andet sted, at Beckham skulle være tvivlsom, så det kunne meget vel give Flamini chancen. Det er et noget reservespækket hold, men vi tager dem da alligevel  Thumbs Up

Dida, min ynglingsmålmand. Sådan  Djævel Men, hvis du finder startopstillingen, så sig endelig til  Thumbs Up Ærgeligt at Beckham er tvivlsom, men han bliver klar  Grin

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1071: 19 Feb 2009, 10:33 »

1-1, det kunne have været bedre, synes vi overlod lidt for meget af spillet til Werder, og igen stillede os for dybt på banen. Pippo i angrebet så jeg ikke som en svækkelse i forhold til Pato, for hvor Pato med sin hurtighed måske nok når frem til lidt flere chancer en Pippo, så er Pippo altså bare skarpere på de chancer han får, og han fik den da også banket ind i går - i øvrigt på en flot assist af Flamini, der erobrede en bold højt på banen, løb nogle meter, og sendte bolden ind over, hvor Pippo så igen, igen stod på rette sted, og på det rette tidspunkt.

Ærgerligt vi ikke i det mindste kunne holde føringen kampen ud, men vi fik trods alt et vigtigt udebanemål.

Hvad der lige skete omkring udligningen fik jeg ikke helt fat i, da min forbindelse gjorde knuder i den sidste del af kampen, så det var desværre ikke meget jeg lige fik ud af de sidste 20 minutter af kampen  Sur

Zone 43
Manager

« Svar #1072: 19 Feb 2009, 10:38 »

Hvad der lige skete omkring udligningen fik jeg ikke helt fat i, da min forbindelse gjorde knuder i den sidste del af kampen, så det var desværre ikke meget jeg lige fik ud af de sidste 20 minutter af kampen  Sur

Daniel Jensen sender et frispark ind til Hugo Almeida, som header den ned for fødderne af en fri 'Karate Kid' Diego, som nemt kunne udligne. En chance a la den Tziolis havde efter en 50 sekunders tid. :-)

Fair resultat i en fin kamp, hvor vi spillede bedre end jeg havde turde håbet på. Til gengæld, som du nævner, burde der være stor forskel mellem de to mandskaber i Milano. Desværre.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #1073: 19 Feb 2009, 11:34 »

Dida, min ynglingsmålmand. Sådan  Djævel Men, hvis du finder startopstillingen, så sig endelig til  Thumbs Up Ærgeligt at Beckham er tvivlsom, men han bliver klar  Grin
Hvordan kan den retard til Dida være din yndlingsmålmand? Grin

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1074: 19 Feb 2009, 11:35 »

Hvordan kan den retard til Dida være din yndlingsmålmand? Grin

Han var det, da han var på topniveau. Og han er det stadig  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #1075: 19 Feb 2009, 11:40 »

Han var det, da han var på topniveau. Og han er det stadig  Thumbs Up
Bah! Har hadet ham som pesten siden hans "død" mod Celtic. Sur

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1076: 19 Feb 2009, 11:49 »

Dida har efter min mening altid været en sprællemand. Når han spiller op til sit bedste, er han i verdensklasse, men når han ikke gør, ville han dårligt nok kunne spille sig på hold i Serie 5. Problemet er så, at han sjældent formår at spille op til sit bedste i 90 minutter ad gangen... Han er alt for svingende i sine præstationer, så er absolut ikke ked af, at Abbiati har nappet pladsen i Serie A kampene, og at Dida kun får pokal og UEFA Cup kampene. Nu hvor UEFA Cup kampene er blevet lidt vigtigere, hvis vi skal have noget gyldent metal i denne sæson, så jeg i øvrigt gerne, at Abbiati også fik disse.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1077: 19 Feb 2009, 12:00 »

Må jeg spørge herinde, hvordan folk vil betegne Nesta og Sheva som spillere, mht. spillestil osv?  Smiley

It's all, part of the plan.

Bademesteren
Manager

« Svar #1078: 19 Feb 2009, 14:15 »

Pippo i angrebet så jeg ikke som en svækkelse i forhold til Pato, for hvor Pato med sin hurtighed måske nok når frem til lidt flere chancer en Pippo, så er Pippo altså bare skarpere på de chancer han får, og han fik den da også banket ind i går - i

Det er vel også hvad Pippo har at byde på - altså sin evne til at afslutte.
hans varemærke må være: "Jeg er usynlig i 89 minutter, men på pletten en gang, hvor jeg så er skarp".
Synes det er utroligt at han ikke er blevet siet fra truppen indenfor de sidste par år.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1079: 19 Feb 2009, 14:23 »

Det er vel også hvad Pippo har at byde på - altså sin evne til at afslutte.
hans varemærke må være: "Jeg er usynlig i 89 minutter, men på pletten en gang, hvor jeg så er skarp".
Synes det er utroligt at han ikke er blevet siet fra truppen indenfor de sidste par år.

Jeg synes faktisk, at han på det seneste har været skarpere end nogensinde før. Det hænger måske sammen med, at han faktisk er begyndt at løbe lidt, her på sine gamle dage. Han når, som sagt, måske ikke frem til så meget som Pato, men skarp det er han altså, og synes også at han på det seneste er begyndt at arbejde lidt for holdet. At han løber meget offside, skyldes jo bare, at han meget ofte befinder sig lige på grænsen af den offside, og på den måde holder modstanderens forsvar beskæftiget i samtlige 90 minutter, de skal kun svipse én offsidefælde, så ligger bolden i kassen.

Men ellers enig, der kommer lidt for meget uballance i opstillingen når begge de arbejdssky (Pippo og Ronaldinho) elementer spiller samtidig.

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010