home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #10 Glory Fields Of Anfield Road
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #10 Glory Fields Of Anfield Road  (Læst 14800 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
#10 Glory Fields Of Anfield Road
« : 16 Sep 2007, 20:21 »



Rafa Forlader Anfield!
Søndag den 2. Juli 2006

Liverpools sportsdirektør Rick Parry bekræftede i dag på et pressemøde at den succesrige spanske manager Rafa Benitez med øjeblikkelig virkning forlader Liverpool F.C. efter to år, hvor spanieren har genopbygget Liverpool og gjort det til en af Europas stærkeste klubber igen.

Rafa Benitez Har løftet Den
Sidste Pokal For The Reds
Liverpools sportsdirektør Rick Parry kunne i dag annoncere at klubben står uden manager da klubbens tidligere succesrige spanske manager Rafa Benitez har valgt at trække sig fra manager posten i den engelske storklub. Rafa Benitez som har bragt Liverpool tilbage på fodbold kortet som en af de dominerende klubber i Europa, og har vundet både Champions League i 2005 og F.A. Cuppen i 2006 har valgt at forlade posten som manager i Liverpool da han følte det var tid for luft forandring, og at han gerne vil prøve noget nyt.

”Rafa har gjort et fantastik stykke arbejde hos os, og det er med grædende hjerter at vi siger farvel til Rafa. Rafa har genopbygget holdet, og har fået Liverpool tilbage på fodbold kortet som et af de dominerende hold i Europa, som klubben var tilbage i 70’erne og 80’erne, på de to år han var i klubben. Han vandt både Champions League og F.A. Cuppen i sin tid hos, og for det vil han altid blive husket blandt fans og folk der har med Liverpool F.C. Han vil altid have en stor plads hos os. Vi ønsker ham alt det bedste i fremtiden.” udtale Rick Parry om Rafa Benitez farvel.

Hovedperson selv – Rafa Benitez – havde selv følgende kommentar om hans brud: ”Jeg er utrolig ked af at skulle forlade Liverpool. Min familie og jeg er rigtig glad for at være her i byen, og vi er rigtig godt faldet til i Liverpool. Men jeg føler efter to år her i klubben at jeg har gjort det for klubben jeg kan, og kan ikke rigtig komme længere. Derfor synes jeg det er bedre at lade nye kræfter komme til og arbejde videre med Liverpool, og jeg har selv personlig brug for at prøve noget nyt i en anden klub et andet land. Men jeg vil gerne af mit hjerte takke både fans og klubben for al deres support gennem de sidste par år, og jeg vil ønske klubben held og lykke i fremtiden.”

Rick Parry oplyste at klubben allerede er gået i gang med at lede efter mulige kandidater til at overtage det ledige managersæde i Liverpool F.C. Topkandidaterne til posten som ny manager skulle være den tidligere tyske landstræner Jürgen Klinsmann og den tidligere Juventus og italienske landstræner Marcello Lippi.

Rick Parry lagde dog ikke skjul på at klubben kunne finde på at hente en tidligere Anfield stjerne til klubben ind som ny manager, og det bragte pludselige navne som Kevin Keegan, John Barnes og ”King” Kenny Daglish i spil som mulige emner som ny manager i klubben, hvor Kevin Keegan ses som det mest oplagte emne.

Hvem end det bliver som overtager den ledige manager post hos Liverpool, så kommer de til at overtage en rigtig stærk trup. En trup som er blevet forstærket for omkring en halv milliard. Hvor de stærkeste navne er Ryan Babel, Yossi Benayoun og Fernando Torres. En trup som skal vinde trofæer i denne sæson, og allerhelst Premier League trofæet som Liverpool ikke har vundet siden 1990.
« Seneste Redigering: 30 Sep 2007, 14:51 af Kimu » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #1: 16 Sep 2007, 20:21 »

Yes Kimu er tilbage!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #2: 16 Sep 2007, 20:24 »

Det er fantastisk, både indholdet, layoutet og billederne Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #3: 16 Sep 2007, 20:25 »

Rigtig rigtig fedt! Wink
Håber det bliver en lang, fantastisk blog.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #4: 16 Sep 2007, 20:30 »

Kanon mester bliv endelig ved jeg vil gerne se hvor langt du kan komme med Liverpool.. Smiley måske du skulle overveje det unge målmandstalent fra Sparta Sarpsborg i Norge Smiley du ved godt hvem jeg hentyder til.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #5: 16 Sep 2007, 21:31 »

Yes Kimu er tilbage!

