home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De Nye Helgener - TNS
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Går TNS videre fra denne sæsons Champions League gruppespil?  (Afstemning slut: 04 Sep 2007, 10:11)
Ja, og de vinder også gruppen.
- 1 (14,3%)
Ja, men ikke som gruppevinder.
- 4 (57,1%)
Nej, men de kommer dog videre til UEFA Cupen med en tredjeplads i gruppen.
- 1 (14,3%)
Nej, og denne sæson bliver en skuffelse i Champions League.
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: De Nye Helgener - TNS  (Læst 22756 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #90: 28 Aug 2007, 20:23 »

Forøget transferbudget
Med de forøgede indtægter, valgte ledelsen at give mig yderligere penge til transfers. I forvejen lå budgettet på omkring £1M, nu blev det forhøjet til £1,8M:)

Hvad der skal ske med de ekstra penge er umuligt at sige på nuværende tidspunkt. Vi koncentrere os meget om CL pt., men det er klart at med de mange spillere, også af bærende karakter, der forsvinder efter sæsonen, skal der hentes solide forstærkninger ind:)

Champions League, kamp 5
Stod på hjemmebane mod Benfica. Med point i denne kamp, ville 3. pladsen være sikret, mens 2. pladsen kunne blive sikret med en sejr og samtidigt point-tab til Sevilla i deres hjemmekamp mod Arsenal.

For fjerde kamp i gruppespillet holdt vi nullet, og dermed sikrede vi os adgang til UEFA Cup'en som minimum. Vi kunne heller ikke selv score, og da Sevilla fik 2-2 mod Arsenal, er status den samme som før disse kampe.

Det betyder, at Sevilla er tvunget til at vinde i Lissabon mod Benfica i deres sidste kamp, mens vi kan sikre os 100% selv, med en sejr ude over Arsenal. Måske ikke ligefrem den kamp jeg havde regnet med, skulle være den vi fik point i, og det gør jeg forsat ikke, så vi må nok følge godt med undervejs i den kamp, mens vi selv spiller på Emirates:)

TNS videre fra gruppespillet
Med dagens resultater kan vi for første gang præsentere et walisisk hold i knock-out runderne i Champions League. Et 0-2 nederlag på Emirates, fik heldigvis ingen betydning, da Sevilla samtidigt tabte 2-4 til Benfica.

Vi var nu okay med, men måtte overgive os til to mål på tre minutter omkring den halve time. Vi kan dog profitere kraftigt af de point vi hev hjem på hjemmebane i gruppen, især fordi vi havde to hjemmekampe i de tre første runder, hvor modstanderne endnu ikke kendte så meget til os, og hvor vi endnu havde overskud både fysisk og mentalt til at holde stand end vi har gjort på udebane mod hhv. Sevilla og Arsenal.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #91: 28 Aug 2007, 20:24 »

14. december 2012
Efter den sidste kamp i gruppespillet i CL, var det tid til to top-opgør på rad i ligaen. Begge hjemmekampe, først mod Llanelli og dernæst [color=yellow]Aberystwyth, hhv. nr. 2 og 3.

Og den selvtillid kvalifikationen til næste runde i CL gav, viste sig også i de to kampe. Først blev Llanelli sat til vægs med en 4-0 sejr, grundlagt i en fremragende første halvleg, hvor alle mål blev scoret. Dernæst blev Aberystwyth sendt hjem med et 1-4 nederlag i bagagen, efter et stærkt comeback af spillerne.

Det giver os et forspring på seks point til Llanelli, der i øvrigt har måttet sige farvel til Peter Nicholas, manager i klubben i gennem mere end seks år. Et tilbud fra QPR kunne han ikke afvise, og derfor er det nu den tidligere Barnsley-manager Simon Davey, der står i spidsen for Llanelli. Spændende at se hvad han kan bidrage med Smiley

Så er der naturligvis også trukket lod til næste runde i Champions League. Og det blev således, at det bliver selveste Manchester United, der skal trække os rundt i manegen. Jeg må indrømme, at jeg ikke regner med noget som helst, andet end at vi kan hive noget rutine i land Smiley Utd er storfavoritter, og jeg håber bare på, at vi ikke bliver sendt baglæns ud af stadion Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #92: 28 Aug 2007, 20:34 »

Nytårsopdatering
Så blev det 1. januar 2013, og derfor er det tid til en nytårsopdatering. Vi har nu rundet de 20 kampe i ligaen og stillingen kan ses herunder. Det kører faktisk på skinner i ligaen også. Frygtede lidt, at det travle program henover efteråret med Champions League, ville ramme os lidt her i det travle jule-/nyårsprogram, men hidtil har vi sikret os ni point i tre kamp, og mangler lige den fjerde og sidste kamp på 10 dage i dag.



