home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Yeading - En klub fra R.... af 4 division
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Yeading - En klub fra R.... af 4 division  (Læst 1539 gange)
RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« : 30 Aug 2007, 10:36 »

I sommers var jeg med mine ynglingespillere til cup turnering i Hayes (England). Efter et par rimelige kampe havde vi en større pause, hvor børnene fik lov til at slappe af. Jeg gik mig en tur rundt og kikkede på de andre kampe, da jeg lagde mærke til en lille tyk mand der løb rundt mellem trænerne. Han snakkede med alle der ville høre på ham, men det endte altid med hovedrysten. Pludseligt fik han øje på mig, og kom små løbende hen til mig. Da han havde fået luft, præsenterede han sig som Phillip Spurden - B.formand for Yeading F.C.
Han forklarede at klubben spillede i Conference South (6. bedste række i England) og at klubben manglede en Manager til den nye sæson. Vi aftalte at jeg kunne prøve mig som manager i klubben et år, for at se om jeg passede til den engelske kultur. Men Phillip lagde ikke skjul på at jeg kun var en nødløsning  crazy fordi klubben ikke havde fået positiv respons fra de 637 andre trænere de havde spurgt. (Lønnen på 4.250 kr var måske en god grund)

Dagen efter blev jeg præsenteret foran 14 tilhængere og en fotograf fra lokalavisen.
Logged

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #1: 30 Aug 2007, 12:43 »

Træningskampene blev brugt på at finde ideal-opstillingen, samt finde de spillere der ikke skal blive i klubben.

Den første træningskamp hjemme mod Crawley fra Conf. (5 div)
11. Ben Strevens   0-1
44. Davis Haule   1-1
MoM : Liam Collins
Kampen viste mig, at holdet er rimelig til at holde på bolden og spille den rundt i trekanter, men også at holdet skal træne skud på mål og arbejde en del med hovedspillet.

Den anden træningskamp var mod Crays fra Ryman League (Verdens anden ældste fodboldklub)
     07. Justin Richards   0-1
     17. Glenn Poole   0-2

Kampen blev afgjort efter små 20 minutter, da Crays udnyttede to store forsvarskoks og at min reservemålmand ikke forsøgte at overbevise mig om, at jeg skal satse på ham i fremtiden.

Den 3. Træningskamp mod Billericay blev set af 98 tilsk. De blev vidne til en første halvleg som Yeading dominerede totalt, men i anden halvlegs 53 min blev forsvarsspiller Richard Goddard skadet, og i løbet af 6 min udnyttede Billericay at Graham Wardlaw ikke havde spillet med førsteholdet tidligere i denne sæson
03. Davis Haule   1-0
28. Davis Haule   2-0

56. Robert Taylor   2-1
59.Dave McSweeney   2-2 (Str)

MoM : Davis Haule
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #2: 30 Aug 2007, 14:41 »

Spændende klub.... Men hvornår score dine spillere, og hvornår score du ? Det kan jeg ikke helt gennemskue....

Håber det bliver mere overskuligt, fordi så vil jeg da overveje at læse denne blog.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #3: 31 Aug 2007, 07:50 »

Spændende klub.... Men hvornår score dine spillere, og hvornår score du ? Det kan jeg ikke helt gennemskue....

Håber det bliver mere overskuligt, fordi så vil jeg da overveje at læse denne blog.....

Mine spillere er skrevet med rød, da det er trøjefarven på Yeading Thumbs Up
Logged

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #4: 31 Aug 2007, 08:01 »

Den 4. Træningskamp blev endnu et antiklimaks !
Vi tog hjemme på Warren imod Southport fra Conference national (5. Div). Men efter 33 sekunder var vi bagud. I pausen forsøgte jeg at sparke lidt liv i holdet med nogle udvalgte, men ikke særlig pæne gloser. Men desværre  hørte holdet ikke efter og vi havde kun et forsøg på mål i hele kampen. Vi kunne ikke score, så i stedet slog Southport til igen i overtiden!
01.    Liam Blakeman   0-1
90.    Francis Barry      0-2


Den 17. Juli 2006 gik snakken i hele Hayes omkring Yeadings nye samarbejdsaftale med selveste Chelsea.
Det var ikke en aftale jeg regnede med at få så meget ud af på nuværende tidspunkt, da Chelsea´s reservespillere næppe ville spille i Conference South, men jeg havde fået to muligheder for samarbejde mellem Yeading og en moderklub, så valget faldt på Chelsea da de ville betale et årligt beløb på 241.000 kr , mens Blackburn Rovers ikke ville betale nogen penge til min klubkasse der allerede var negativ.

