home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1124 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!  (Læst 4817 gange)
Brodtgaard
Manager

Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!
« : 29 Aug 2007, 08:41 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8078469.html?rss

Det er sgu mange penge de kræver af ham...!

Men hvad med om Parken selv havde gjort noget for at forhindre, at tossen i det hele taget kunne komme ind på banen?

Det er sgu da for dårligt, at der ikke var en eneste kontrollør som opdagede det, eller forsøgte at fange idioten.

Men hvad lavede kontrollørerne så? Jo, de stod da og kiggede fodbold i stedet for at passe deres arbejde. Tossen kunne jo (helt uden "hjælp" fra kontrollørerne) selv kravle tilbage over banden igen efter at ha´ givet dommeren et "kram". Kontrollørerne stod jo bare og ventede på at han kom ud af banen igen... DET er sgu for slapt, og her har Parken et STORT medansvar.

Derfor mener jeg ikke, at de kan kræve 7 mio af fulderikken - her må Parken sgu også selv bøde for en stor del af de manglende indtægter. Kontrollørerne kunne jo f.eks. have været uddannet og informeret om, at man skal passe sit arbejde, i stedet for at kigge fodbold!

På ALLE andre stadions jeg har været på, løber kontrollørerne efter de tosser der løber ind på banen...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

FCK88
Manager

Sv: Parken kræver 7 mill af fodboldtossen...!
« Svar #1: 29 Aug 2007, 08:42 »

Det er IMO helt iorden at kræve erstatning for manglende indtægter... Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Brodtgaard
Manager

« Svar #2: 29 Aug 2007, 08:46 »

Det er IMO helt iorden at kræve erstatning for manglende indtægter... Opstemt

Ja, det mener jeg også, men PSE er da også selv skyld i det...
Jeg har set tv-billederne, og der er INGEN vagter som opdager det, eller løber efter tossen... De står pænt og venter på at han selv kommer ud igen...
Derfor mener jeg at PSE selv må bøde for en stor del af de manglende indtægter..!

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 29 Aug 2007, 08:49 »

jeg kan kun være enig med jeg begge to, men jeg mener så også at DBU skal smide en bøde efter PSE da det var deres vagter.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 29 Aug 2007, 08:56 »

Så vidt jeg husker, så havde vagterne fået besked på ikke at forfølge folk ind på banen. Så det kan man vel ikke rigtigt klandre dem for.

Brodtgaard
Manager

« Svar #5: 29 Aug 2007, 09:00 »

Så vidt jeg husker, så havde vagterne fået besked på ikke at forfølge folk ind på banen. Så det kan man vel ikke rigtigt klandre dem for.

Det kan man vel godt...   Hvis Parkens Sikkerhedschef virkelig har givet den besked, jamen så er det da klart at de ikke kan fange ham inden han når hen til dommeren..
 Desuden kunne vagterne jo også se efter tilskuerene i stedet for at kigge fodbold !

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 29 Aug 2007, 09:06 »

Årsagen er jo, at hvis man jagter ham, så åbner man mulighed for at flere tilskuere kan invadere banen. At de så ikke har været opmærksomme nok før han løber ind på banen er en anden ting. Skylden ligger jo helt klart hos fodboldtossen. DEt er ham, der begår dumheden.

Brodtgaard
Manager

« Svar #7: 29 Aug 2007, 09:21 »

Dvs. at PSE i deres genialitet har tænkt, at hvis man IKKE jagter ham, så kommer der ikke flere ind på banen ??

Sludder - Tossen kom da på banen...  Og andre kunne da sagtens også komme på banen sammen med tossen (og også efter at tossen var på banen), for vagterne stod jo bare med ryggen til tilskuerene og gloede ind på banen.

En klar fejl fra Parken at de ikke løber efter ham og fanger ham, inden han når hen til dommer eller spillere... Parken er medansvarlig, men er da enig i at tossen er ham der begår dumheden...

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 29 Aug 2007, 09:27 »

Hvad består sludderen i? Hvis du fjernede kontrollørerne fra sidelinjen er der jo pivåbent! At kontrollørerne er elendige til deres job ændrer jo ikke på at filosofien bag ordren er god nok. Ved tilskueruroligheder er det jo ikke smart at jagte en enkelt mand inde på banen, og dermed give fri adgang for et helt tilskuerafsnit. Det virker da ganske fornuftigt.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #9: 29 Aug 2007, 09:36 »

Dvs. at PSE i deres genialitet har tænkt, at hvis man IKKE jagter ham, så kommer der ikke flere ind på banen ??

Sludder - Tossen kom da på banen...  Og andre kunne da sagtens også komme på banen sammen med tossen (og også efter at tossen var på banen), for vagterne stod jo bare med ryggen til tilskuerene og gloede ind på banen.

En klar fejl fra Parken at de ikke løber efter ham og fanger ham, inden han når hen til dommer eller spillere... Parken er medansvarlig, men er da enig i at tossen er ham der begår dumheden...

