home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1129 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FUCK KINA!!
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FUCK KINA!!  (Læst 9673 gange)
Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
FUCK KINA!!
« : 01 Sep 2007, 15:53 »

Hej alle sammen..

Synes lige i skulle se den her video om en pelsfarm i Kina
http://www.anima.dk/kampagner/pels/kinesisk_pels/kina_pels.htm

For sgu lyst til at ta til det fucking lorte land og finde de mennesker der kan få sig selv til at mishandle dyr på den måde og gøre det samme ved dem som de gør ved dyrene!!


Tænk jer om inden i køber tøj fra det lorte land.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #1: 01 Sep 2007, 15:59 »

Ja der er jo også "pels farme" i danmark - og i mange andre lande.
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #2: 01 Sep 2007, 16:05 »

Ja, lad os pine nogle kinesere, og slå dem ihjel bagefter; indtil resten har samme høje dyreetniske moral som os;-)

Iøvrigt er det også pænt længe siden, at vi har haft et rigtig godt korstog, hvor vi tog ud og lærte verden, hvad der er rigtigt og rigtigt;-)

Desuden er jeg slet ikke uenig i, at det er noget svineri, den måde dyrene behandles på i Kina!
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #3: 01 Sep 2007, 16:08 »

Jeg ved da godt at det også sker i andre lande, men nu handler den der film om en pelsfarm i Kina. Fatter bare ikke at der er nogen som kan gøre det der!
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #4: 01 Sep 2007, 16:10 »

Fatter heller ikke det kan være lovligt at behandle dyr på den måde!
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #5: 01 Sep 2007, 16:12 »

Ja der er jo også "pels farme" i danmark - og i mange andre lande.

...Du glemte at nævne, at i Danmark fører dyrelæger tilsyn med pelsfarmene. samt hvis man misrøgter sine dyr, så kan man miste retten til at drive det erhverv.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #6: 01 Sep 2007, 16:16 »

...Du glemte at nævne, at i Danmark fører dyrelæger tilsyn med pelsfarmene. samt hvis man misrøgter sine dyr, så kan man miste retten til at drive det erhverv.

Og alligevel hører vi gang på gang at nogle mishandler deres dyr på en eller anden måde her i landet... så inden vi peger fingre af andre lande skal vi nok lige have styr på det 100% herhjemme først...
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #7: 01 Sep 2007, 16:17 »

Jeg ved da godt at det også sker i andre lande, men nu handler den der film om en pelsfarm i Kina. Fatter bare ikke at der er nogen som kan gøre det der!

Fatter du ikke, at mennesker kan være ligeglade eller ligefrem onde både mod dyr og andre mennesker? Jamen, så vil jeg ønske tillykke med dit indtog i virkeligheden Tunge
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #8: 01 Sep 2007, 16:18 »

Og alligevel hører vi gang på gang at nogle mishandler deres dyr på en eller anden måde her i landet... så inden vi peger fingre af andre lande skal vi nok lige have styr på det 100% herhjemme først...

NoWay. Korstog NU! Opstemt
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #9: 01 Sep 2007, 16:28 »

Tror i virkelig at det sker på samme måde her i landet?? Noget af det værste ved det er sgu da at de ikke bryder loven nede i det lorte land når de mishandler dyr på den måde, det er da nok derfor jeg synes at Kina er et lorte land.. Hvis det var lovligt at pine dyr på den måde her i DK så havde jeg da nok lavet et topic som det her der bare hed FUCK DK!
Det første et land kan gøre for at stoppe sådan noget er sgu da at gøre det ulovligt, men det er den kinesiske regering åbenbart for syge i hovedet til at fatte.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2007, 16:30 af Dagge » Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

JKJ
Gæst
 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #10: 01 Sep 2007, 16:32 »

Tror i virkelig at det sker på samme måde her i landet?? Noget af det værste ved det er sgu da at de ikke bryder loven nede i det lorte land når de mishandler dyr på den måde, det er da nok derfor jeg synes at Kina er et lorte land.. Hvis det var lovligt at pine dyr på den måde her i DK så havde jeg da nok lavet et topic som det her der bare hed FUCK DK!
Det første et land kan gøre for at stoppe sådan noget er sgu da at gøre det ulovligt, men det er den kinesiske regering åbenbart for syge i hovedet til at fatte.

Ja det sker her i landet... måske ikke i samme omfang, men ja det sker...
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #11: 01 Sep 2007, 16:35 »

Tror i virkelig at det sker på samme måde her i landet?? Noget af det værste ved det er sgu da at de ikke bryder loven nede i det lorte land når de mishandler dyr på den måde, det er da nok derfor jeg synes at Kina er et lorte land.. Hvis det var lovligt at pine dyr på den måde her i DK så havde jeg da nok lavet et topic som det her der bare hed FUCK DK!
Det første et land kan gøre for at stoppe sådan noget er sgu da at gøre det ulovligt, men det er den kinesiske regering åbenbart for syge i hovedet til at fatte.

Mon dog, at de er så syge, som du vil gøre dem til. De har bare andre problemer, som kommer i første række.
Logged

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #12: 01 Sep 2007, 16:40 »

Mon dog, at de er så syge, som du vil gøre dem til. De har bare andre problemer, som kommer i første række.

Det er da ikke nogen undskyldning at de har andre problemer.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #13: 01 Sep 2007, 16:41 »

Men det overrasker vel ikke? Nu er Kina jo så ekstreme på så mange andre punkter.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Dagge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FUCK KINA!!
« Svar #14: 01 Sep 2007, 16:41 »

Ja det sker her i landet... måske ikke i samme omfang, men ja det sker...


Men det er bare det at det ikke er ulovligt dernede der er problemet.
Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010