Den 5. Træningskamp var mod Tiverton fra Southern Premier!
Det var en kamp som jeg regnede med at vi ville vinde, da jeg havde valgt mine 11 startende til sæsonen.
Men trods et klart overtag af spil og chancer, samt en mand i overtal i en time endte kampen 2-2
29.  Sam Croft   1-0 (sm)
33.  Johnny Lynch (Tiverton) RØDT KORT
46.  Patrick Rooney   1-1
58.  Colin Logue   1-2

64.  Bobby Bezhadi   2-2

Inden min sidste træningskamp lykkes det endelig at tiltrække lidt forstærkning til truppen, da jeg på tre dage skrev kontrakt med:

Karl Fitzpatrick
25 årig midtbanespiller fra Irland der går direkte ind på den defensive midtbane i min 4-1-3-2 opstilling
Han har tidlige været tilknyttet Bohemians og Bray Wanderers fra den Irske Premier Division

John McDowell
28 årig forsvarsspiller der skal indgå i et rotationssystem omkring forsvaret
Han har spillet 120 kampe for Ballymena Utd fra den Nordirske Premier Division

Kris Littler
19 årig forsvarstalent der på sigt skal stabilisere mit forsvar
Han har fået sin fodbold opdragelse i Leeds United, men dog ikke spillet nogen førsteholdskampe for dem

Den 6 og sidste træningskamp var mod Worksop fra Conference North.
De starter sæsonen som oprykningsfavorit i nord gruppen og vi skal forsøge at undgå nedrykning fra syd gruppen, så der burde være forskel på holdene. Det var der også !!!, Da vi blev løbet over ende fra starten af kampen.
01.  Michael Holt          0-1
20.  Ben Wilkinson          0-2
45.  Michael Holt          0-3
65.  Ben Wilkinson          0-4
79.  Oliver Chamberlain      0-5


STATUS PÅ TRÆNINGSKAMPENE

6        0   3   3        5-14   3 point
 
Det har ikke været den mest overbevisende start i klubben, men heldet har heller ikke været med mig!
Forsøg på at købe 14 forskellige målmænd er mislykkes, og jeg mangler forsvarsspillere, da 3 af mine førsteholdsspillere og 2 reserve forsvarsspillere er skadet i mellem 3 uger og 2 måneder.
Mine spillere får derfor 14 dages kamp pause inden vi skal møde Bedford i ligaen



LIGA START

12. August 2006

Bedford     –     Yeading   2-2 (0-2)

09.  Davis Haule   0-1
26.  Bradley Quamina   0-2

81.  Ben Farrell   1-2
90.  Gavin Hoyte   2-2

   
Øv Øv Øv – Jeg havde lige stået på sidelinien og nydt vores medrejsende fans synge og juble over den herlige fodboldkamp de var vidne til på ”The New Eyrie”.
Vores 55 fans overdøvede Bedfords 660 fans og mange Bedford fans havde allerede forladt stadion, da vores målmand Delroy Preddie besluttede sig for at lege tidlig julemand og forærede 2 mål væk. 
Indtil kampens 80 min havde Bedford ikke haft en eneste chance mod vores mål, men så scorede de fordi Delroy skulle lege driblekonge i eget straffesparksfelt. Og i kampen 4 overtidsminut sparkede han bolden lige ud til Gavin Hoyte, der nemt kunne udplacere Delroy.


15. August 2006

Yeading     -     Newport Co   1-0 (1-0)

24.  Davis Haule   1-0
Endelig kom den første sejr til Yeading under min ledelse.
Det var en kamp hvor Newport havde bolden mest,  men selv med 6 hjørnespark mod vores 2, havde de kun 2 forsøg indenfor målrammen som D. Preddie tog sig af.
Målscore D. Haule skulle idag bruge 3 forsøg på at sparke bolden i mål, men jeg er meget tilfreds med indsatsen fra sæsonens start: 2 mål i 2 kampe
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #5: 31 Aug 2007, 08:50 »

Ok... nu kan jeg bedre følge med Smiley

Udemærket start.... håber du når at få den keeper..... spænndende.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #6: 31 Aug 2007, 11:15 »

19. August 2006

Histon     -     Yeading   4-0 (3-0)

28.   1-0     Jamie Barker
34.   2-0     Junior McDougald
36.   3-0     Junior McDougald
54.   4-0     Jamie Barker


Endnu en møgkamp af min målmand D. Preddie, som blev udskiftet efter 37 min med Luke Blackmore.
Dagen efter fik alle mine spillere karakteren 6 i den lokale avis, mens D. Preddie blev holdt ansvarlig for nederlaget med karakteren 5


23. August 2006

Yeading     -     Braintree   5-1 (4-0)

16.   1-0     Nevin Saroya
19.   2-0     Jeff Goulding
28.   3-0     Nevin Saroya
33.   4-0     Davis Haule

