home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bendtner bloggen! >:(
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bendtner bloggen! >:(  (Læst 6718 gange)
peppedrengen
Lilleputspiller
*

Bendtner bloggen! >:(
« : 01 Sep 2007, 23:14 »

Som ivrig fan af The Gunners siden 1997, kom jeg i dag i tanke om at der er mange - åbenbart - nye fans af London klubben. Jeg faldt også over at mange af jer Gunners fans i dette forum er vilde med talentet N. Bendtner.
Dertil vil jeg gerne knytte en kommentar.

- Er jeg den eneste i dette land der er ved at være godt træt af den lille nøkker-klovn. Han ringer til B.T. og mægler ud at han vil være verdens bedste fodbold spiller og tror selv på at det kan lade sig gøre. Synes det er bemærkelsesværdigt hvordan en 18-19 årig - dreng !!! - kan finde på at sige sådan noget. Tilmed forlanger han at han inden for de næste to år vil spille på førsteholdet for Arsenal. Det er muligt at han er god til at spille fodbold, men han burde dog have forstand nok til at se sig nogle mulige mål, og det at komme på første holdet i en af verdens største klubber er umiddelbart ikke det bedste udgangspunkt. Tag dig sammen basse! Du er ikke engang 20 år.

Det er muligt at jeg i dette indlæg/emne vil skabe mig en del (ikke desiderede fjender) men nærmere folk der ikke er enige, i et ord af hvad jeg siger. Men spørg lige jer selv, ærede Gunners fans. Hvis i har været Arsenal fans i mere end to-års tid ville i vide at standarden ligger højere end Bendtners fodboldmæsige nivaeu. Jeg øjner en mulighed for at du, lille mand, kan komme til at være rotations-spiller, men hvis du bliver ved med at opføre dig som du gør i England i disse dage, såsom at komme for sent til træning, holde møder med Wenger om hvorvidt du skal spille på førsteholdet eller ej, osv. så synes jeg personligt du er havnet i den forkerte klub...

- peppedrengen

P.S. jeg er ligeglad med om i har lyst til at kommentere dette emne. Dette er min holdning til spilleren N. Bendtner. Jeg er dog en anelse interreseret i jeres mening.

Bendtner is a Discrete to English football!

You are my Arsenal, my only Arsenal
You make me happy when skies are grey
Please don't take my Arsenal away

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Bendtner bloggen! >:(
« Svar #1: 01 Sep 2007, 23:16 »

Ganske fremragende indledning Smiley

peppedrengen
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 01 Sep 2007, 23:17 »

Tak skal du have ! Smiley

Gosser
Manager

« Svar #3: 01 Sep 2007, 23:20 »

God blog. . .

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #4: 01 Sep 2007, 23:21 »

Jeg er he
Som ivrig fan af The Gunners siden 1997, kom jeg i dag i tanke om at der er mange - åbenbart - nye fans af London klubben. Jeg faldt også over at mange af jer Gunners fans i dette forum er vilde med talentet N. Bendtner.
Dertil vil jeg gerne knytte en kommentar.

- Er jeg den eneste i dette land der er ved at være godt træt af den lille nøkker-klovn. Han ringer til B.T. og mægler ud at han vil være verdens bedste fodbold spiller og tror selv på at det kan lade sig gøre. Synes det er bemærkelsesværdigt hvordan en 18-19 årig - dreng !!! - kan finde på at sige sådan noget. Tilmed forlanger han at han inden for de næste to år vil spille på førsteholdet for Arsenal. Det er muligt at han er god til at spille fodbold, men han burde dog have forstand nok til at se sig nogle mulige mål, og det at komme på første holdet i en af verdens største klubber er umiddelbart ikke det bedste udgangspunkt. Tag dig sammen basse! Du er ikke engang 20 år.