Jamen mester, hvis det nu var sket på Brøndby stadion, så havde du helt sikkert været af en anden mening, har lidt på fornemmelsen at du kun mener det, fordi du ikke mener PSE skal have pengene... Wink

ej - man kan godt tale for at FCK ikke har fortjent det, at de skal have 7 millioner, når nu en mand løb på banen hvor PSE skulle have sørget for at det ikke skete - på det punkt kan jeg godt følge dig... Men der er ligesom nogle regler for at opholde sig i Parken, og en af dem er ikke at trænge ind på banen. Og i juridisk forstand vil en bonus Pater person (som man arbejder ud fra) ikke løbe på banen og slå dommeren. Så juridisk har han brudt sig mod reglerne og derfor er PSE i sin gode ret til at kræve erstatning.

DBU kan i mine øjne pga. sikkerheds bristen måske kræve erstatning fra PSE, da de ikke opfylder det sikkerheds krav som DBU stiller, men nu kender jeg ikke kontrakten mellem dem - så mere vil jeg ikke udtale mig om det Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

McMac
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 29 Aug 2007, 09:44 »

ja parken må sq selv bøde for tabte indtjening da det jo var deres egne kontroløre der ikke magtede at stanse ham og faktiks også var dem selv der frifandt deres egne krontroløere hvor ironisk er det ikke . Og så er der jo også lige det ved det at jeg er imod at det danske landshold faktiks støtter en klub nemlig FCK da det er parken sport og ribo der jo ejer FCK det syndes jeg er uretfærdigt og nej selvom jeg er glødende BIF fan(ja utroligt man står frem og siger det i disse tider men det er jeg nu engang) mener jeg heller ikke det ville være rigtigt at støtte BIF de skal havde deres eget station hvor det kun bruges til landskampe og pokalfinale og måske store internationale finaler. Men de 7 mio er sq for galt at de kræver dem at en fuld mand.

Brodtgaard
Manager

« Svar #11: 29 Aug 2007, 09:46 »

Hvad består sludderen i? Hvis du fjernede kontrollørerne fra sidelinjen er der jo pivåbent! At kontrollørerne er elendige til deres job ændrer jo ikke på at filosofien bag ordren er god nok. Ved tilskueruroligheder er det jo ikke smart at jagte en enkelt mand inde på banen, og dermed give fri adgang for et helt tilskuerafsnit. Det virker da ganske fornuftigt.

Sludderen består i, at mene, at hvis man ikke jagter ham kommer der ikke flere ind på banen.

Der var jo pivåbent alligevel !  Og vi er enige om at kontrollørerne var elendige til jobbet (Parkens ansvar).

Jeg mener heller ikke at alle kontrollørerne fra et helt afsnit skal fare efter tossen, men jeg synes da at i hvert fald en eller to skulle sætte efter ham!  Hvis man ikke jagter ham, er man da i hvert fald sikker på ikke at fange ham inden han overfalder en eller anden!

Jeg synes det virker ganske fornuftigt at fange ham inden han gør skade...

Jamen mester, hvis det nu var sket på Brøndby stadion, så havde du helt sikkert været af en anden mening, har lidt på fornemmelsen at du kun mener det, fordi du ikke mener PSE skal have pengene... Wink

Det har intet med det at gøre...  Nu er det ikke alle Brøndby-fans der hader FCK... Jeg gør i hvert fald ikke

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 29 Aug 2007, 09:58 »

Ja, det mener jeg også, men PSE er da også selv skyld i det...
Jeg har set tv-billederne, og der er INGEN vagter som opdager det, eller løber efter tossen... De står pænt og venter på at han selv kommer ud igen...
Derfor mener jeg at PSE selv må bøde for en stor del af de manglende indtægter..!

PS&E har ikke noget ansvar eftersom det er DBU, der arrangerer kampen, mens PS&E blot udlejer PARKEN.

mvh,
mathias

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 29 Aug 2007, 10:01 »

Hvem skal jagte ham? Hvor mange? Hvordan skal kontrollørerne beslutte det på et splitsekund? De har fået simple instruktioner, for at der ikke skal opstå forvirring. Og manden blev da eskorteret ud af banen, gjorde han ikke? Kontrollørerne kommer bare et andet sted fra, hvor de ikke kommer til at mangle.

Jeg synes at du blander begreberne sammen. Har PSE givet kontrollørerne de korrekte instruktioner? Ja, det synes jeg. Har kontrollørerne været vakse nok. Nej! Men hvad kan Parken gøre andet end at give de relevante instruktioner? Derudover vrimler det jo ikke med fortilfælde på den slags, hvorfor det er svært at have en "best practice". Sikkerheden i Parken var på niveau med det vi er vant til fra alle andre danske stadions. Derfor har PSE vel gjort hvad der kunne forventes.

Guldbrand
Gæst

« Svar #14: 29 Aug 2007, 10:07 »

PS&E har ikke noget ansvar eftersom det er DBU, der arrangerer kampen, mens PS&E blot udlejer PARKEN.

mvh,
mathias

Du ved vel ikke om der i kontrakten mellem PSE og DBU står at Parken skal stå for sikkerheden.. For i så fald har de meget ansvar.. Og jeg mener at hvis der er nogle her der skal have en regning, så må det sku være vagterne ! de gjorde ikke deres arbejde ordentligt..  langt fra endda...

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010