home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Giallorossi "2008"
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du jeg skulle gøre?
Vælg et hold med noget mere udfordring i.
- 5 (18,5%)
Ikke tale om! - Du holder dig til den her.
- 20 (74,1%)
Start dog en ny blog med noget mindre rod!
- 0 (0%)
Synes du noget helt fjerde? Skriv i tråden.
- 2 (7,4%)
Antal Stemmer: 27

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Giallorossi "2008"  (Læst 13458 gange)
Ranieri
Gæst
 
Giallorossi "2008"
« : 23 Aug 2007, 20:53 »


Hjem                       Information                       Truppen                       Historie                       Detaljer


asroma.it • 01-07-2006
Rossi - Den nye mand

Luciano Spalletti er fortid. En mand der bragte en ny spillestil, og genskabte vinder gejsten, men ting gik galt for Spalletti. Efter gode tider i Roma, dukkede der nogen problemer op med Spalletti og bestyrelsen, som ikke vides hvad der skyldtes. Han blev fyret, og Roma var dermed på jagt efter den rette mand til jobbet, selvom mange mente Spalletti allerede var det.

Efter cirka en måneds søgning efter en ny træner, dukkede der et navn op som ingen havde regnet med. En mand som har fortid i rival klubberne Juventus og Milan. En mand som har spillet på det italianske landshold, og en legende kan man godt tillade sig at kalde ham. Paolo Rossi er navnet på den nye mand i Roma, og det var ikke et af de navne man havde regnet med. Marcello Lippi, og den nylige fyret Fabio Capello var kandidater, men Rossi var aldrig et navn man bragte på scenen. Det var bestemt heller ikke nemt at gætte, og for de fleste kom ansættelsen mere eller mindre som et chok.

Rossi er født i Santa Lucia, og kom til verden i 1956. Han startede sin fodbold karriere i Juventus, men fik sine proffesionelle karriere i 1976, da han blev lånt ud til Como for at blive mere erfaren. Efter Como lånet, havde Vicenza fået øjnene op for talentet, og det næste hold på hans klubhistorie blev Vicenza. Det var der han virkelig slå sig frem som den fremragende angriber han var, men klubben besluttede sig alligevel at sende spilleren på lån til Perugia. Tilbage til Vicenza kom han ikke, for det var nemlig der hans første klub Juventus slå øjnene op for spilleren, og svøbte sig tilbage ind i Juve-trøjen. Hans sidste skridt i fodboldverdenen sluttede i hendholdsvis i AC Milan og til sidst Hellas Verona. I den italianske landsholdet fik han også en masse kampe, og det blev til 48 kampe og 20 mål for den italianske veteran for Italien.

Efter en fantastisk karriere i fodboldstøvlerne har Rossi nu valgt at "styre" støvlerne. Fra idag af tiltræder Rossi som Roma-træner, og ambitoner er der lagt på bordet. En plads i top tre er krævet af bestyrelsen, og det er med klubben Juventus tilbage i ligaen. En svær opgave for den ny-bagte træner, men nu må vi se hvordan legenden klare sig i hovedrollen "manager". Hans første kamp somtræner, og for den sags skyld i Roma, bliver mod Cagiliari d. 10-09-06.


         
« Seneste Redigering: 01 Sep 2007, 12:54 af Ranieri » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi
« Svar #1: 23 Aug 2007, 20:56 »

Kan vi snart forvente at dine blogs holder ved? Ved godt du skrev, at Wisla bloggen lukkede, men alligevel?! Eller er du den nye Cesc/Møller Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #2: 23 Aug 2007, 20:58 »

Kan vi snart forvente at dine blogs holder ved? Ved godt du skrev, at Wisla bloggen lukkede, men alligevel?! Eller er du den nye Cesc/Møller Opstemt
Hvis du har læst at jeg lige har fået en ny computer - og jeg er blevet træt af at skifte fra bærber til den stationære, så tror jeg du ville vide jeg bliver ved Wink Har lige installeret spillet på min stationære. Så den holder ved i lang tid ja Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi
« Svar #3: 23 Aug 2007, 21:10 »

jep det har jeg læst Wink

Ville også bare være sikker Opstemt

Men vil prøve at følge med!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ranieri
Gæst
 
La Squadra
« Svar #4: 23 Aug 2007, 21:31 »



Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #5: 23 Aug 2007, 21:38 »

Ser godt ud Smiley
Fortsæt!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giallorossi
« Svar #6: 23 Aug 2007, 21:42 »

godt lavet Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Giallorossi
« Svar #7: 23 Aug 2007, 21:45 »

Nice lavet! Opstemt
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Ranieri
Gæst
 
Rossi's teori
« Svar #8: 23 Aug 2007, 23:35 »




asroma.it • 06-07-2006
Italiansk skal det være
Paolo Rossi har blot været på Olimpico i et par dage, og har allerede lagt store planer for AS Roma. Ikke kun de store ambitioner i Serie A, men har en mening om en anden ting - "Jeg synes at når man er træner for et italiansk hold, skal indholdet også være italiansk. Det samme gælder for f.eks. en spansk klub, og er sikker på at det vil skabe en stor ændring, hvis det blev foretaget her i Roma". Hans plan er nemlig at få klubben til at blive fuldt ud italiansk med tiden, og om det lykkes vides ikke nu. Tidligere på dagen udtalte Rossi også at hvis der kommer nogen gode tilbud til de udelandske spillere vil han overveje det kraftigt. Det sætter selvfølgelig en fætter som Amantino Mancini ud i kulden. Mancini som til flere gange har fået tiltrukket sig interesse fra Liverpool, og de skulle efter sine have budt på spilleren.

Samtidig rygtes mange spillere på vej til gladiator byen Rom, og alle de nævnte spillere i rygte børsen ligger under "Italiansk nationalitet".



Rygtebørs:
Alessandro Rosina fra Torino
Angelo Palombo fra Sampdoria
Arturo Lupoli fra Fiorentina
Daniele Cacia fra Piacenza
« Seneste Redigering: 23 Aug 2007, 23:50 af Ranieri » Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #9: 24 Aug 2007, 07:36 »

Det ser jo super ud, KUTGW
Logged

Erastes
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #10: 24 Aug 2007, 10:00 »

Ligner sku meget deres hjemmeside: http://www.asroma.it/LaSquadraList.aspx ... Men fedt nok...
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #11: 24 Aug 2007, 12:25 »

Ligner sku meget deres hjemmeside: http://www.asroma.it/LaSquadraList.aspx ... Men fedt nok...
Det er også det der er meningen Huh Jeg synes det virker mere realistisk hvis man gøre det som klubben selv har det Smiley Men det er jo smag og behag Wink
Logged

Erastes
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #12: 24 Aug 2007, 12:42 »

Det er også det der er meningen Huh Jeg synes det virker mere realistisk hvis man gøre det som klubben selv har det Smiley Men det er jo smag og behag Wink

Jep jep det er smag og behag... Men synes bare det er synd når du laver så godt grafik selv....
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: Giallorossi
« Svar #13: 24 Aug 2007, 12:46 »

Ved det, og tak - men synes når jeg begynder at lave for meget grafik, bliver jeg træt af det til sidst, og så "dør" bloggen hurtigere. Det her går meget hurtigere, og det giver mig tid til at komme med hyppigere updates Smiley
Logged

Ranieri
Gæst
 
NYT ROMA BLAD PÅ GADEN NU!
« Svar #14: 24 Aug 2007, 16:19 »


« Seneste Redigering: 24 Aug 2007, 16:25 af Ranieri » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010