Det er muligt at jeg i dette indlæg/emne vil skabe mig en del (ikke desiderede fjender) men nærmere folk der ikke er enige, i et ord af hvad jeg siger. Men spørg lige jer selv, ærede Gunners fans. Hvis i har været Arsenal fans i mere end to-års tid ville i vide at standarden ligger højere end Bendtners fodboldmæsige nivaeu. Jeg øjner en mulighed for at du, lille mand, kan komme til at være rotations-spiller, men hvis du bliver ved med at opføre dig som du gør i England i disse dage, såsom at komme for sent til træning, holde møder med Wenger om hvorvidt du skal spille på førsteholdet eller ej, osv. så synes jeg personligt du er havnet i den forkerte klub...

- peppedrengen

P.S. jeg er ligeglad med om i har lyst til at kommentere dette emne. Dette er min holdning til spilleren N. Bendtner. Jeg er dog en anelse interreseret i jeres mening.
enig med dig

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #5: 01 Sep 2007, 23:40 »

Er enig med dig, og jeg er os Gunner!

SINCE 2003 Wink

I ain't playin', nigga

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6: 02 Sep 2007, 00:39 »

Jubii, janteloven lever stadig.

Hvorfor har folk ondt i røven og at Niklas Bendtner har ambitioner, og vil gøre meget for at få dem indfriet. Bendtner ved at det vil give ham meget bedre udvikling med førsteholdskampe, og hvis Arsenal ikke har i sinde at give ham det, så må han videre.
Og hvorfor skal drengen svines for hans (i mit hovede) dejlige egoistiske tilgang til spillet. For sådan en savner jeg på på landsholdet! En der tør sige noget uden at ligge alt for mange fingre i mellem. En der tør sige "Jeg er god nok til det her niveau og vil sgu spille hver gang!" og en der tør afslutte fra umulige positioner fremfor at ende med en lige så håbløs aflevering bagud i banen til en dansk midtbane, der alligevel hævler den langt over mål.

Og at sige at han kun når karrierens højdepunkt som rotationsspiller synes jeg også er ret useriøst. Knægten blev i en alder af 17 år, topscorer for Arsenals reserver, og scorede også en pæn stak i Birmingham sidste år. Derudover blev han i 2006 udråbt til Årets Fund (Christian Poulsen og Daniel Agger har vundet den pris, af fodboldspillere, de sidste 10 år).
« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 00:43 af Spezialized » Logged

Converse
Gæst

« Svar #7: 02 Sep 2007, 00:48 »

Spezialized. Attitude og ambitioner er 2 vidt forskellige ting. Alle og enhver har ambitioner de vil prøve at opfylde senere i livet, og det kan man kun have respekt for. Men attitude er noget helt andet - og Bendters attitude er jeg heller ikke helt vild med. Når man er så ung som Nicklas, og ikke har den helt store fankreds, synes jeg ikke man skal opfører sig som han gør. Når man er på hans alder, og er så heldig at spille i en af englands bedste klubber, burde man være "humble", og være tålmådighed. Tålmådighed mangler han, og at haste giver kun dårlige resultater. Der ingen der kan tage hans mod fra ham, hans dygtige boldegenskaber fra ham - men attituden er Bendters problem.

Møller
Gæst

« Svar #8: 02 Sep 2007, 00:48 »

Er dette en blog? :S

peppedrengen
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 02 Sep 2007, 09:35 »

Til Specialized.

Synes det er bemækelsesværdigt hvordan han opføre sig i klubben. Dertil kommer spørgsmålet om hans ambitioner. Ja! Hans ambitioner er bare for høje. Hans niveau ligger jo ikke der hvor Van Persie eller Eduardo da Silvas gør. Han attitude i klubben er mildt sagt pisse irriterende over for andre medspillere. Hvis alle enhver rotation-, reserve- og ungdomsspiller i Arsenal forlangte at komme på førsteholdet, og ikke kom det, og ville holde et møde med Wenger. Så står vi en klub hvor holdmoralen er nede på det laveste og hvor jeg som manager måske nok havde overvejet hvilken klub jeg ville træne. Ja ! Han har ambitioner, Ja! det kan godt være han kan spille fodbold. Men han må have tålmodighed. Efter min mening så kan han kun bestræbe sig på at få en rotationsposition på London-holdet. Hvis han stadig ikke har tålmodighed nok til det. Så skal du finde en anden klub.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 02 Sep 2007, 09:58 »

Jeg må indrømme at jeg enig med Specialized på nogle punkter.