Yes he is Smiley Håber du vil følge bloggen fremover GHERTESTEAS, selvom jeg godt ved du er glødende Everton fan Smiley

Det er fantastisk, både indholdet, layoutet og billederne Wink

Tak skal du have Sommer, er jeg glad for at høre Smiley Tak for hjælpen med det grafiske Thumbs Up

Rigtig rigtig fedt! Wink
Håber det bliver en lang, fantastisk blog.

Tak skal du have Cesc, det bliver det helt sikkert også. Håber du vil følge bloggen fast fremover.

Kanon mester bliv endelig ved jeg vil gerne se hvor langt du kan komme med Liverpool.. Smiley måske du skulle overveje det unge målmandstalent fra Sparta Sarpsborg i Norge Smiley du ved godt hvem jeg hentyder til.

Tak skal du have. Ja, jeg ved godt hvem du hentyder til, nemlig Pål Magnus Stensholt. Tro mig, der skal nok blive holdt øje med ham.

Logged

-Fugge-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #6: 16 Sep 2007, 21:40 »

Glæder mig rigtig meget til at følge denne blog.

Det ser rigtigt godt ud. Samtidig er jeg stor Liverpool fan men dette er den første Liverpool blog jeg har set.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #7: 16 Sep 2007, 21:43 »



Redknapp Ny Chef På Anfield
Mandag den 10. Juli 2006

Cirka en uge efter at Rafa Benitez har sagt farvel til managerposten i Liverpool har klubben nu fundet den mand som skal overtage posten for Rafa Benitez. Med George Gillet Jr. i spidsen på dagens pressemøde blev den tidligere Liverpool spiller og anføre Jamie Redknapp præsenteret som manden der skal overtage managerposten i hans gamle klub.

Jamie Redknapp Er Tilbage Hos The Reds
Den tidligere Liverpool spiller og anføre Jamie Redknapp blev i dag af Liverpools direktør George Gillet Jr. præsenteret som ny manager for Liverpool F.C. 34 årig Jamie Redknapp har underskrevet en 1 årig kontrakt med Liverpool, og på pressemødet i dag lagde han ikke skjul på at han gik efter at hente trofæer hjem til sin gamle klub.
Jamie Redknapp og George Gillet Jr. kunne samtidig fortælle at i forbindelse med Redknapp som ny manager i Liverpool blev træner truppen også udvidet med to nye ansigter, nemlig tidligere Liverpool spillere Steve McManaman og Jason McAteer. Dermed bliver en del af den gamle ”Spice Boys” klikker fra tilbage i 90’erne gendannet i Liverpool.

Jamie Redknapp træk sig tilbage fra fodbolden af i 2005 efter at have haft en flot karriere i klubber som AFC Bournemouth, Liverpool, Tottenham, Southampton og på det engelske landshold. Men Jamie Redknapp har ikke helt skåret båndende over til den fodbold verden han elsker i det år han har været væk. Han har siden arbejdet som fodbold ekspert hos Sky Sports og har dermed fulgt engelsk topfodbold på det nærmeste det sidste års tid. Men lysten til at komme tilbage til grønsværen var stor for Redknapp, så da Liverpool stod klar med et tilbud var Jamie Redknapp ikke for langsom til at sige nej. Redknapp havde følgende at sige om hvorfor han sagde ja til tilbuddet fra Liverpool:

”Når man får et tilbud fra en klub som Liverpool om man vil være manager for dem, så siger man ikke bare nej. For det er en klub som altid vil kæmpe med om mesterskabet i England og Champions League, så sådan en chance må man ikke lade passere, det er nemlig ikke alle managers derfor sådan et tilbud i deres karriere. Det bliver en kæmpe udfordring s som jeg helt sikkert ser frem til.”