68.   4-1     Luke Blackmore (SELV MÅL)
83.   5-1     Karl Fitzpatrick (STRAFFE)

MoM : Nevin Saroya 

4 dage efter vores store nederlag, spillede vi vores hidtil flotteste kamp, hvor Braintree blev løbet ende (De har nu tabt 3 kampe i træk – med en målscore på 2-17) Karl Fitzpatrick er bla. Købt som straffesparksskytte, og han fik en fin debut her.
Efter kampen skyndte jeg mig at skrive en ny 3 årig kontrakt med den dobbelte målskytte, MoM og klubbens nye holdkaptajn Nevin Saroya, da han eller transferfri kunne skifte til en af de 4 Conference National klubber der havde spejder på tribunen.
Logged

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #7: 02 Sep 2007, 08:20 »

PRESSE MEDDELELSE

Da Yeading på tre dage har tabt endnu to kampe, og nu er tæt på nedrykningsstregen, har bestyrelsen besluttet at Manager R. Poulsen skal have ro omkring sit arbejde, så han bedre kan koncentrere sig om spillet.
Det er derfor besluttet at fremover, står klubbladet for en månedlig opdatering af de vigtigste begivenheder omkring Yeading F.C. samt et interview med den travle manager.
Klubbladet vil ligeledes give en kort analyse af månedens 3 bedste Yeading spillere.

Salisbury   -     Yeading   6-2 (0-1)

Yeading   -     Dorchester   0-4 (0-3)

Månedens status   6        2    1    3        10-17   7 point

Månedens tre spillere   

1.   Davis Haule   
Spillede med i alle 6 kampe med en gennemsnits bedømmelse i avisen på 6,67
scorede 4 mål og havde 2 assist  Thumbs Up

2.   Nevin Saroya   
Spillede med i alle 6 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 7,00
scorede 2 mål og blev valgt som kampens bedste spiller 1 gang
det trækker dog ned at han fik det røde kort efter 2 min mod Dorchester  ticked off

3.   Karl Fitzpatrick   
Spillede med i alle 6 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 6,67
scorede 1 mål og havde 1 assist

Månedens interview

Bladet : Hvordan føles det at have fået mundkurv på af klubbens bestyrelse ?  Forseglede Læber

Poulsen : Jeg føler ikke, at jeg har fået mundkurv på, da det var mig selv der ønskede mere tid til spillet på banen

Bladet : De seneste resultater har været meget ringe ?  Skuffet

Poulsen : Ja – men problemet ligger i det mentale, når man lukker 5 mål ind i det sidste kvarter af en kamp, der i 5 kvarter har været helt lige. Og vi nåede aldrig at komme over det resultat før vi mødte Dorchester, så holdet faldt helt fra hinanden.  crazy

Bladet : Ja vi bedømte jo 4 af dine spillere til et 4 tal og resten til et 5 tal

Poulsen : Jeg ville have bedømt spillerne på samme måde

Bladet : Nu skal i snart møde Cambridge City der er oprykningskandidat – Har du en strategi til den svære udebanekamp

Poulsen : Ja – men den holder jeg for mig selv ! Smiley

Bladet : Tak for nu! – Vi ses om en måned
Logged

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #8: 02 Sep 2007, 08:30 »

SEPTEMBER

Månedens kampe

Cambridge City   -     Yeading      2-0 (2-0)  Sur

Yeading      -     Weston-super-Mare   4-2 (3-1)  Thumbs Up
 
Yeading      -     Thurrock      1-1 (0-0)  Skuffet

Sutton Utd      -     Yeading      2-1 (2-0)  Sur

Bognor Regis   -     Yeading      1-0 (1-0)  Sur

Uxbridge      -     Yeading      2-2 (1-2) FA-CUP (2 Kval. Runde)  Skuffet


Månedens status   6      1    2    3         8-10   5 point  Skuffet

Månedens tre spillere   

1.   Karl Fitzpatrick   
Spillede med i alle 6 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 7,33
scorede 3 mål og havde 2 assist og blev valgt som kampens spiller 1 gang  Thumbs Up

2.   Davis Haule   
Spillede med i alle 6 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 7,00
scorede 3 mål og blev valgt som kampens spiller 1 gang  Thumbs Up

3.   Ben Hudell   
Spillede med i alle 6 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 7,17
Blev valgt som kampens spiller 1 gang  Smiley

Månedens interview

Bladet : Hvordan er måneden gået ?

Poulsen : Vi har jo kun vundet en kamp, men vi ligger dog 5 point over den nedrykningsplads, som vi skal undgå .  Ubeslutsom

Bladet : Hvad har været månedens højdepunkt ?

Poulsen : Det må være sejren over Weston-super-Mare, hvor jeg må fremhæve Karl Fitzpatrick – der scorere på alle 3 straffespark.  Thumbs Up

Bladet : Hvad har så været månedens nedtur ?