Man er ikke i tvivl om at Bendtner har høje ambitioner, og det er der intet galt i. Hvis man vil opnå noget stort så kræver det netop høje ambitioner. Dermed følger egoitiske beslutninger også med i handlen, om man kan lide det eller ej. Jeg er sikker på at de to ting er noget der får ham til at komme langt.

Hans attitude har da taget en drejning på 180 grader. Han ved godt at man ikke får noget foræret. Jeg er sikker på Wenger har haft en snak med ham, om hvordan man opfører sig når man spiller for Arsenal, ligesom han haft med William Gallas, som kaptajn. Han er jo en ung fyr som er havnet i en verdens største klubber, så ikke underligt at han har fået noget storhedsvanvid. Han har en lidt atypisk personlighed i forhold til fodbold. Han fejrer stadig en scoring meget moderat og er sjælendt den som løber først hen til makkeren, når der skal jubles.

Egentlig så har Bendtner også underrettet sin kritik på det seneste. Da Eduardo og Adebayor var ude og vi kun spillede med Robin Van Persie på toppen, manglede Arsenal netop en som Bendtner. Han giver en helt anden vinkel til Arsenals spil når han kommer på banen, det er blandt andet hans hovedspil og hans kropsstyrke, noget som man sjælendt ser i Arsenal. Han er stadig en usleben diamant og kan godt virke lidt doven en gang i mellem, men han bliver god uden tvivl ellers var han ikke, der hvor han er.

Ligesom Møller, kan jeg ikke se at det her er en blog, men nærmere burde høre under Fodbold tråden.

peppedrengen
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 02 Sep 2007, 10:11 »

- Det er hertil meget muligt at han er havnet i en stor klub som Arsenal men det er jo ganske vist ikke noget der lige er tilkommet ham det skete for to år siden eller tre. Igen er det muligt at han er ambitiøs, jeg mener bare stadig at han skal skrue ned for ambitionerne og skrue op for noget glæde omkring, lige nøjagtigt det med at han er i en af verdens største klubber. Hvis jeg havnede i en stor klub som Arsenal eller Liverpool eller noget nearby, ville jeg nok ikke allerede efter to år rende rundt og snakke om at jeg ville på første holdet (det var lidt af et mærkeligt eksempel, men sæt jer selv ind i situationen).

- Angående det med at William er blevet kaptajn er jo en meget, meget nem løsning på et problem der kunne have været undgået hvis vi ikke havde købt ham fra en af vores rival-klubber i starten. Han er kun blevet kaptajn fordi han truer bestyrelsen med sin afgang hvis de ikke forstærker sig noget mere? Hvad er det for et børnehaves-diktatur han krerere her? Han er næsten 30 år? Det er for barnligt, og jeg synes Pat Rice og Wenger tog en forkert beslutning om at han skulle være kaptajn for holdet. By the way, tror i han ville efterlade det helt store hul i bakkæden hvis han blev solgt? Ikke at han skal sælges eller noget, men tænk over det...

P.S. Jeg beklager at jeg har lagt dette emne i en blog. 8)

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #12: 02 Sep 2007, 12:24 »

Spezialized. Attitude og ambitioner er 2 vidt forskellige ting.

Det er jeg godt klar over, men jeg er vild med hans attitude ligeså. Fx dengang hvor han på U21-landsholdet udtalte, at han burde spillet frem for Duncan Rasmussen, da Bendtne mente han var en bedre spiller. Og pressen slagtede ham, jordede ham, fans (fra Brøndby) især hånede ham. 2 måneder fik Bendtner debut for landsholdet (det rigtige) og scorede sgu (mod Polen), ligesom han gjorde det mod Portugal og Tyskland. Dette jeg jo ikke miniput nationer.

