home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225043 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #75: 13 Jan 2008, 23:13 »

PATO!!

Fed kamp.. Ronaldo, Pato og Nesta skinnede igennem, imo.

Ja, dejlig sejr vi får os i dag! Og sikke en opvisning af Ronaldo med hans to mål! Lad os håbe på, at det er denne form der bliver kørt fremover på alle punkter!
Logged

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #76: 13 Jan 2008, 23:39 »

Det var jo godt nok heller ikke lige power holdet på udebane i mødte... Billig baggrund.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #77: 13 Jan 2008, 23:41 »

Det var jo godt nok heller ikke lige power holdet på udebane i mødte... Billig baggrund.

Nej, det var det ikke, men det er da en start, da vi på det sidste har haft en dårlig form. Nu må jeg bare håbe på, at dette var vendepunktet. Wink
« Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 23:51 af Rossonero » Logged

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #78: 14 Jan 2008, 00:18 »

Jeg ser et napoli hold som har fået 6 point på udebane. Alene det taler for at Milan skulle køre en sikker sejr hjem...
Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #79: 14 Jan 2008, 20:54 »

Jeg ville nu også kalde en 5-2 sejr, for lidt mere end "en sikker sejr". Og så er vi (i hvert fald mig) mindst lige så glade for at se Ronaldo og Pato på banen (og klarer det godt Wink), som vi er for den store sejr.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #80: 14 Jan 2008, 20:56 »

Man må sige at Ronaldo, satte sine kritikere på plads for en stund, flot comeback til ham Thumbs Up, også viste Pato sig at være den wonderboy han er blevet gjort til det seneste halve år. Milan offensiven ser skræmmende god ud, men defensiven halter.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #81: 16 Jan 2008, 18:01 »

Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #82: 16 Jan 2008, 23:02 »

Det kunne være meget rart, ja Opstemt
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #83: 18 Jan 2008, 09:30 »

Han har officielt sagt at han stopper efter denne sæson, og at han gerne vil fortsætte i klubben, med en anden funktion..

ja men det har han jo gjort de sidste 3 sæsoner
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #84: 24 Jan 2008, 14:50 »

Rygterne i Milano bliver varmere og varmere, og specielt rygtet om Sebastian Frey. Han har været ude at lede efter hus i Milano, hvilket gør forbindelsen til et muligt transfer meget åbenlyst.
Personligt, så håber jeg at der er hold i rygtet, da jeg efterhånden har mistet tilliden til Dida. Han har adskillige gange lavede tåbelige drops, og sådan som det ser ud nu, er der simpelthen ikke plads til det mere.

Seneste opgør: Atlanta 2-1 Milan (Serie A)
Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #85: 24 Jan 2008, 17:48 »

Det var noget lort med Atalanta, men er meget glad for Frey-rygtet.. Det må gerne ske Smiley
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #86: 24 Jan 2008, 17:50 »

Det må man sige, og det værste er, at vi kommer foran. Simpelthen for tyndt, virkelig... Og som du selv siger, må det meget gerne ske. Jeg er blevet træt af al Dida's sløsen, selvom han nogle gange gør det rigtig flot. Men når man spiller i en storklub, så skal man levere HVER GANG!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråd
« Svar #87: 27 Jan 2008, 20:22 »

En god og sikker sejr vi hiver hjem i dag, med Pato på måltavlen 2 gange! Han er virkelig begyndt at vise, at det ikke bare er ord pressen kyler ud. På den anden side af hegnet, vrimler det fortsat med rygter. Galliani har endnu engang fastslået, at der er ingen chance for at Kaká smutter til Real Madrid. Vores lille ven, Leandro Grimi, rygtes også på vej til Sporting CP, dog kun som lejesvend. Ind ad døren rygtes den unge back, Lorenze De Silvestri fra Lazio, og Manuel Pasqual fra Fiorentina. Lad os se hvad det hele ender med...

Derudover er der dette meget underlige rygte...
Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #88: 28 Jan 2008, 17:40 »

Synes sku det er et meget fedt rygte Opstemt

Ved ikke rigtig med Bianchi, men det viser da lidt hjerne fra Galliani og co. Smiley
Nu begynder det snart at blive lidt tidspresset, da der ikke er mange dage tilbage. Kunne godt tænke mig en forsvars-spiller, enten back-up eller stjernespiller.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #89: 02 Feb 2008, 20:42 »

Hvad siger Milan tilhængerne til dette rygte?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010