home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Giallorossi "2008"
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du jeg skulle gøre?
Vælg et hold med noget mere udfordring i.
- 5 (18,5%)
Ikke tale om! - Du holder dig til den her.
- 20 (74,1%)
Start dog en ny blog med noget mindre rod!
- 0 (0%)
Synes du noget helt fjerde? Skriv i tråden.
- 2 (7,4%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Giallorossi "2008"  (Læst 13503 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #45: 27 Aug 2007, 15:11 »

Super blog om mit favorit hold... Nu håber jeg at du bruger de mange penge, du fik for Mancini, ordentligt, for ellers er det ikk ligefrem et salg der giver mesterskaber, specielt ikk når det er til en liga konkurrent, men som sagt, super blog...

Fed blog om "mit" hold i serie A... dog er jeg helt enig med Romafan, man sælger ikke Mancini til en konkurrent, imo kunne du også godt have fået mindst 300 mio kr for ham...

Men lækkert at se hvad andre Roma fan gør kontra end selv...

HAr du en opstilling man må se??
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #46: 27 Aug 2007, 16:06 »

Fed blog om "mit" hold i serie A... dog er jeg helt enig med Romafan, man sælger ikke Mancini til en konkurrent, imo kunne du også godt have fået mindst 300 mio kr for ham...

Men lækkert at se hvad andre Roma fan gør kontra end selv...

HAr du en opstilling man må se??
Først og fremmest tusind tak for din ros, men det med salget af Mancini er jeg dog ikke helt enig i. Du har ret i jeg kunne
have fået mere for ham, men har ikke fortrudt salget af ham. Nu er min næste update lige på trapperne, så vil du se hvordan det er gået. Og jo det har jeg .. den bliver smidt op lige efter updaten.
Logged

Ranieri
Gæst
 
ROMANISTA; EKSKLUSIV UDGAVE
« Svar #47: 27 Aug 2007, 16:11 »







« Seneste Redigering: 27 Aug 2007, 16:36 af Ranieri » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #48: 27 Aug 2007, 16:39 »

Først og fremmest tusind tak for din ros, men det med salget af Mancini er jeg dog ikke helt enig i. Du har ret i jeg kunne
have fået mere for ham, men har ikke fortrudt salget af ham. Nu er min næste update lige på trapperne, så vil du se hvordan det er gået. Og jo det har jeg .. den bliver smidt op lige efter updaten.

Hehe vi blivger nok ikke enig ang Mancini Wink
Kan iøvrigt godt li' dit koncept om kun italienske spillere på holdet, kører i store træk efter det samme princip... jeg sælger dog ikke bare for at komme af med de udenlandske spillere... jeg køber bare kun italiensk og så på den måde få et italiensk hold...
Mancini og Chivu ( spiller med de orginale facts Wink )er spillere som jeg har meget svært ved at skille mig af med...
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #49: 27 Aug 2007, 16:42 »

Hehe vi blivger nok ikke enig ang Mancini Wink
Kan iøvrigt godt li' dit koncept om kun italienske spillere på holdet, kører i store træk efter det samme princip... jeg sælger dog ikke bare for at komme af med de udenlandske spillere... jeg køber bare kun italiensk og så på den måde få et italiensk hold...
Mancini og Chivu ( spiller med de orginale facts Wink )er spillere som jeg har meget svært ved at skille mig af med...
Chivu har jeg også svært ved at sælge, men spiller med Sommer Freakup, så han er allerede i Inter. Men de kan bare lære det - vandt jo titlen Wink Grin
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi
« Svar #50: 27 Aug 2007, 16:45 »

Flot blog, men prøv at være lidt mere påpasselig med grammatikken Smiley
Jeg er dog fast læser.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #51: 27 Aug 2007, 16:47 »

Flot blog, men prøv at være lidt mere påpasselig med grammatikken Smiley
Jeg er dog fast læser.
Tak Smiley Ved hvad du mener. Har lige læst det igennem, og grammatikken er ikke lige den bedste, da jeg er helt groggy efter en laaang laaang skoledag. Men skal nok gøre det lidt mere omhyggeligt til næste gang. Glad for du følger med Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #52: 27 Aug 2007, 16:59 »

Et styks holdopstlling:

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #53: 27 Aug 2007, 17:06 »

Hvad med en Aquilani og A. Rosi? Er de i nærheden af truppen... Førstnævnte har stille og roligt slået Perrotta af mens Rosi efterhånden har udviklet sig til en klassespiller der både kan spille back og wing i mit spil...
Spiller selv 4-4-1-1 med meget offensive fløje mens Totti ligger lige bagved min angriber og har totalt frie tøjler...

Kan desværre ikke helt huske opstillingen da det er ved at være et godt stykke tid siden jeg har spillet....

Men en stærk start ellever og der er da et par spillere jeg skal have kigget nærmere på Wink
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #54: 27 Aug 2007, 17:10 »

Hvad med en Aquilani og A. Rosi? Er de i nærheden af truppen... Førstnævnte har stille og roligt slået Perrotta af mens Rosi efterhånden har udviklet sig til en klassespiller der både kan spille back og wing i mit spil...
Spiller selv 4-4-1-1 med meget offensive fløje mens Totti ligger lige bagved min angriber og har totalt frie tøjler...

Kan desværre ikke helt huske opstillingen da det er ved at være et godt stykke tid siden jeg har spillet....

Men en stærk start ellever og der er da et par spillere jeg skal have kigget nærmere på Wink
Ja, Aquilani er helt klart med i truppen, og kæmper også om sin plads i Perrottas afdeling. Rosi sidder derfor på bænken med Aquilani da jeg mener de manlger lidt endnu.
Jeg vil helt klart anbefale Caserta som jeg har købt fra Catania. Hans stats er ikke de vildeste, men han spiller utrolige gode kampe for mig Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
HJEMMESIDE PORTALEN
« Svar #55: 27 Aug 2007, 20:37 »

« Seneste Redigering: 27 Aug 2007, 20:48 af Ranieri » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #56: 28 Aug 2007, 10:13 »

Når du nu kommer så langt, 31/8, kunne man så ikke få en fuldkommen update af transfers ind og ud??

Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #57: 28 Aug 2007, 13:47 »

Jo JKJ ... Der kommer nogen handler til som bliver vist hver for sig. Men ligeså snart transfer markedet lukker, kommer der en transferupdate over alle handlerne ja Smiley
« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 14:03 af Ranieri » Logged

Ranieri
Gæst
 
HJEMMESIDE PORTALEN
« Svar #58: 28 Aug 2007, 14:46 »

« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 14:50 af Ranieri » Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #59: 28 Aug 2007, 16:07 »

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010