home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1107 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241380 gange)
kasperbp12
Manager

Sv: AC Milan tråden
« Svar #135: 22 Feb 2008, 13:37 »

det gør milan klart. de vinder 1-0 hjemme. pato scorer det afgørende mål

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #136: 22 Feb 2008, 13:54 »

det gør milan klart. de vinder 1-0 hjemme. pato scorer det afgørende mål

Jeg turde godt sætte penge på, at der bliver scoret flere mål end det, men Milan vinder, det er jeg ikke i tvivl om  Peace
Der bliver uden tvivl gået mere offensivt til værks på hjemmebane, så et par Milan mål kan jeg sagtens forestille mig der bliver scoret, og Arsenal har da også en dygtig offensiv, så det er da ikke utænkeligt, at de lige får et enkelt trøstemål at rejse hjem på  Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #137: 23 Feb 2008, 16:20 »

Ronaldo er ude, og Galliani søger efter andre veje. Udover Pato, Inzaghi og Gilardino, mener Galliani, at vi har brug for endnu en angriber, hvilket jeg giver ham ret i. Han har selv udtalt, at Drogba, Adebayor, Shevchenko eller Benzema ville være perferkt, og man kan næppe løbe fra, at alle er yderst velbekendte navne.

Udover de fire navne, er Toni, Eto'o og Amauri også rygtet til klubben af adskillige medier.

Hvem ser I helst i klubben?
« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 16:25 af Rossonero » Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #138: 23 Feb 2008, 16:26 »

jeg ville liste dem sådan her.
Drogba
Benzema
Shevchenko
Eto
Amauri
Toni
Adebayor

Hvis det er en af dem der havner i klubben bliver det nok Amauri, Drogba eller Shevchenko.
det er godt at det er så gode spillere de har i kiggerten.

Rossonero
Gæst

« Svar #139: 23 Feb 2008, 16:29 »

Nu er det heller ikke en blog, så det er vel lidt ligegyldigt, hvordan jeg lister dem?

Så står den bl.a. på Palermo i morgen, og det kan meget vel blive en svær opgave, da vi samtidig er på udebane. De ligger 3 pladser under os, og eftersom vi har haft problemer mod mindre hold i denne sæson, kan det godt blive svært. Jeg fornemmer dog, at holdet er ved at få spillet til at hænge sammen, så en sejr burde meget vel være i sigte.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #140: 23 Feb 2008, 16:32 »

Nu er det heller ikke en blog, så det er vel lidt ligegyldigt, hvordan jeg lister dem?

med det, mente jeg at det var den rækkefølge jeg helst ville have dem.
ikke at du havde listet dem forkert eller noget.

Rossonero
Gæst

« Svar #141: 23 Feb 2008, 16:36 »

med det, mente jeg at det var den rækkefølge jeg helst ville have dem.
ikke at du havde listet dem forkert eller noget.

Aha, det stod mig vist ikke helt så tydeligt.

Jeg tror, at det bliver Amauri, der tiltræder klubben til sommer. Det er faktisk også ham jeg ser helst, da jeg tror, at han kan blive en fornem angriber. Stærk fysisk angriber, som er en mangelvare i vores angreb, og så kan han da også finde ud af at score mål. Han ville også passe godt ind i spillestilen, selvom jeg i sidste ende håber, at det bliver en italiener vi køber.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #142: 23 Feb 2008, 16:38 »

Toni er nok den af dem, jeg helst så i Milan, selvom det da også ville være fedt at se Sheva tilbage, men et eller andet sted tror jeg det var det rigtige tidspunkt at slippe ham, det kan være en hemsko for et hold, når en spiller bliver for stor. Der vil pludselig blive et krav fra supportere og klubledelse om, at han skal spille hver gang, og så kan man ikke længere stille i stærkeste opstilling, da man så kan blive tvunget til at stille med en spiller der kun er på 70%. Man så det f.eks. med Henry i Arsenal, og Ronaldinho i Barca for den sags skyld.

Drogba og Amauri kunne også være klasse at få til, men de andre må for min skyld meget gerne blive hvor de er...