Poulsen : Der har været 2 gange, hvor jeg synes holdet har skuffet meget. Det er ikke godt nok, at smide 2 point mod Thurrock, når vi spiller 11 mod 9 i en hel time, og så bør holdet kunne holde en 2 målsføring i pokalen mod et hold der spiller i en række under os.  Sur

Bladet : Du har fået købt en del spiller i denne måned, kan du ikke præsentere dem ?

Poulsen : Jo selvfølgelig

Lee Cobby
23 årig målmand der overtage positionen som første målmand
Han kommer fra Bracknell Town, hvor han nåede 3 førsteholdskampe i denne sæson

Chris Packer
21 årig midtbanespiller der har skubbet Liam Collins ud på bænken
Han har tidlige spillet i Shrewsbury fra 3. Division

Ian Young
29 årig forsvarsspiller der har en masse erfaring fra den Nordirske Premier Division, hvor han har spillet 77 kampe for hold som Crusaders, Linfield og Newry

Stephen O´Mahony  Thumbs Up
21 årig forsvarsspiller, der trods sin unge alder allerede har spillet 64 førsteholdskampe for Limerick fra den irske 1. Division – Et rigtigt godt køb som jeg forventer mig meget af.

Bradley Hill
19 årig forsvarsspiller der er købt til fremtiden.

Wayne Cropper
18 årig forsvarsspiller der er købt til fremtiden. Kommer fra Macclesfield i 3. Division

John Anderson  Thumbs Up
33 årig forsvarsspiller der allerede har givet mig et mere stabilt forsvar. Jeg havde købt de forsvarsspiller jeg skulle bruge til denne sæson, men man siger jo ikke nej til en så rutineret spiller når forsvaret er hullet som en si. Han har senest spillet 95 kampe i 3 division for Hull og Bristol Rovers, men har også tidligere spillet for Livingston i den skotske Premier League.

Nicki T. Nielsen
22 årig forsvars og midtbanespiller fra Danmark. Han har fået sin fodboldopdragelse i Vejle Boldklub, og han er en rigtig arbejdshest, som jeg forventer mig meget af

Bladet : Det var mange spillere! Er der flere på vej – eller er det slut nu ?

Poulsen : Købet af Anderson betød at lønloftet lige blev brudt, så det er kun en virkelig god angriber, der kan få mig til at købe mere lige nu.

Bladet : Tak for nu
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #9: 02 Sep 2007, 09:45 »

Kanon hold som du har valgt, jeg har også et save game med dem.. Vandt rækken i første sæson, og ligger stabilt i den anden liga efter conference.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #10: 04 Sep 2007, 12:17 »

OKTOBER

Månedens kampe

Yeading      -     Uxbridge                                   0-2 (0-0) FA-CUP (2 Kval. Runde) Omkamp  Sur

Yeading      -     Farnborough                             0-0  Skuffet

Havant & W   -     Yeading                                 3-1 (0-0)  Sur

Yeading      -     Bishop´s Stortford                   1-1 (0-1)  Skuffet


Månedens status   4      0    2    2         2-6   2 point   Græder

Månedens tre spillere   

1.   Jeff Goulding   
Spillede med i 2 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 7,00 - scorede 1 mål

2.   Jefferson Louis   
Spillede med i alle 4 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 6,50 - scorede 1 mål

3.   Lee Cobby                  
Spillede med i alle 4 kampe med en gennemsnits bedømmelse på 6,50 - Havde et clean-sheat (klubbens første i 12 kampe)

Bladet : Hvordan er måneden gået ?

Poulsen : Meget skidt – vi startede med at ryge ud af den store pokal-turnering til et hold vi burde vinde over, og så har vi en mindre målkrise i angrebet

Bladet : Hvad har været månedens højdepunkt ?

Poulsen : Det må være at vi stadig ligger 5 point over nedrykningsstregen efter vores 2 point.

Bladet : Hvad har så været månedens nedtur ?

Poulsen : Det er kampen mod Uxbridge, hvor vi røg ud af FA-cuppen, især når man tænker på at vi kun var 3 min fra at afgøre kampen til vores fordel i det første møde i september

Bladet : Du har endnu ikke fået købt en angriber?

Poulsen : Nej – men der er heller ikke penge til løn  Græder

Bladet : Tak for nu
« Seneste Redigering: 04 Sep 2007, 12:29 af RP-Esbjerg » Logged

RP-Esbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Yeading - En klub fra R.... af 4 division
« Svar #11: 04 Sep 2007, 12:36 »

Kanon hold som du har valgt, jeg har også et save game med dem.. Vandt rækken i første sæson, og ligger stabilt i den anden liga efter conference.

Hvilken taktik har du brugt ?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010