home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225044 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #90: 03 Feb 2008, 14:19 »

Hvad siger Milan tilhængerne til dette rygte?

Ancelotti syntes i hvert fald medierne er langt ude og skide: http://tribalfootball.com/article.php?id=77032
Logged

The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #91: 03 Feb 2008, 14:48 »

Meget vigtig kamp senere idag.. Ser gerne en sikker sejr blive hevet hjem Smiley

Marcello Lippi, Mourinho eller beholde Ancelotti?

Svært at vælge. Kan godt lide Lippi - en rigtig god træner, hvilket han også har bevist. Han ville sikkert også passe fint ind i Milan.

Mourinho - Kunne faktisk godt tænke mig at se ham i Milan. Han er meget anderledes, noget nyt. Han kunne nok rense lidt ud i truppen og ville nok også få bragt nogen trofæer med sig. Hans personlighed er måske lidt et problem, da det ikke passer i Milan.

Ancelotti - Han har udentvivl gjordt et godt job i de år, han har været i Milan. Men det har altså skuffet meget i Serie A de seneste 2 år. Måske vil en CL titel redde sæsonen lidt. Ligesom sidste år. Ville dog ærge mig meget at se ham i en anden klub. Hvis han smutter skal han til det italienske landshold.

Vil nok helst have en ny træner, men kan ikke vælge mellem Lippi og Mourinho.
Logged


The_Jonas
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #92: 03 Feb 2008, 22:55 »

Fin, vigtig sejr.. Ikke overvældene spil, men vi fik en sejr.
Pato kører der ud af Smiley Men nok ikke i de næste uger. Den skade så sku' ikke alt for god ud. Forhåbentlig bliver han klar til Arsenal.

Forresten står Kalac skide godt! Fantastisk redning tilsidst. Bliv du der inde Kalac Smiley
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #93: 03 Feb 2008, 22:59 »

Pato sikrer endnu 3 point, vigitgt  Thumbs Up

Så ligger vi nummer 5 og halvanden uge mere, når Livornokampen også er indhentet, så tror jeg godt Fiorentina kan aflevere 4.pladsen, da de næste weekend har en svær udekamp mod Atalanta, som ikke har tabt hjemme til Fiorentina i 12 år. Juventus har også en svær kamp næste weekend, og kunne meget vel gå hen at sætte point til mod Udinese (som de allerede har gjort en gang i denne sæson), og så har Milan altså kun 2-3 point op til bronzepladsen (forudsat at der hentes 6 point i de næste to kampe, hvilket skulle være overkommeligt).

Guldet når vi nok desværre ikke i år, men medaljer er absolut ikke urealistiske, så ser ingen grund til at Ancelotti skulle sættes for porten, han står for noget flot fodbold, der gør op med myten om at Italiensk fodbold er kedeligt og superdefensivt, og han har leveret flotte resultater, og det tror jeg også han kommer til at gøre i år.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #94: 03 Feb 2008, 23:02 »

Utrolig vigtig sejr vi får hevet hjem i dag, og det giver os et stort hop i stillingen. Det ser dog ikke godt ud, rent skadesmæssigt. Arsenal får helt klart gode muligheder, da én af vores absolut vigtigste, Gennaro Gattuso, er blevet langtidsskadet. Og hold da op, hvor Pato imponere. Scorede 2 gange sidste kamp, og igen scorer han det afgørende mål. En stjerne er født...

Dagens rygte: http://tribalfootball.com/article.php?id=77033


Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #95: 03 Feb 2008, 23:20 »

Jeg kedede mig en smule, og syntes at Pato fortjente en lille hyldst, for hans scoring i dag. Se første indlæg! Opstemt
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #96: 04 Feb 2008, 16:20 »

Jeg er virkelig imponeret over knægten. Hvor mange mål har han skoret? Har han ikke scoret i hver eneste kamp han har spillet eller næsten? Ellers et virkelig stort talent Smiley
Logged

19-18!

Rossonero
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #97: 04 Feb 2008, 16:27 »

Fire mål i fire kampe, vil jeg på stående fod mene, at han har scoret. Ja, han gennemgår en rivende udvikling lige pt.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #98: 04 Feb 2008, 16:30 »

Følger ikke meget med i italiensk fodbold, men præsterer kaká stadig ligeså meget som messi og ronaldo?
Logged

19-18!

Rossonero
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #99: 04 Feb 2008, 16:33 »

Det er jo nærmest kropumuligt, at bedømme så tidligt. Han er knap nok gået i gang endnu, og er lidt yngre en de to nævnte. Men med tiden, tror jeg godt, at han kan komme på deres niveau.
Lige nu, er det i hvert fald al for tidligt, at sammenligne hans præstationer med Messi og Ronaldo's.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #100: 04 Feb 2008, 16:40 »

 Er du virkelig klog? Kaka´er da ikke yngre end Ronaldo og Messi..
Logged

19-18!

Ben92
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #101: 04 Feb 2008, 16:42 »

Er du virkelig klog? Kaka´er da ikke yngre end Ronaldo og Messi..
Rosso misforstod dig, han snakker om Pato...  Wink (tror jeg)
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #102: 04 Feb 2008, 16:44 »

Maybe  crazy
Logged

19-18!

Rossonero
Gæst
 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #103: 04 Feb 2008, 16:44 »

Ja, sådan er det jo, når man skimter indlæg igennem. Damn me! Nå, så må jeg til at svare igen. Kaká præstere bestemt ligeså meget, som i hvert fald Messi.
Ronaldo synes jeg han mangler lidt op til, men ellers spiller han fortsat på meget højt niveau.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan tråden
« Svar #104: 04 Feb 2008, 16:45 »

ok. Så bare på topscorer listen i Serie A. Der præsterer han da ikke helt fantastisk, men du er experten i Italiens fodbold Wink
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010