Det er især unge Ian Proctor, der har gang i målscoringen. Seks mål i seks ligakampe er det blevet til siden 8. december, simpelthen imponerende. Det har også været vigtigt, nu hvor især Tom Craddock har svigtet formmæssigt, bl.a. pga. skader. Faktisk har Craddock haft så svært ved at slå Martin Cameron og Damien Scannell af holdet, at han har bedt om at komme på transferlisten. Jeg har valgt at efterkomme hans ønske, også fordi hans kontrakt udløber til næste sommer, 2014, og derfor ville det være rart at tjene lidt ekstra på ham.

Ian Proctor har faktisk gjort det så godt, at han blev nr. 2 i nytårskåringen af Welsh Young Player of the Year, samt nr. 3 i kåringen af Welsh Footballer of the Year . Imponerende i en alder af kun 18 år.



Sidst men ikke mindst, så har Derek Ready i dag givet mig en meget glædelig nyhed. Med de mange penge der er strømmet ind i klubben pga. deltagelsen i Champions League, har han nu givet tilladelse til at vi sender scouts rundt i resten af Europa, og altså ikke kun Storbritannien. En meget vigtigt skridt i udviklingen af vores mandskab. Det er jo ikke ensbetydende med, at vi kan lokke spillere fra ”kontinentet” til klubben, men alene det signal hr. Ready sender med den udmelding, er vigtig.

Uden tvivl, er virkeligt glad over at vi har formået at komme så langt. Men når det så er sagt, så venter der os en kæmpe udfordring til ikke bare næste sæson, men de kommende 2-3-4 sæsoner. Hvordan kommer vi videre herfra?

Jeg forventer faktisk, at vi ikke vil være i stand til at komme videre fra gruppespillet de kommende 2-3 sæsoner, fordi vi i år mister en del bærende kræfter. Samtidigt mener jeg, at årets resultat skal ses i det forhold, at vi er et meget ukendt hold i europæisk sammenhæng, og derfor har været i stand til at overraske hold der ikke normalt bør have problemer mod os.

Derfor kræves det, at vi løfter niveauet yderligere de kommende sæsoner, og det kan komme til at knibe, fordi vi mister bærende spillere, specielt på den centrale midtbane. Vi mister også vores normale venstre back, men der har vi en fremragende erstatning der er på højde med ham vi sælger, og selv om vi sælger en af de bedste centerforsvarere, så har vi stadig to tilbage, med stort potentiale. Eneste problem her, er at de ligner hinanden en anelse for meget måske.

På målmandsposten har vi netop sagt farvel til de sidste to sæsoner førstekeeper, men her hentede vi allerede før sæsonen, en erstatning vi regner med vil blive endnu bedre. Så det ER primært på den centrale midtbane, hvor Sawyer og McShane siger farvel, at vi vil kunne mærke forskellen, og så selvfølgelig i bredden.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #93: 28 Aug 2007, 20:37 »

Champions League 1/8 finaler
Som nævnt bød lodtrækningen til 1/8 finalerne i Champions League på en møde med giganterne fra Manchester United. Med første kamp på hjemmebane, havde vi en chance for i det mindste ikke at være sendt allerede i første kamp. Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg frygtede mødet med englænderne, men jeg lod spillerne vide, at jeg troede på at de kunne slå Roy Keanes mandskab.

Som sædvanligt mødte vi op til en europæisk kamp i en smule mere defensiv indstilling end i de hjemlige turneringer. Vi satsede dog også på at kunne gå op og score en enkelt kasse, hvilket tidligere har vist sig nok på hjemmebane i CL.

Kampen startede som forventet: Med Utd-pres højre oppe på banen. Med Cristiano Ronaldo på højre fløj, og angribere som Miroslav Klose og Emmanuel Adebayor, var der ligesom lagt op til skarphed i front, men den udeblev i starten.

Vi forsatte med at blive presset, men holdt stand halvlegen ud, til trods for gode chancer til især Klose. Efter halvlegen forsatte Utd's gode spil, men vi fik dog en smule bedre fat.

Efter 57 minutter, blev det dog noget ufortjent os der først fik hul på bylden. Lidt ping-pong frem og tilbage på banen, gav Matty Collins bolden på midten, og med en hurtig aflevering henover Utd-forsvaret sendte han Ian Proctor afsted. Og Proctor forsatte den stigende form han har oplevet henover de sidste par måneder, og satte sikkert bolden ind bag Tomasz Kuszcak i Utd-målet, 1-0!