Mange ser det som en kæmpe svaghed for både Liverpool og Jamie Redknapp i jagt på trofæer at Jamie Redknapp ikke har den store erfaring som manager fra andre klubber, men hovedperson selv tager det nu ikke så tungt:
”Jeg ser det ikke som noget kæmpe problem at jeg ikke har den store erfaring som manager fra andre klubber af. Jeg ved hvordan gamet foregår i storklub som Liverpool, og jeg har i lang tid været i gang med at tage diverse træner kursuser det sidste stykke tid. Desuden har jeg i min tid trænet under to stor managers Gérard Houllier i Liverpool og min far Harry Redknapp i Southampton. Begge har lært mig utrolig mange ting som jeg selv kan tage med over i min begynde manager karriere.”

Jamie Redknapp udtalte tidligere at han gik efter at vinde trofæer med Liverpool i denne sæson, og da han blev spurgt konkret hvilket trofæ han allerhelst ville vinde var han ikke langsom om at svare:
”Det er helt sikkert det engelske mesterskab som jeg allerhelst vil vinde. Liverpool har ikke vundet Premier League siden 1990, og i år skulle det gerne være. Vi satser 100 procent på at vinde det. Det er dog ikke ens betydende med at vi nedprioritere vores deltagelse i de andre turneringer vi deltager i, men det trofæ vi allermest går efter er og bliver Premier League."
En udmelding som Liverpools direktør George Gillet Jr. ku var rigtig glad for at høre.

Jamie Redknapp kunne også fortælle at han pt. ikke har nogen planer om at hente nogen nye ansigter til Liverpool, kun hvis der virkelig dukkede nogen interessante emner op at man ville undersøge muligheden for at tilknytte nye spiller til Liverpool, da Liverpool nu havde en rigtig stærk trup. Det menes at Jamie Redknapp vil have omkring 300 millioner kr. at handle ind for efter at både Tom Hicks og George Gillet Jr. har overtaget klubben, og skudt masser af penge i Liverpool.

Jamie Redknapps debut som Liverpool manager i Premier League bliver den 19. august møder Everton hjemme på Anfield Road. Inden da venter der dog en række venskabskampe, kval kamp til Champions League og en Community Shield kamp mod rivalerne fra Chelsea.

Der venter Liverpool F.C. en rigtig spændende sæson forude.
« Seneste Redigering: 24 Sep 2007, 20:48 af Kimu » Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #8: 16 Sep 2007, 21:45 »

Glæder mig rigtig meget til at følge denne blog.

Det ser rigtigt godt ud. Samtidig er jeg stor Liverpool fan men dette er den første Liverpool blog jeg har set.

Mange tak skal du have Fugge! Glad for at du kan lide bloggen, og jeg håber også du vil følge den tæt.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #2 Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #9: 16 Sep 2007, 21:47 »

Kanon.. det blir godt det her tror jeg  Smiley
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: #2 Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #10: 16 Sep 2007, 21:49 »

Forrygende (=
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #2 Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #11: 16 Sep 2007, 21:55 »

Fantastisk update!
Det er jo vidunderligt!
Logged

-Fugge-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #2 Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #12: 16 Sep 2007, 22:14 »

Endnu engang må jeg sige at det er rigtig flot.

Kan næsten ikke vente til næste update.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #2 Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #13: 16 Sep 2007, 22:58 »

Forrygende (=

Tak skal du have Loading!

Fantastisk update!
Det er jo vidunderligt!

Endnu engang mange tak Cesc!

Endnu engang må jeg sige at det er rigtig flot.

Kan næsten ikke vente til næste update.

Endnu engang mange tak Fugge! Der skulle gerne komme et par updates i morgen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Glory Fields Of Anfield Road
« Svar #14: 17 Sep 2007, 00:03 »

Det ser lovende ud...
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010