home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Opera
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Opera  (Læst 4212 gange)
Bangsholt
Lilleputspiller
*

Opera
« : 04 Okt 2005, 20:15 »

Hej!

Tillykke med det nye site som er mega fed.

Desværre er det åbenbart ikke kompatibelt med Opera.

Er det noget som der vil blive gjort noget ved? - Jeg finder det lidt trælst at skulle starte IE for at se denne skønne side.

/ManUtdFan er undertegnede.

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Sv: Opera
« Svar #1: 04 Okt 2005, 20:19 »

Kommer lidt an på hvor mange der bruger opera, det er korrekt at det ikke er kompatibelt med opera p.t.

Opera har nogle underlige måder at gøre ting på så det krævede speciel kode at få det til at virke ordentligt i opera derfor valgte jeg at slå det helt fra, men hvis der er nok der bruger denne browser kan jeg måske kigge lidt nærmere på det.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2: 04 Okt 2005, 20:20 »

...Og ellers er der intet i vejen med Firefox Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Karla
Ynglingespiller

« Svar #3: 04 Okt 2005, 20:31 »

...Og ellers er der intet i vejen med Firefox Smiley.

Jeg er for en gangs skyld enig i hvad KF siger. Forbløffende!!! og Skræmmende!!!  Forseglede Læber  Shockeret

Raul
Gæst

« Svar #4: 04 Okt 2005, 21:41 »

OT:

Ærlig talt - er det ikke lidt noget crap at bruge alle mulige mærkelige browsere, istedet for blot at bruge IE?

Den eneste forskel, som jeg ser det, er at størstedelen af brugbare hjemmesider bliver lettere deforme.l Er det bare for at føle sig sej, man vælger at bruge en anden browser?

Undskyld mobningen, men er meget opsat på en svar  Kys

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 04 Okt 2005, 21:43 »

OT:

Ærlig talt - er det ikke lidt noget crap at bruge alle mulige mærkelige browsere, istedet for blot at bruge IE?

Den eneste forskel, som jeg ser det, er at størstedelen af brugbare hjemmesider bliver lettere deforme.l Er det bare for at føle sig sej, man vælger at bruge en anden browser?

Jeg fik anbefalet Firefox og prøvede det. Det var meget meget hurtigere, og der kom intet pop-up Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6: 04 Okt 2005, 22:00 »

OT:

Firefox er siikrere, du kan blandt andet have have flere vinduer åbne i et vindue, og som det er nævnt, så er du fri for pop-ups.

Jeg har ikke sat mig ordenligt ind i Firefox, men der er med garanti mange flere muligheder. Jeg er i hvert fald fuldt ud tilfreds med det - det fungerer bedre end IE.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Raul
Gæst

« Svar #7: 04 Okt 2005, 22:02 »

Har valget af browser indflydelse på hastigheden?!  Shockeret Anede jeg ikke Smiley

Men man kan jo også fravælge pop ups fuldstændig med IE Wink

Desuden kan man hente en MSN Tool Bar eller sådan noget, så kan man også have flere vinduer i et vindue Wink

Bangsholt
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 07 Okt 2005, 21:56 »

Okay!

Det må jeg erkende at jeg ikke vidste. Men okay, hvis jeg er den eneste kan jeg godt se det er lidt overkill at lave fixe det. Tak for det hurtige svar forøvrigt Smiley

Jeg bruger så Opera fordi at jeg ikke fandt at IE var sikker nok, og at Firefox ikke lige faldt i min smag. Det er nu ellers en nice browser.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 13 Okt 2005, 10:49 »

Firefox er klart bedre end IE.. nu har jeg ikke prøvet opera, men jeg kunne aldrig finde på at skifte tilbage til IE .. FF er great Smiley

banger
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 15 Okt 2005, 18:24 »

Jeg har prøvet alle tre (FF, IE og Opera). synes FF var en smule langsommere end Opera hvis jeg skal være helt ærlig. Og desuden synes jeg osse det downloader en del hurtigere. Så jeg synes også at websiden her skulle kunne køre med Opera!  Thumbs Up

Mik
Ynglingespiller

« Svar #11: 15 Okt 2005, 19:25 »

Jeg har også prøvet alle 3...

IE: Den er ikke sikker, den kan ikke læse mange former for kodning korrekt...
FF: Den kører hurtigt, er sikker og kan læse det meste kodning korrekt...
Opera: Hvis man ikke køber det (Altså downloader freeware-versionen) kommer der en reklame i toppen, som jeg synes gør vinduet for lille..

banger
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 16 Okt 2005, 12:44 »

Jeg har også prøvet alle 3...

IE: Den er ikke sikker, den kan ikke læse mange former for kodning korrekt...
FF: Den kører hurtigt, er sikker og kan læse det meste kodning korrekt...
Opera: Hvis man ikke køber det (Altså downloader freeware-versionen) kommer der en reklame i toppen, som jeg synes gør vinduet for lille..
ja, jeg læste osse det med reklamen et sted men den har nu aldrig været i mit opera underligt nok. så både FF og Opera har ligestore vinduer på min computer. Jeg har ikke betalt for det, det er sikkert, men jeg ved ik hvorfor den reklame ikke er der?  Cool

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #13: 16 Okt 2005, 15:54 »

Tja det hele blev prøvet med Opera men for mange fejl og en del omkodning af siderne her til det kunne lade sig gøre og så ville det blive lidt i ged med de andre osv...

Og synes nu at når det virker til IE, FF og NE så er det vel også okay.. Er jo de mest brugte

R O T R

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #14: 02 Mar 2006, 11:41 »

Efter længere tids overvejelser har jeg valgt at inkludere support for Opera.

Siden ser lidt anderledes ud end med de andre browsere og i den forbindelse mener jeg "ikke helt optimalt" men der er nu support for at bruge Opera hvis det ønskes.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010