home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241005 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #270: 11 Maj 2008, 18:56 »

Hellere en ny sportsdirektør, ud over Pato er det faktisk ret begrænset hvor gode Gallianis indkøb de seneste år har været. Med den gennemsnitsalder truppen allerede har, nytter det ikke noget at blive ved med at flirte med spillere der er godt på vej ind i deres karrieres efterår, hvilket jeg synes Galliani har en tendens til.

Men på den anden side, så er det ved at være længe siden, at vi har været stabile i Serie A, så måske er det på tide at overveje om Ancelotti er den rigtige mand for Milan. Og så alligevel, så synes jeg alligevel, at det kunne være interessant at holde på ham lidt endnu, det er trods alt ikke helt uinteressant, hvad han har fået ud af de talenter, der har fået chancen i sæsonens løb...

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #271: 11 Maj 2008, 18:59 »

Hellere en ny sportsdirektør, ud over Pato er det faktisk ret begrænset hvor gode Gallianis indkøb de seneste år har været. Med den gennemsnitsalder truppen allerede har, nytter det ikke noget at blive ved med at flirte med spillere der er godt på vej ind i deres karrieres efterår, hvilket jeg synes Galliani har en tendens til.

Men på den anden side, så er det ved at være længe siden, at vi har været stabile i Serie A, så måske er det på tide at overveje om Ancelotti er den rigtige mand for Milan. Og så alligevel, så synes jeg alligevel, at det kunne være interessant at holde på ham lidt endnu, det er trods alt ikke helt uinteressant, hvad han har fået ud af de talenter, der har fået chancen i sæsonens løb...

Jeg synes ikke det er Ancelotti der skal skiftes ud, ingen tvivl déqr hvis det står til mig. Beundrer ham sku den mand..
Og som du siger er det Galliani der har en tendens til at hente spillere som reelt har toppet..

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst

« Svar #272: 11 Maj 2008, 19:07 »

Jeg er lidt splittet fordi at jeg mener vi skal fyrer Ancelotti og Ansætte Rijkaard.
Men Ancelotti har vundet 8 trofæer i sin tid i Milan og er jo en Meget god træner siden vi jo ikke har Verdens Bedste Trup.

Gallianis indkøb kan det godt stilles spørgsmålstegn ved fordi at der er Spillere som Emerson, Ibrahim Ba , Favalli og Bonera som jeg ikke forstår hvorfor skulle til klubben

molle
Landsholdsspiller

« Svar #273: 11 Maj 2008, 19:33 »

Jeg er lidt splittet fordi at jeg mener vi skal fyrer Ancelotti og Ansætte Rijkaard.
Men Ancelotti har vundet 8 trofæer i sin tid i Milan og er jo en Meget god træner siden vi jo ikke har Verdens Bedste Trup.

Gallianis indkøb kan det godt stilles spørgsmålstegn ved fordi at der er Spillere som Emerson, Ibrahim Ba , Favalli og Bonera som jeg ikke forstår hvorfor skulle til klubben

Så er Ba tilbage!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83526

Bave
Gæst

« Svar #274: 11 Maj 2008, 19:36 »

Kom han ind mod Napoli ?(Kunne Desværre ikke se kampen)

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #275: 11 Maj 2008, 19:40 »

Håber jeg ikke at vi gør.

Bave
Gæst

« Svar #276: 11 Maj 2008, 19:42 »

Det med Rijkaard skulle være Carlos afløser er jo kun noget jeg skriver da han er den bedste ledige Træner

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #277: 11 Maj 2008, 20:05 »

Det med Rijkaard skulle være Carlos afløser er jo kun noget jeg skriver da han er den bedste ledige Træner

Og det med at de ikke skal gøre det er jo kun noget jeg skriver da jeg ikke synes de skal gøre det.

Bave
Gæst

« Svar #278: 18 Maj 2008, 15:47 »

1-0 til Udinese Lige nu er Champions League Så Langt Væk

Bave
Gæst

« Svar #279: 18 Maj 2008, 16:27 »

2-1 til Milan
Nu skal vi i CHL
Kom så Torino

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #280: 18 Maj 2008, 16:32 »

I spiller godt nok meget utilregneligt..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Rossonero
Gæst

AC Milan 4-1 Udinese
« Svar #281: 18 Maj 2008, 16:54 »

Glem spillet. Cifrene taler for sig selv; 4-1!

Pato, Inzaghi, Cafú og Seedorf på måltavlen. Godt gået, drenge.

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #282: 18 Maj 2008, 17:00 »

Ærgerligt at i ikke er at finde i Champions league næste år, i vil blive savnet!

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Bave
Gæst

« Svar #283: 18 Maj 2008, 17:00 »

Fantastisk Resultat men det ændre ikke ved at vi Slutter nr 5  Græder

Rossonero
Gæst

« Svar #284: 18 Maj 2008, 17:02 »

Ja, det er naturligvis noget lort, men det hjælper ikke at sidde og ærge sig over det.

Vi tager sgu bare Uefa Cuppen, og så må spillet forbedres til næste sæson!

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010