home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #10 The Urchins : Meet Uncle Stan
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #10 The Urchins : Meet Uncle Stan  (Læst 12107 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #15: 16 Sep 2007, 22:33 »

Jeg takker for dine kommentarer Cesc - håber de fortsætter med at komme, da jeg så ved der er en der følger fast Opstemt

Ej tror nu der er flere, og håber da på kommentarer indimellem, hvis ikke folk er negative over vinklen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #4 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #16: 16 Sep 2007, 22:33 »

Ja Beitar skal have en over lampen, og ham Tal, han skulle smides ned fra Empire State building, direkte ned i brandnæller Opstemt
Nej, igen god update Smiley
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: #4 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #17: 16 Sep 2007, 22:53 »

Det er en utrolig fed og ny blog måde du har gang i, og er vild med din idé. Der er jo også mørke side af fodbolden, som du meget fint viser med denne blog. Bliv endelig ved (=
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #18: 17 Sep 2007, 00:02 »

Det er sgu fedt og anderledes det her.. Fast læser fra nu af... KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #19: 17 Sep 2007, 11:26 »



Det perfekt – En fight i gang

”Hello its Steve, is it Badur?”

Mit første opkald til Beitars rabiate fanleder gik ikke som planlagt, da han på forhånd afviste alt om aftalte kampe inden, og efter, vores opgør med den i tredje kvalrunde.

Men netop som min skuffelse var størst, så hjalp den nye træner os med at få den fight vi meget gerne ville have. Et accepteret bud på Beitars 14-årige stortalent Yoel Goldstein satte sindende i kog i Jerusalem, og jeg fik hurtigt et kort opkald fra Badur.

”Hey – We meet outside Jerusalem. We will be 200 men ready to kick your asses” lød et på gebrokkent engelsk. Jeg var jublende lykkelig, og takkede op imod Anfields kontorer, hvor jeg netop passerede – det kunne simpelthen ikke være bedre.

I løbet af de næste to timer havde vi samlet omkring 200 mænd til at tage opgøret op med Beitars fans, men vi vidste på forhånd, at de ikke er bange for at bruge våben. Så vi sørgede alle for at pakke ”Uncle Stan” med ned i vores kufferter. Vi er klar!!

- Steve

”Meet Uncle Stan”

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #20: 17 Sep 2007, 13:28 »



Rygter der skaber dårlig stemning

Puha – det er ikke sjovt for den nye ejer af klubben for tiden. Flere fans er efter ham fordi det er kommet frem i pressen, at klubben ikke har været villige til at give den nye træner de fornødne midler til at hente den tidligere Liverpool stjerne Michael Owen hjem. Ifølge de forskellige rygter, så var det sølle 15 millioner der skilte os fra at få ham.

Det kunne have givet ham en masse goodwill hos fansene, hvis han havde hevet de 15 millioner op af lommen og hente en fortabt søn hjem fra lorte Newcastle, hvor han slet ikke hører til. Ja, han kom da også væk derfra, men det er ikke meget bedre, at han nu er at finde i en anden klub – Nemlig Chelsea FC, i hvert fald ifølge rygterne. De fucking narhoveder bliver smadret næste gang vi møder dem. Jeg glæder mig allerede, og er sikker på, at vi kan mønstre næsten alle mand den dag. Så der kun at sige ”Meet Uncle Stan”!

- Steve

Og ellers vil jeg slutte denne gang med følgende:
”Gillett – The WORST a club can get!”

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #21: 17 Sep 2007, 13:32 »

Fed vinkel til en blog, og fed måde du srive det hele på. Håber Liverpool trækker Brøndby på et eller andet tidspunkt i en eller anden sammenhæng, så vi kan høre og den Engelsk-Danske kamp!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #22: 17 Sep 2007, 15:03 »

Ja Beitar skal have en over lampen, og ham Tal, han skulle smides ned fra Empire State building, direkte ned i brandnæller Opstemt
Nej, igen god update Smiley
Det er en utrolig fed og ny blog måde du har gang i, og er vild med din idé. Der er jo også mørke side af fodbolden, som du meget fint viser med denne blog. Bliv endelig ved (=
Det er sgu fedt og anderledes det her.. Fast læser fra nu af... KUTGW
Fed vinkel til en blog, og fed måde du srive det hele på. Håber Liverpool trækker Brøndby på et eller andet tidspunkt i en eller anden sammenhæng, så vi kan høre og den Engelsk-Danske kamp!

Jeg takker meget for kommentarerne, og håber de bliver ved med at komme, og at I fortsat vil læse med!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #23: 17 Sep 2007, 15:55 »


Vi sluger det råt. Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #6 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #24: 17 Sep 2007, 16:15 »

Nok den mest geniale blog jeg har set! Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #25: 17 Sep 2007, 17:36 »



Dobbelt sejr – uden modstand

Hold kæft en flok kujoner. Det var noget af det mest skuffende jeg nogensinde har været ude for. På banen var modstanderne da på banen i alle 90 minutter, at de så ikke havde meget at byde ind med er så det, men de var der trods alt.

Da vi efter kampen skulle mødes med de ”rabiate” Beitar fans, der burde være helt oppe at kører efter vores 2-0 sejr på deres bane, så var det bare en flok små knægte, der fanme flygtede før vi overhovedet nåede at finde ”Uncle Stan” frem, så det blev ikke til meget her.

Vi nåede da at få fat i et par stykker, men de havde jo selv budt op til dans, og så flygter de på denne måde. Og endnu værre, da jeg så ringede for at få en forklaring fra Badur, så var hans svar følgende.

”Vi havde ikke aftalt, at der måtte tages våben med” – Og nej det havde vi da ikke, og vi bruger heller ikke ”Uncle Stan” når vi kæmper. Det er kun for at sætte vores lille signatur, sådan at de kan huske os. Men de skulle nødig tale, da vi, efter de var smutte, fandt baseballbat og dets lige gemt bag en container. Men hva – det er jo deres problem. De skal i hvert fald ikke glæde sig til turen til England. Der slipper de IKKE – Vi glæder os!!

- Steve

"Meet Uncle Stan"

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: #7 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #26: 17 Sep 2007, 17:39 »

Anderledes måde at gøre det på.. Men må erkende jeg personligt ikke finder det videre spændene at læse om halvhjerner der banker løs på hinanden..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #27: 17 Sep 2007, 17:59 »

Anderledes måde at gøre det på.. Men må erkende jeg personligt ikke finder det videre spændene at læse om halvhjerner der banker løs på hinanden..

Det også helt fair - det er bare for, at prøve at skrive fra en anden vinkel, så tag det ikke som mere end en blog  Peace
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: #7 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #28: 17 Sep 2007, 18:21 »

Sådan Joh(a)n Wink
Det er sku en fantastisk blog, den er jo hamrende spændende.

Kort sagt: FANTASTISK!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 The Urchins : Meet Uncle Stan
« Svar #29: 17 Sep 2007, 18:34 »

Endnu en god update!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010