Og at folk vil nægtede at sammenligne ham med fx van Persie er meget forkert. For de to spiller ligner mentalt hinanden rigtig, rigtig meget. Jeg kan huske at Ruud van Nistelrooy udtalte; "Hvis van Persie vil have succes i England, må han indse at han ikke der den bedste spiller på banen." Netop fordi van Persie selv var frusteret over han ikke fik chancen fra start med det samme, efter hans skifte til Arsenal.

Niko
Gæst

« Svar #13: 02 Sep 2007, 13:33 »

Nicklas Bendtner er på vej, han bliver en utrolig vigtig spiller for Arsenal - ingen tvivl om det. Han sprudler af potientale og han har ting, som man savner i Arsenal.

Nicklas Bendtner kommer nogle gange med et par dumme kommentare, som han måske kunne have undgået, men hvis i var inde omkring førsteholdet i en topklub. Så ville i sikkert også være ligesom Nicklas - højt råbene. Han har en kæmpe tro til sit eget talent og det er vel det vigtigste for at blive bedre, hvis han ikke ved at han kan, så bliver han da heller ikke bedre.

Jeg vil dog mene at Bendtner er doven og måske kunne løbe lidt mere i kampene, men han er heller ikke den mest erfarne. Om 3-4 år, der vil Nicklas være en af Danmarks bedste spillere og han vil sikkert være med i Arsenals startopstillingen. AW ved hvad han skal gøre for at Nicklas bliver en rigtig guldspiller.

- Angående det med at William er blevet kaptajn er jo en meget, meget nem løsning på et problem der kunne have været undgået hvis vi ikke havde købt ham fra en af vores rival-klubber i starten. Han er kun blevet kaptajn fordi han truer bestyrelsen med sin afgang hvis de ikke forstærker sig noget mere? Hvad er det for et børnehaves-diktatur han krerere her? Han er næsten 30 år? Det er for barnligt, og jeg synes Pat Rice og Wenger tog en forkert beslutning om at han skulle være kaptajn for holdet. By the way, tror i han ville efterlade det helt store hul i bakkæden hvis han blev solgt? Ikke at han skal sælges eller noget, men tænk over det...

Kan du ikke bare sige at du ikke kan lide William?
Gallas blev valgt fordi at han er en ledertype også er han bund rutineret. Det har ikke noget overhovedet at gøre med at han vil sige farvel, nej, han fik anførre-bindet fordi han er en af vores bedste spillere! Pat Rice og AW har taget et fantastisk valg, da han har 5 år mere på bagen end fx KT. 

molle
Landsholdsspiller

« Svar #14: 02 Sep 2007, 13:47 »

Nicklas Bendtner er på vej, han bliver en utrolig vigtig spiller for Arsenal - ingen tvivl om det. Han sprudler af potientale og han har ting, som man savner i Arsenal.

Nicklas Bendtner kommer nogle gange med et par dumme kommentare, som han måske kunne have undgået, men hvis i var inde omkring førsteholdet i en topklub. Så ville i sikkert også være ligesom Nicklas - højt råbene. Han har en kæmpe tro til sit eget talent og det er vel det vigtigste for at blive bedre, hvis han ikke ved at han kan, så bliver han da heller ikke bedre.

Jeg vil dog mene at Bendtner er doven og måske kunne løbe lidt mere i kampene, men han er heller ikke den mest erfarne. Om 3-4 år, der vil Nicklas være en af Danmarks bedste spillere og han vil sikkert være med i Arsenals startopstillingen. AW ved hvad han skal gøre for at Nicklas bliver en rigtig guldspiller.

Kan du ikke bare sige at du ikke kan lide William?
Gallas blev valgt fordi at han er en ledertype også er han bund rutineret. Det har ikke noget overhovedet at gøre med at han vil sige farvel, nej, han fik anførre-bindet fordi han er en af vores bedste spillere! Pat Rice og AW har taget et fantastisk valg, da han har 5 år mere på bagen end fx KT. 

fuldstændig enig med dig

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010