home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240911 gange)
Bave
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #285: 18 Maj 2008, 17:05 »

Ja det Håber jeg sgu også

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #286: 18 Maj 2008, 18:06 »

Pis, så er det endeligt, havde desværre for længe siden lavet et lille vædemål med en kollega, der er Fiorentina fan, så nu får han desværre lov at pryde mit skrivebord på computeren, når jeg kommer på arbejde imorgen...

Men på den positive side, så var det da et fint farvel til især Cafu, der fik lov at score i sin afskedskamp, og Serginho fik lige de sidste 10 minutter på banen, til at få sagt farvel.

Ærgerligt at Torino ikke lige kunne have holdt nullet 14 minutter mere, så havde den stået på Champions League til næste sæson, hvilket havde gjort det så meget lettere, at tiltrække et par helt store navne i sommerpausen. Men som Rosso siger, så må vi jo bare snuppe UEFA cuppen til næste sæson, og Bayern beviste da også sidste år, at selvom man ikke er med i Champions League, så kan man godt tiltrække nogle ganske habile fodboldspillere. Så må vi jo bare se, om ikke vi kan veksle dem til et lidt bedre UEFA cup resultat. Og så må der selvfølgelig heller ikke være sådan en spænding om, om vi når at indløse den Champions League billet til næste sæson, den skal hives sikkert hjem, der er ikke råd til flere mellemsæsoner, nu er det vist ved at være vores tur til at vinde Serie A.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #287: 19 Maj 2008, 20:56 »

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst

« Svar #288: 19 Maj 2008, 20:58 »

Det godt Gattuso

Var i lang tid bange for du ville forlade os

The_Jonas
Førsteholdsspiller

« Svar #289: 19 Maj 2008, 23:48 »

Og Galliani har udtalt at denne dag skal huskes, fordi det var starten på 'et nyt Milan'. Han udtaler desuden at vi skal ud og hente 7-8 spillere.

En sæson i Uefa Cuppen har da tydeligvis åbnet Gallianis øjne Smiley Hurra for det! Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #290: 20 Maj 2008, 00:10 »

Rossonero
Gæst

« Svar #291: 20 Maj 2008, 08:41 »

Rygtebørsen kører for fulde gardiner, og det har resulteret i afklarede rygter. Brasilianske Amauri fra Palermo, som vi længe har jagtet, er angiveligt nervepirrende tæt på et Juventus-skifte. En spiller, jeg havde et ønske om at se i AC Milan, men der er en masse andre på transfermarkedet, der ligger på Amauris niveau og højere.

Et rygte har dog også taget en retning til vores fordel. Efter lange forhandlinger med Nice, ser det endelig ud til, at vi snart kan se målmandsgeniet Hugo Lloris i en Milan-trøje. Jeg kan ikke vente til, at det bliver meddelt officielt!

Jeg tror i øvrigt ikke vi skal være bange for, at vi ikke kan tiltrække gode spillere til holdet, bare fordi vi ikke spiller Champions League i næste sæson. Milan er en historisk klub, og alle ved, at der ikke går længe før vi igen er på toppen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #292: 20 Maj 2008, 09:06 »

Rygtebørsen kører for fulde gardiner, og det har resulteret i afklarede rygter. Brasilianske Amauri fra Palermo, som vi længe har jagtet, er angiveligt nervepirrende tæt på et Juventus-skifte. En spiller, jeg havde et ønske om at se i AC Milan, men der er en masse andre på transfermarkedet, der ligger på Amauris niveau og højere.

Et rygte har dog også taget en retning til vores fordel. Efter lange forhandlinger med Nice, ser det endelig ud til, at vi snart kan se målmandsgeniet Hugo Lloris i en Milan-trøje. Jeg kan ikke vente til, at det bliver meddelt officielt!

Jeg tror i øvrigt ikke vi skal være bange for, at vi ikke kan tiltrække gode spillere til holdet, bare fordi vi ikke spiller Champions League i næste sæson. Milan er en historisk klub, og alle ved, at der ikke går længe før vi igen er på toppen.

Jeg tror godt det kan have noget at sige, for de allerstørste spillere, se bare Juventus, det er ikke just verdensstjerne de har hentet de seneste par sæsoner, og det er trods alt den klub af alle, der har vundet flest Italienske mesterskaber... Men på den anden side, så er det jo gået meget godt for dem alligevel, så måske det slet ikke er blandt de allerstørste etablerede navne, at den nye Milan trup skal findes. Det ville være fedt, at hente nogle spillere, som man kan bygge et hold op over, som kan holde i rigtig mange år - Der er Lloris jo en god begyndelse, Pato har vi allerede, Paloschi bliver forhåbentligt også en stor spiller. De mangler bare et lidt mere rutineret forbillede, som dog stadig kan være med på allerhøjeste plan (jeg håber stadig lidt på Adriano). Man kunne også håbe, at talent ligger i familien, og Digao er klar til at springe ind i forsvaret i løbet af den kommende sæson, og at vi i fremtiden får en ny Maldini, der også kan gå hen at blive en Milan legende.

Det bliver virkeligt spændende at se, hvad der sker i sommerpausen.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #293: 20 Maj 2008, 09:47 »

han er jo vild den mand Opstemt Peace fedt fedt fedt!
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 09:49 af makkerskilap » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #294: 20 Maj 2008, 09:48 »

Ihh hvor jeg glæder mig Smiley

FORZA MILAN!

-Benja-
Gæst

« Svar #295: 20 Maj 2008, 09:57 »

Det er godt nok et super køb, men er det officielt endnu ?

JimmyGP
Manager

« Svar #296: 20 Maj 2008, 09:59 »

Nej intet er officielt endnu..

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #297: 22 Maj 2008, 20:02 »

Bave
Gæst

« Svar #298: 22 Maj 2008, 20:05 »

Det lyder jo Fantastisk  Opstemt

Men det er nok ikke Amauri da Juventus næsten har ham

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #299: 22 Maj 2008, 20:07 »

Det lyder jo Fantastisk  Opstemt

Men det er nok ikke Amauri da Juventus næsten har ham

Tror mest Drogba - Han kunne også være en god spiller i Milan.
Kan bare ikke lide ham personligt - men det er en anden side af sagen (:

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010