home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241335 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #150: 28 Feb 2008, 20:50 »

Ja, glimrende at der endelig bliver lukket for de løsslupne rygter - og så til 2013! Fremragende...

Dog lidt lort at vi ikke formår, at vinde over Catania, og det gør det bestemt ikke bedre Fiorentina vinder deres kamp!

Med den trup vi stillede med igår (Bonera og Pato som de eneste på under 30 i startopstillingen), tror jeg allerede der blev fokuseret mere på at spare kræfter til Arsenalkampen næste uge, end der gjorde på at holde Fiorentina bagved (de har i øvrigt en svær udekamp mod Juve i weekenden, hvor vi skal have Lazio hjemme, så den 4.plads kunne godt gå hen at blive generobret der).

Men klasse at Kaka har forlænget. Forhåbentlig betyder det også et stop for alle rygter om at Ronaldinho skulle være på vej til Milan...

Rossonero
Gæst

« Svar #151: 04 Mar 2008, 21:38 »

1. halvleg
AC Milan (0) 0 - 0 (0) Arsenal

En rimelig jævnbyrdig halvleg, hvor AC Milan styrede kampen i de første 20 minutter, mens Arsenal efterfølgende tog over. Chancerne har også været til begge mandskaber – nogle større end andre selvfølgelig. I hvert fald et super underholdende opgør hidtil, vi er vidne til, med dramatik og tempo i højeste vægtklasse. Jeg glæder mig afsindigt meget til anden halvleg bliver fløjtet i gang, forhåbentlig med en sejrende scoring af de italienske helte fra gloværdige Milano!

-LFC-
Manager

« Svar #152: 04 Mar 2008, 21:39 »

Go Maldini Opstemt. Og Pirlo Opstemt. Maldini er for sej, 39 år og kan stadig tage hurtige løb op af venstrekanten, samt drible Opstemt. Og Pirlos afleveringer er bare af høj klasse Opstemt.

Rossonero
Gæst

« Svar #153: 04 Mar 2008, 21:42 »

Afleveringerne har været helt fantastiske fra Pirlo, og generelt har der været nogle meget gennembrydende afleveringer, som angrebet godt kunne have udnyttet en tand bedre.
I øvrigt en kæmpe chance Pato brænder, der meget vel kunne have bragt os i front.

-LFC-
Manager

« Svar #154: 04 Mar 2008, 21:43 »

Afleveringerne har været helt fantastiske fra Pirlo, og generelt har der været nogle meget gennembrydende afleveringer, som angrebet godt kunne have udnyttet en tand bedre.
I øvrigt en kæmpe chancer Pato brænder, der meget vel kunne have bragt os i front.
Pirlo er efter min mening den der slår de bedste afleveringer i fodbold. Og den var stor den Pato brændte.

Rossonero
Gæst

« Svar #155: 04 Mar 2008, 22:27 »

Nej, nej, nej, hvor er det dårligt Kalac! Fuck!

Hallas
Gæst

« Svar #156: 04 Mar 2008, 22:31 »

God kamp hvor i trækker det mindste strå. Kunne have gået begge veje. Held og lykke i Serie A Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #157: 04 Mar 2008, 22:32 »

Et ubestrideligt faktum: Ancelotti skal fyres og truppen skal se lyset af et generationsskifte.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #158: 04 Mar 2008, 22:34 »

Man må håbe for Milans fans, at købet af Pato kunne varsle om at man vil satse på yngre kræfter. Milan har vel også en flot ungdomsafdeling. Mon ikke der kunne komme nogle fantastisk spillere ud af det? Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #159: 04 Mar 2008, 22:35 »

En Rosso der er lettere utilfreds? En Cesc der er lettere tilfreds?

Vuelve la ilusión

Rossonero
Gæst

« Svar #160: 04 Mar 2008, 22:35 »

Man må håbe for Milans fans, at købet af Pato kunne varsle om at man vil satse på yngre kræfter. Milan har vel også en flot ungdomsafdeling. Mon ikke der kunne komme nogle fantastisk spillere ud af det? Smiley

Selvfølgelig kan der komme det, men det vil tage sin tid, og når man er en storklub som AC Milan, kender man ikke til tålmodighed. Et perfekt eksempel er denne sæson, som har været markant dårligere end de forrige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #161: 04 Mar 2008, 22:39 »

Tak for en herlig fodbold kamp, med masser af intensitet, flot spil og chancer til begge sider! Tak for droppet til Kalac, som nok burde have reddet den bold fra Fabregas, men det tager vi med! Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AMRDK
Gæst

« Svar #162: 04 Mar 2008, 22:41 »

Uha uha uha Milan !

Smider en videre deltagels væk på 6.Min (plus det løse).
- Så selv kampen og Arsenal fotjente vel sejren ?

-LFC-
Manager

« Svar #163: 04 Mar 2008, 22:42 »

Det ligner for alvor en lortesæson for Milan...Ancelotti skal vel ud nu?

AMRDK
Gæst

« Svar #164: 04 Mar 2008, 22:46 »

Ja det tror jeg også LFC Freak...
- De så svage ud i perioder og tror der mangler et nyt pust i klubben.

Ser man på resultaterne kan man sige det er godkendt.
Men man må ALDRIG glemme Liverpool VS AC Milan i 2005.

Det var en fyrringsgrund efter min mening . Tabe en kamp efter at være foran 0-3 !
Amatør agtig vil jeg sige !

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010