home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:27:01 katharine Blogs Why Kaspersky Small Of...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Spille fodbold IRL med hinanden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Spille fodbold IRL med hinanden  (Læst 16468 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Spille fodbold IRL med hinanden
« Svar #45: 24 Aug 2007, 20:08 »

Hvad med at vi mødes på midten og siger Odense Rullende Øjne
Odense er jo ikke midten for mig Wink

Badefar
Manager

« Svar #46: 24 Aug 2007, 20:11 »

Odense er jo ikke midten for mig Wink

Men det er mellem jylland og sjælland og ikke for langt væk for en del

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #47: 25 Aug 2007, 17:01 »

Sunbao--> Det er rigtig svært at fastsætte en pris, når vi ingen anelse har, om hvor mange der kommer.. Det første man skulle gøre er, at lave en afstemning omkring hvor det skal holdes:
- Nord-, midt-, eller Sønderjylland.
- Fyn.
- Sjælland.
- Øerne.

Her kommer så en midlertidig blokade. Måske der skulle smides en afstemning op om, DU ville komme hvis der var fælles kørsel? - I bund og grund kan jeg ikke se hvad den skal gøre godt for, da jeg ikke synes vi kan lave den første afstemning om for, at ændre udfaldet til nogle andres "fordel".

Dernæst skal vi finde ud af hvor mange som kommer og som må drikke osv. da det åbenbart holder nogle fra at møde op, hvis der ikke må, dette er primært af hensyn til de evt. yngre deltagere. En afstemning kan hertil lyde:
Kommer du hvis der IKKE må indtages spiritus, øl ol.:
- Ja.
- Nej.

Imellem tiden burde der være sendt et brev ud til SAMTLIGE brugere på hele siden omkring vi holder denne her komsammen, at alle er velkomne og man kan læse mere her i debatten.

Når den ovenstående afstemning, så er færdig kan vi begynde at ligge en dato, dog er jeg ved at være bange for, at der kommer til at gå meget lang tid med dette her. Ved mindre der er nogle som går ind og siger, fx at spiritus er bandlyst eller lignende, dog synes jeg ikke der skal tvinges noget igennem med hensyn til hvor vi skal mødes.

For måske at fange endnu flere brugeres opmærksomhed burde afstemningerne måske ligges ud på forsiden?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

FCK88
Manager

« Svar #48: 25 Aug 2007, 17:37 »

Jeg kunne godt tænke mig at være med... Men gælder det KUN CREWET eller er det BRUGERNE + CREW??

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Don Abramovich
Manager

« Svar #49: 25 Aug 2007, 17:38 »

Hvad med 3 komsamner (?) En på Jylland, Fyn og Sjælland. Det ville godt nok blive lidt dyrere, men så vil alle da ha' en chance Wink Men jeg har dog ingen anelse om hvad det kommer til at koste Skuffet

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #50: 25 Aug 2007, 18:38 »

Jeg kunne godt tænke mig at være med... Men gælder det KUN CREWET eller er det BRUGERNE + CREW??

Det er for alle brugere på hele siden! Smiley

Hvad med 3 komsamner (?) En på Jylland, Fyn og Sjælland. Det ville godt nok blive lidt dyrere, men så vil alle da ha' en chance Wink Men jeg har dog ingen anelse om hvad det kommer til at koste Skuffet

Det er selvfølgelig rigtig, men skulle arrangere det hele tre gange..? Er det ikke lige i overkanten?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

absalonsen
Gæst

« Svar #51: 26 Aug 2007, 19:35 »

Sunbao--> Det er rigtig svært at fastsætte en pris, når vi ingen anelse har, om hvor mange der kommer.. Det første man skulle gøre er, at lave en afstemning omkring hvor det skal holdes:
- Nord-, midt-, eller Sønderjylland.
- Fyn.
- Sjælland.
- Øerne.

Her kommer så en midlertidig blokade. Måske der skulle smides en afstemning op om, DU ville komme hvis der var fælles kørsel? - I bund og grund kan jeg ikke se hvad den skal gøre godt for, da jeg ikke synes vi kan lave den første afstemning om for, at ændre udfaldet til nogle andres "fordel".

Dernæst skal vi finde ud af hvor mange som kommer og som må drikke osv. da det åbenbart holder nogle fra at møde op, hvis der ikke må, dette er primært af hensyn til de evt. yngre deltagere. En afstemning kan hertil lyde:
Kommer du hvis der IKKE må indtages spiritus, øl ol.:
- Ja.
- Nej.

Imellem tiden burde der være sendt et brev ud til SAMTLIGE brugere på hele siden omkring vi holder denne her komsammen, at alle er velkomne og man kan læse mere her i debatten.

Når den ovenstående afstemning, så er færdig kan vi begynde at ligge en dato, dog er jeg ved at være bange for, at der kommer til at gå meget lang tid med dette her. Ved mindre der er nogle som går ind og siger, fx at spiritus er bandlyst eller lignende, dog synes jeg ikke der skal tvinges noget igennem med hensyn til hvor vi skal mødes.

For måske at fange endnu flere brugeres opmærksomhed burde afstemningerne måske ligges ud på forsiden?

Kerm

Folk der ikke kommer, hvis der skal drikkes senere, kan vel bare gå hjem inden alkoholen skal indtages.

andersfa123
Gæst

« Svar #52: 27 Aug 2007, 16:03 »

Folk der ikke kommer, hvis der skal drikkes senere, kan vel bare gå hjem inden alkoholen skal indtages >

Det er jo bare dér problemet er, for hvis det nu er på fyn og man bor på sjælland Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #53: 29 Aug 2007, 16:11 »

I al fairness er der langt til fyn og odense hvis man nu f.eks. er fra skagen. Derfor vil kolding/fredericia området vel være det mest optimale, rent geografiskt.

Jeg vil helt klart tilmelde mig, selvom det evt. skulle koste en 150-200 kr.. Men så heller ikke meget mere. Og hvis det ikke bliver tilladt at indtage spiritus/øl bagefter, kan i godt trække den ene tilmelding tilbage Smiley Det er jo trods alt et frit land, og jeg skal have lov til en øl eller 15 efter maden Peace Hvis der så er mindreårige til stede, må de jo selv finde ud af med deres forældre om de tør blive, eller om de skal hjem efter spisning. Mht. at holde det 3 forskellige steder, kan man jo starte med at holde det ét sted (i midten) og derefter se om der er stemning for at man holder det igen nogle andre steder.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MLL
Manager

« Svar #54: 29 Sep 2007, 16:00 »

Blev det overhovedet til noget?

Tilbage på FmF Opstemt

-KNM-
Manager

« Svar #55: 29 Sep 2007, 16:24 »

ikke så vidt jeg ved.

magnusmarkussen
Gæst

« Svar #56: 29 Sep 2007, 18:07 »

er det i Kolding er jeg helt klar frisk !!! Opstemt selvom der er et eventuelt gebyr, det kunne være superfedt at spille mod hinanden også bagefter over noget mad eller noget udveksle FM oplevelser Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #57: 29 Sep 2007, 18:59 »

nogle der kender Grøndalscentrert?

United-styrer
Gæst

« Svar #58: 29 Sep 2007, 19:12 »

nogle der kender Grøndalscentrert?

Ja. Det ville være et ideelt sted til sådan noget stads her.

Emillionaire
Gæst

« Svar #59: 29 Sep 2007, 19:13 »

Ja. Det ville være et ideelt sted til sådan noget stads her.

undskyld jeg spørger men hvad betyder det?

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010