home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 986 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7 BVB
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad HÅBER du?
At du skifter til en større klub
- 3 (20%)
At du selvfølgelig bliver i Dortmund
- 10 (66,7%)
At du skifter til en mindre klub
- 2 (13,3%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #7 BVB  (Læst 6985 gange)
Converse
Gæst
 
Tabellen ved halvår | 17.12.2006
« Svar #15: 02 Sep 2007, 15:36 »

« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 18:13 af Converse » Logged

Converse
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #16: 02 Sep 2007, 16:22 »

Tak til Don Abramovich for det utrolig flotte topbanner.
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BVB 09
« Svar #17: 02 Sep 2007, 16:51 »

Det ser rigtig lovende ud, jeg glæder mig til at se mere.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB 09
« Svar #18: 02 Sep 2007, 17:25 »

God update:D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Converse
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #19: 02 Sep 2007, 18:03 »

Tak allesammen, men har kommet til at lave en stor fejl. Den update over halvåret har jeg kommet til at placere med den nye. Håber i bærer over med mig - det gentager sig ikke. Men updaten er kommet, dog er halvårs updaten slettet.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 18:11 af Converse » Logged

Converse
Gæst
 
Dortmund 7-0 Hamburg | 02.02.2007
« Svar #20: 02 Sep 2007, 18:13 »


Nedslagtning af Hamburg
Hamburg vil få svært ved at glemme denne oplevelse, dog vil Dortmund være vidne til en historisk sejr.

79004 mennesker havde taget plads på Signal Iduna Park, hvor en kamp mellem anden og tredje pladsen fandt sted. En kamp der skulle forventes at blive en tæt kamp, da holdene var placeret lige ved siden af hinanden i tabellen.

Starten af kampen var også tæt, men man skulle helt frem til 30'ende minut for at få den første scoring, hvor Nelson Valdez kan gøre det til 1-0. Efter målet af Valdez ser det ikke ud til at HSV har meget at byde på, og 8 minutter efter første scoring, gør Sebastian Kehl resultatet til 2-0 efter et flot placeret langskud. Det bliver ikke meget bedre for gæsterne, da Raphael Wicky får det røde kort efter en utrolig grim tackling der bliver begået på brasilianeren Tinga. Det røde kort skulle virkelig vise sig at give pote for Dortmund, og lige før halvlegsfløjtet får Dortmund scorede hele tre mål, scoret af Klimowicz, Lars Ricken, og Bundesliga topscorer Nelson Valdez som scorer 5-0 målet.

Håbløse kommer Hamburg ind til anden halvleg, og det skulle de aldrig have gjordt. Intet var blevet bedre, og Dortmund kunne nyde det store overtag hele kampen igennem. Den store forskel på boldbesiddelsen i anden havleg skulle vises med målet til 6-0, og denne gang netter den indskiftede Ebi Smolarek. Kort efter kommer kampens sidste mål som også er en indskifter, sydafrikanske Delron Buckley gør det til 7-0 i 78'ende minut. Hamburg lider et historisk nederlag i en helt normal Bundesliga kamp, som man forventede ville blive en tæt affære - ikke engang tæt på.


« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 19:20 af Converse » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #21: 02 Sep 2007, 18:16 »

WOW! Shockeret Opstemt
Nice banner, nice skrvet, nice hold, nice sejr...
NICE BLOG! Opstemt
Det eneste af det grafik du har lavet, jeg ikke har synes om, var de der "bars" i din intro
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #22: 02 Sep 2007, 18:21 »

SHIT!
Dette er satme en feeed blog! Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB 09
« Svar #23: 02 Sep 2007, 18:48 »

Fed update:o Genial sejr:D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: BVB 09
« Svar #24: 02 Sep 2007, 21:03 »

Hejsa Converse!

Rigtig flot blog du har bikset sammen der. Som gammel Dortmund fan  er det bare et kanon valg du har gjort i at vælge Kohler som manager, det kunne faktisk kun overgåes af Flemming Povlsen som ville være et fede valg Smiley

Ellers kanon kamp mod HSV må man sige. Du fik sku sat dem på plads. Sådan!
Logged

Converse
Gæst
 
Afslutning | 21.05.2007
« Svar #25: 02 Sep 2007, 22:15 »


Den succesrige sæson
En fantastisk sæson for Dortmund i det tyske, selvom det lige glippede i slutningen.

En periode på syv sejre i træk efter vinterpausen var ikke nok til at stoppe Bayern München i kampen om det tyske mesterskab. Det var fantastiske resultater i starten af den anden halvdel af sæsonen, hvor man først fik det første nederlag mod Rostock, efter en periode på syv sejre på stribe. Nederlaget mod Rostock må have slået hårdt ned på Dortmund, da man efter nederlaget ikke rigtig har kunne finde storformen. Bayern blev ved med at vinde, og Dortmund blev ved med at glippe. Unødvendig uafgjorte, og tåbelige nederlage var det man fik i slutningen af Bundeligaen.

En anden plads kan man dog stille sig mere end tilfreds med, da man ikke lige forventede at de hvid/gule vil være placeret så højt i tabellen. Mere glæde fik Dortmund også, da Jürgen Kohler i slutningen af marts forlængede sin kontrakt til 2009. Ikke en lukrativ kontrakt han fik tilbudt, men meddelte at kærligheden for klubben var grunden til han takkede ja. Transferbeløbet vil ligge på omkring 2.9 millioner euro, som ikke er et beløb som man kan købe stort ind for. At købe stort ind vil man sandelig få brug for hvis man vil have succes i Europa's mest prestigefylde turnering Champions League. Det bliver ihvertfald spændene at se hvor Dortmund ender henne i gruppespillet, og isåfald hvordan det går dem næste år i Bundesligaen, som de har klaret utrolig flot dette år.


« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 22:43 af Converse » Logged

Converse
Gæst
 
Sv: #5 BVB
« Svar #26: 02 Sep 2007, 22:37 »

Tusind tak alle Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #5 BVB
« Svar #27: 02 Sep 2007, 22:40 »

Nydelig sæson Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 BVB
« Svar #28: 02 Sep 2007, 22:54 »

Rigtig flot sæson:D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Converse
Gæst
 
Upcoming ! | 01.07.2007
« Svar #29: 02 Sep 2007, 23:35 »



Tyrala - Et stjerne i svøb
Det ser lovende ud for den 19-årige tyske angriber.

Seniorholdet i Dortmund fik spillet sig til en yderst flot anden plads, mens et andet hold i Dortmunds mange afdelinger blev mestre. Dortmunds U/20 hold vandt nemlig deres afdeling suværent, og med overtegnet Tyrala som hovedperson.

Tyrala som har bevist at han er en af de bedre i ungdoms afdeling, efter en formidabel sæson med U/19-holdet. Ikke blot den bedste i Dortmund-holdet, men har så sandelig fået lavet sit aftryk som den bedste i denne ungdoms sæson. Et gennemsnit på 8.09, og har nettet 29 gange i sine 26 kampe taler for sig selv.

Flere og flere mener at den unger spur er klar til førsteholds fodbold næste sæson, men Jürgen Kohler selv har en anden mening.

"Han er en fantastisk spiller som jeg er sikker på har en lys fremtid. Men at spille på højeste niveau er hårdt, og Tyrala mangler stadig lidt endnu. Jeg kan afslører at jeg venter på en mindre klub der vil leje vores spiller, hvor han skal have tid til at udvikle sig, og spille regulært førsteholds fodbold" - Jürgen Kohler.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 23:43 af Converse » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010