Hvad blev der af Bianchi rygtet?

Djævlen
Gæst

« Svar #143: 23 Feb 2008, 16:40 »

Toni er nok den af dem, jeg helst så i Milan, selvom det da også ville være fedt at se Sheva tilbage, men et eller andet sted tror jeg det var det rigtige tidspunkt at slippe ham, det kan være en hemsko for et hold, når en spiller bliver for stor. Der vil pludselig blive et krav fra supportere og klubledelse om, at han skal spille hver gang, og så kan man ikke længere stille i stærkeste opstilling, da man så kan blive tvunget til at stille med en spiller der kun er på 70%. Man så det f.eks. med Henry i Arsenal, og Ronaldinho i Barca for den sags skyld.

Drogba og Amauri kunne også være klasse at få til, men de andre må for min skyld meget gerne blive hvor de er...

Hvad blev der af Bianchi rygtet?

Jeg er mere end ret sikker på, at Drogba tager til Milan. Han har før udtalt, at valget står mellem Milan eller Barca, men at han bestemt skifter til en af dem. Barcelona vil han dog kun til, hvis Mourinho kommer til magten, og på trods af hans tidligere status som assistent i klubben, så tror jeg ikke han falder i hverken ledelsens eller Cruyffs smag, hvilket betyder meget, desværre. Jeg regner ret så kraftigt med Drogba i Milan.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 23 Feb 2008, 16:44 »

Drogba lyder os bedst af alle de nævnte Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #145: 23 Feb 2008, 16:52 »

Jeg er mere end ret sikker på, at Drogba tager til Milan. Han har før udtalt, at valget står mellem Milan eller Barca, men at han bestemt skifter til en af dem. Barcelona vil han dog kun til, hvis Mourinho kommer til magten, og på trods af hans tidligere status som assistent i klubben, så tror jeg ikke han falder i hverken ledelsens eller Cruyffs smag, hvilket betyder meget, desværre. Jeg regner ret så kraftigt med Drogba i Milan.

Det samme kan siges om Amauri, på nær alt det om Barcelona, og Amauri har endda været rygtet til AC Milan ret så længe nu. Så det bliver meget spændende at se, hvem der kommer til klubben. Begge ville være tilfredsstillende, men Amauri er trods alt yngre, hvorfor han trækker mere i mig.

Nu må vi se.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #146: 23 Feb 2008, 17:07 »

Jeg mener da iøvirgt ikke, at vi nødvendigvis behøver nøjes med en angriber, Ronaldo er ude, og kommer nok ikke for alvor tilbage, Pippo er ved at være for gammel, og har ikke rigtig kunnet finde målet i år, og Gilardino har aldrig rigtig slået til i Milan, så han kunne også godt være på vej ud igen. Så er der kun Pato tilbage, og jo han er da også et fantastisk talent, men det er nok lige optimistisk nok, at satse på, at han kan spille hver gang i næste sæson, og score de mål der skal til, og samtidig kræver Berlusconi jo også to angribere på banen, og så er det jo ikke helt optimalt kun at have en  Rullende Øjne (eller to for den sags skyld)

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #147: 25 Feb 2008, 09:52 »

Så ligger vi nummer 4  Thumbs Up

Pippo sikrede os 3 point i overtiden, efter Ambrosinis udligning, mens Fiorentina måtte tage fra Rom uden point.

Og da Reggina var for stor en mundfuld for Juventus, er der nu kun 6 point op til bronzemedaljerne, så de kan også sagtens nåes endnu.

tturbo1
Manager

« Svar #148: 28 Feb 2008, 20:15 »

Kaka i Milano til 2013!!!

Klasse nyhed...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80384

Rossonero
Gæst

« Svar #149: 28 Feb 2008, 20:41 »

Ja, glimrende at der endelig bliver lukket for de løsslupne rygter - og så til 2013! Fremragende...

Dog lidt lort at vi ikke formår, at vinde over Catania, og det gør det bestemt ikke bedre Fiorentina vinder deres kamp!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010