home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Loaded Gunners
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Loaded Gunners  (Læst 11851 gange)
Loading
Gæst
 
Loaded Gunners
« : 15 Sep 2007, 18:29 »


INTRODUKTION
Som ny bruger i FMFreaks, har jeg valgt at gøre min entré med en blog. Har snuset lidt rundt i blog forummet for at få noget inspiration til min, og der er i så fald mange flotte. Jeg er forholdsvis ny i dette "fag", men samtidig tror jeg at jeg kan bygge en flot blog op. Så er FM 2008 jo også på trapperne, og jeg vil derfor spille fuldt ud, for at nå nogen gode sæsoner. 

Valget er som gennemskuet Arsenal, som jeg skal have gjordt til nummer et. Et hold der kan gøre det fantastisk, da kvaliteten bestemt er forelagt. Men Chelsea, Liverpool og Manchester United har på det sidste overtaget overskrifterne i det engelske, og dem skal vi have væltet af pinden. Så min mission er tydelig: Nummer ét er målet.

Skrivestilen vil være en fansite, det vil sige medie perspektiv, og der skal ikke forventes lange updates - men tilpasselig længde, og informationsrige. Jeg spiller med Sommer update, som betyder at jeg må undvære Henry, men forventer at holdet klare det godt uden stjernen. Har også valgt at stable en udfordring op, der vil gå ud på, at kun engelske spillere er til rådighed i transfermarkedet - det gælder ikke for spillere der har England som anden nationalitet.
« Seneste Redigering: 18 Sep 2007, 15:09 af Loading » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #1: 15 Sep 2007, 18:35 »

Det bliver spændende at følge med i Smiley og velkommen til siden.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zinqo
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #2: 15 Sep 2007, 18:50 »

spændende, har selv startet et nyt spil op, dog med united. men har også valgt at købe engelske spillere. så glæder mig til at se hvem du køber Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #3: 15 Sep 2007, 18:51 »

Nydelig introduktion. Så har vi to blogs, der ligner hinanden meget, men det betyder ikke, at jeg ikke vil følge med i denne.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #4: 15 Sep 2007, 18:52 »

Jamen din er jo også flot!
Rigtig god intro, KIU Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #5: 15 Sep 2007, 19:01 »

Fedt Arsenal er jo klubben (efter OB)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #6: 15 Sep 2007, 19:18 »

Glæder mig rigtig meget til at følge med - det tegner rigtig godt. Wink
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #7: 15 Sep 2007, 19:49 »

Helt klart en blog jeg har tænkt mig at følge med i - go for it!
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #8: 15 Sep 2007, 19:56 »


Bergkamp overtager
- Hollænderen er blevet præsenteret som ny manager for The Gunners
Efter Arséne Wenger's afgang, skulle der findes en ny træner i front for Gunners. Franskmanden Wenger vil blive savnet af Arsenal, efter en lang, loyal og succesfuld tid - indtil dette øjeblik hvor han blev fyret. Fyrringen kom efter alt for mange brokkerier, og har ikke rigtig kunne enes med den nye bestyrelsesformand Peter Hill-Wood.

Wenger er dermed fortid, og den nye i førersædet er Dennis Bergkamp. En tidligere Arsenal spiller, der for nylig tiltrådte Arsenal's shortliste af Hall Of Fame. En stor spiller blev han til i den røde trøje, men stadig kommer nyheden ikke med den største glæde. Erfaringen inden for træner erhveret er manglende, og det har fået de fleste Arsenal fans til at rynke på panden. Populært har valget dog været, og Arsenal er til at se i de fleste overskrifter rundt i Europa.

"Jeg synes Dennis Bergkamp er det helt rigtige valg. Han er en erfaren spiller, og kender Arsenal ind og ud - som betyder meget. Selvom han ikke har nogen decideret træner erfaring, er jeg helt sikkert på, at han kommer til at udgøre fantastiske ting for os." lyder det fra bestyrelses-formand Peter Hill-Wood.

"Jeg er ubeskrivelig glad for at få denne stilling i klubben, og det betyder meget for mig, at vende tilbage til min drømmeklub. Jeg ved at folk tvivler på mine evner som manager, men jeg vil bevise at jeg er den rigtige mand til jobbet. Kan ikke vente til at komme igang, og der skal kæmpes denne sæson" siger selvtillidsfulde Dennis Bergkamp.


Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #9: 15 Sep 2007, 20:01 »

Godt valg af træner, KIU
Logged

Loading
Gæst
 
13 Juli 2006
« Svar #10: 15 Sep 2007, 21:17 »



Arsenal shopper!
- Vi skal ind og se på Arsenal's to nyeste indkøb Barry og Gardner.
Bergkamp har blot været i klubben i omtrent 12 dage, og har allerede foretaget sine første to indkøb for Arsenal. Hollænderen har udtrykt sine store ambitioner, og har dannet sin egen regel, om at der kun må blive købt engelske spillere. Her er lidt information om de nyindkøbte spillere:

» GARETH BARRY
Født: 23.2.1981
Hentet fra: Aston Villa for €18.5M
Født i: Hastings, England
Yndlingsklub: Brighton & Aston Villa
Position: Venstre wing
Styrke: Indlæg
Svaghed: Langskud


» ANTHONY GARDNER
Født: 19.9.1980
Hentet fra: Tottenham for €9.5M
Født i: Hastings, England
Yndlingsklub: Aston Villa & Hastings
Position: Central forsvarer
Styrke: Hurtighed
Svaghed: Koncentration




Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #11: 15 Sep 2007, 21:23 »

Glæder mig rigtig meget til at følge med - det tegner rigtig godt. Wink

mener det samme her   Wink
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #12: 15 Sep 2007, 21:24 »

Tusind tak for de mange kommentarer allerede fra start af. Dejligt at se, og håber i vil følge med =)
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #13: 15 Sep 2007, 21:29 »

lige et spørgsmål til bloggen: vil du udnytte klubbens unge spillere fra resverne og U18 i første sæson?
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: Loaded Gunners
« Svar #14: 15 Sep 2007, 21:31 »

lige et spørgsmål
til bloggen: vil du udnytte klubbens unge spillere fra resverne og U18 i første sæson?
Ja, det vil jeg, men det bliver i de lidt mindre kampe. Eksempelvis mod Derby, Watford og lign. men mest i pokal turneringer. Det bliver spillere som Merida, Barazite, Nordveit, Traoré og Rui Fonte (=

EDIT: Hvad synes i om de "store" billeder placeret i toppen af mine updates?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010