home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1234 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  "Bianconeri"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: "Bianconeri"  (Læst 1409 gange)
Flavour
Gæst
 
"Bianconeri"
« : 15 Sep 2007, 16:43 »


» Renzo Gobbo: "Nye dimensioner"
Jeg havde fået nok. Jeg havde fået nok af, at sidde og have rollen som assistent manager, og være ham der ikke fik så meget opmærksomhed. Men klubben elsker jeg utrolig højt. Ja, Palermo vil altid være i mit hjerte - men jeg måtte videre. En klub hvor jeg kunne være lederen, ham der kunne skabe et nyt hold, og føre dem videre til nye dimensioner.

Derfor kunne jeg ikke sige nej til dette job. Det er et hold der aldrig har været i Serie A nogensinde, og det kunne simpelthen ikke være et bedre fundament at bygge videre på. Fundamendet er dog ikke er blevet bygget højt endnu - tvært imod. Der er næsten kun placeret et par blokke, som nu er mit job at bygge videre på. Det gode er, at udfodringer altid er noget jeg er åbent for, eller nærmere elsker. På den anden side, har jeg heller ikke været i front for en klub før, og Cesena er nok det bedste sted at starte.

De første par dage i klubben har været fantastisk. Folk har været så åbne, og jeg kunne umuligt have fået en bedre velkomst i klubben. Det var tydeligt at se gløden i spillernes øjne - de skulle komme videre. Jeg vidste udmærket godt at det ville blive svært at holde fast på mine store ambitoner, men inderst inde følte jeg at denne klub havde et stort potentiale - ikke Palermo materiale, men klart opryknings kandidater i mine øjne. At oprykke vil helt sikkert være en alt for svær opgave at tage stilling til, allerede første sæson - men intet kan stoppe os i at prøve.


© Flavour
« Seneste Redigering: 15 Sep 2007, 16:54 af Flavour » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Bianconeri"
« Svar #1: 15 Sep 2007, 17:13 »

Lyder ganske spændende.

Hvad fik dig til at droppe dit spil på FMDanmark, når du havde lovet et spil, som der så bliver slettet fuldstændig uprovokeret?
Logged

Flavour
Gæst
 
Sv: "Bianconeri"
« Svar #2: 15 Sep 2007, 17:26 »

Lyder ganske spændende.

Hvad fik dig til at droppe dit spil på FMDanmark, når du havde lovet et spil, som der så bliver slettet fuldstændig uprovokeret?
Tusind tak.
Jeg synes ikke mulighederne var så store i deres "spil" forum, som jeg troede der var. Jeg kunne hellere ikke få sat billeder ind osv., og derfor synes jeg ikke det var alt for spændene at skrive.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: "Bianconeri"
« Svar #3: 15 Sep 2007, 17:56 »

Spændende indledning. Glæder mig til at se hvad der fremover vil ske i Bianconeri.
Logged

Loading
Gæst
 
Sv: "Bianconeri"
« Svar #4: 15 Sep 2007, 17:57 »

Ja, bestemt flot sat op - meget enkelt, men flot. Samme som Cesc siger "Glæder mig til at se hvad der fremover vil ske i Bianconeri" - held og lykke fremover.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Bianconeri"
« Svar #5: 15 Sep 2007, 17:59 »

Bliver yderst spændende at følge denne blog.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: "Bianconeri"
« Svar #6: 15 Sep 2007, 19:09 »

Uuuh, glæder mig til at denne blog for alvor for det spark bagi, som gør den kommer rigtigt igang Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010