home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1132 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7 BVB
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad HÅBER du?
At du skifter til en større klub
- 3 (20%)
At du selvfølgelig bliver i Dortmund
- 10 (66,7%)
At du skifter til en mindre klub
- 2 (13,3%)
Antal Stemmer: 15

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #7 BVB  (Læst 7003 gange)
Converse
Gæst
 
#7 BVB
« : 01 Sep 2007, 17:55 »




Jeg er ny bruger her på FMFreaks, da jeg tidligere har brugt FMGround, som nu ikke er tilgængelig mere. Med hensyn til blogskrivning er jeg ikke den mest erfarne, selvom jeg har leget lidt rundt med det nogen gange. Men nu har jeg virkelig tænkt grundigt over det her, og er kommet til valget om en ny blog, som jeg har tænkt at gøre langtidsvarig.

Klubvalget er faldet på den tyske klub Borussia Dortmund, da jeg mener der er masser af friske udfordringer i det her hold. De er et solidt midterhold, som på de seneste år ikke rigtigt har kunne slå sig fast i den tyske topstrid. Klubben blev grundlagt i 1909, og i ellers deres lange år i fodbolden, er de kun blevet mestre 6 gange - senest i 2002. Siden 2002 har man ikke set synet af nogen trofæer, og det er det jeg vil prøve at skaffe dem. Hvilken træner jeg vælger at sætte på den berygtede mission, vil først blive afsløret i den næste update, som sandsyndligvis falder idag. Skrivningen vil være i et medie-synspunkt, som i dette tilfælde er en dansk fansite, borussiadortmund.dk, og et andet medie der vil blive tilføjet nogen gange, er det kendte tyske fodboldmagasin Kicker.



DB: FreakUp Sommer
DB Str.: Stor
Ligaer: (Bedste række i) England, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Portugal & Spanien
Sprog: Engelsk
Valuta: Euro



                             2006/2007
Målmænd:
Roman Weidenfeller
Marc Ziegler

Forsvarer:
Uwe Hünemeier
Martin Amedick
Markus Brzenska
Dédé
Phillip Degen
Robert Kovac
Christian Wörns
Jakub Blaszczykowski

Midtbane:
Giovanni Frederico
Daniel Gordon
Sebastian Kehl
Florian Kringe
Marc-André Kruska
Mladen Petric
Lars Ricken
Tinga

Angribere:
Ebi Smolarek
Delron Buckley
Alexander Frei
Diego Fernando Klimowicz
« Seneste Redigering: 04 Sep 2007, 00:50 af Converse » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB 09
« Svar #1: 01 Sep 2007, 18:00 »

Lyder spændende, glæder mig til at følge denne blog.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Ranieri
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #2: 01 Sep 2007, 18:22 »

Flot start.
Glæder mig til at se hvordan næste update ser ud, og hvem der bliver træner Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #3: 01 Sep 2007, 18:53 »

Yes en Dortmund blog!
Synes dog ikke så godt om de firkanter hvor der står "truppen" osv Smiley
Logged

Converse
Gæst
 
Sv: BVB 09
« Svar #4: 01 Sep 2007, 20:39 »



    Kohler ansat - 01.07.2006

Thomas Doll noget ikke engang at trække vejret i Dortmund, da han blev fyret efter et par dage i klubben. Fyrringen kommer meget pludselig, og for de fleste medier og fans kom beslutningen som et chok. Hverken bestyrelsen eller Thomas Doll vil fortælle hvad der skete, så den sag forbliver formentlig tavs. Men tidligere på dagen blev den nye træner i front for Borussia Dortmund præsenteret.

Manden der stod ved siden af bestyrelsesformand Reinhard Rauball under præsentationen var Jürgen Kohler. Kohler der i sin 20-årige fodboldkarriere nåede at spille 105 landskampe for det tyske landshold. En stor spiller, der også spillede i storklubber som Juventus og Bayern München. Men Dortmund er bestemt ikke ukendte omgivelser for Jürgen, da han i sin aktive karriere spillede i klubben i 7 år, og derefter stoppede karrieren i de gule farver. En smule erfaring har Kohler under taget, hvor han startede med at være i front for Tysklands U/21 hold, og senere hen blev Leverkusens sporstdirektør i 2003. I 2004 valgte Jürgen Kohler at sige op fra sin stilling i Leverkusen, og derefter blev ansat som træner i Duisburg, hvor han blev i 1 år. Nu er hans næste destination Borussia Dortmund, og nu må vi se hvad han kan fører Borussia til.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2007, 20:55 af Converse » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB 09
« Svar #5: 01 Sep 2007, 21:01 »

Huha, sikkeen spændende træner:D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #6: 01 Sep 2007, 21:05 »

god start du har fået
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Converse
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #7: 01 Sep 2007, 21:21 »

Tak allesammen.
Men GH, jeg er lidt uenig med dig angående de små banner, da jeg synes det ser helt okay ud Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #8: 01 Sep 2007, 21:23 »

Hehe Converse - selvfølgelig synes du da selv det ser godt ud, sådan er det da 9 ud 10 gange for den der laver bloggen Opstemt

Desuden meget sjovt, at du har valgt Kohler som træner - gjorde jeg også i min BVB blog
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Converse
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #9: 01 Sep 2007, 21:47 »

Hehe Converse - selvfølgelig synes du da selv det ser godt ud, sådan er det da 9 ud 10 gange for den der laver bloggen Opstemt

Desuden meget sjovt, at du har valgt Kohler som træner - gjorde jeg også i min BVB blog
Synes du også at det ikke ser godt ud?
Ja, men jeg kunne ikke tænke på andre end ham, da han netop har spillet i så lang tid for Dortmund.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #10: 01 Sep 2007, 21:50 »

synes den på den nye update så ok ud, men brød mig heller ikke om dem i den første! Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Converse
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #11: 01 Sep 2007, 22:42 »



Langen hentet! - 07.01.2006

Med det ellers meget stramme transfer beløb der angiveligt ligger omkring de €500K, har den nye manager Jürgen Kohler foretaget sit allerførste indkøb i Borussia Dortmund.

Den nye spiller i Dortmund trøjen er det 20-årige talent Phillip Langen. Spilleren er hentet i Koblenz, og trods den unge alder, blev han regnet som den vigtigste i førsteholdstruppen. Prisen siges at være ca. hele det nævnte transferbeløb, så vi ser formentligt ikke flere indkøb i dette transfervindue fra Dortmunds side. Det nyindkøbte stjernestøv er med øjeblikkelig virkning sendt med flyet til Kina, hvor resten af Dortmund holdet befinder sig i øjeblikket, netop hvor deres tour holder til. Den unge spiller når at spille to venskabskampe dernede, så han også får nogen kampe i benene inden sæsonstart. Første kamp i Bundesligaen finder sted 12.08.2006 hvor der skal spilles på udebane mod Energie Cottbus.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #12: 01 Sep 2007, 22:45 »

God kort og enkel transfer-update;D
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #13: 01 Sep 2007, 23:12 »

fin update
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #14: 01 Sep 2007, 23:25 »

Rigtig flot blog Converse!
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010