Resten af kampen var et stort pres på vores mål. Meget sjældent fik vi holdt godt nok på bolden, og det blev kun til lige-ved-og-næsten chancer. Alligevel kunne den tyrkiske dommer fløjte kampen af i det 93. minut og igen, igen, igen kunne vi række armene i vejret, og notere os endnu en meriterende sejr Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #94: 28 Aug 2007, 20:37 »

Det skulle jo stoppe på et tidspunkt...
Og hvilket bedre tidspunkt at stoppe end en Champions League 1/8 finale mod managerens favoritklub, Manchester United? Efter 1-0 sejren på hjemmebane, så det dog ud til, at manageren og hans spillere var ved at gøre det onde ved kæmpefavoritterne fra England, men de måtte sande, at da det virkeligt gjaldt, gjorde Wayne Rooney en forskel.

Opgøret startede præcist som på Recretion Ground i Llansantffraid, med pres på os. Utd var uden deres normale førstekeeper Tomasz Kuszcak, til gengæld havde man Wayne Rooney med igen. Samtidigt var både Michael Carrick og Aaron Lennon også med igen, og det gjorde naturligvis også en forskel fra første opgør.

Vi skulle dog helt hen til minuttet før pausen, før vi fik det første mål. Et opspil i Utds højre side endte hos Rooney der sendte et indlæg ind foran. Her dukkede Adebayor op, og Henderson kunne kun parrere. Bolden røg ud til venstre for Henderson langs mållinjen, men kun ud til kanten af det lille felt hvor Brown forsøgte at ligge den tilbage til Henderson. Henderson forsøgte at sparke bolden væk fra sin position på mållinjen tæt på stolpen, men ramte bolden helt skævt, og sendte i stedet bolden i mål. En katastrofal slutning på 1. halvleg omend føringen var fuldt fortjent, hvilket en skud-statistik i Utds favør på 10-0 fortæller alt om.

I anden halvleg havde vi ikke meget mere at byde på. Selvom det var her vi fik vores to forsøg i kampen i den halvleg, var det helt og holdent Wayne Rooneys halvleg. to mål blev det til, på oplæg fra Lennon og Chiellini. En fuldt fortjent sejr, også samlet, til Utd, men heldigvis kan vi se tilbage på en fremragende præstation gennem hele turneringen.

Selvom det da altid føles lidt ærgerligt at ryge ud af en turnering uanset hvilke odds man er oppe imod, så kan vi i høj grad glæde os over den økonomiske gevinst turneringen har været for os. Omkring £10,5M er det blevet til i entreindtægter og præmiepenge siden turneringen tog sin begyndelse mod Jeunesse Esch i begyndelsen af juli Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #95: 28 Aug 2007, 20:40 »

TNS walisiske mestre igen
For femte gang af seks mulige under mit styre, er vi netop blevet walisiske mestre. Med fire runder igen, er der 14 point ned til Llanelli på 2. pladsen. Vi kan dermed koncentrere os om Welsh Cup og Loosemoores Cup'en. Forhåbentligt bliver det til endnu to pokaler i denne sæson Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #96: 28 Aug 2007, 20:40 »

Ian Proctor - en legende på 18 år?
Da han blev rykket op på U19-holdet i sommeren 2010, var det tydeligt at han allerede dengang havde noget stort gemt i sig. Nu er der gået snart tre sæsoner, og i år har han for første gang fået chancen i førsteholdstruppen, efter et år på lån hos Forest Green, hor han for første gang viste sine evner udfolde sig for alvor.

I år er han så slået helt igennem. Ikke som fast man i starten, men efterhånden som skaderne væltede ind til Scannell og Craddock bl.a., fik han chancen, og jeg må sige han ikke har skuffet. I de seneste par måneder har han så for alvor ist sit værd. Sejrsmål hjemme mod Man Utd, udtagelse til landsholdet, omtalt som favorit til Årets Spiller i Wales (Liga-kåringen), samt senest, med fire mål mod Cwmbran, æren som spilleren med flest ligamål på en sæson for TNS, pt. 27:)

Hans kontrakt udløber i 2016, og allerede nu tyder meget på, at det kan blive ekstremt sært at forlænge den. I hvert fald ønsker han pt. ikke at forlænge den, og der skal nok mange penge på bordet, hvis den skal forlænges lige nu Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #97: 28 Aug 2007, 20:41 »

Citat
Nu SS af Procter Smiley
Lad os lige se vidunderdrengen.

Argh troede jeg at jeg havde smidt ind, men så kommer det her:



Og lige et shot af mine finanser:)


Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #98: 28 Aug 2007, 20:42 »

Sæsonen slut
I hvert fald i ligaen. For anden gang på syv sæsoner formåede vi at spille en hel sæson uden nederlag, og for andet gang på tre år, endte vi med et forspring på 19 point til Llanelli. En præstation jeg virkeligt er glad for, når vi samtidigt har skullet spille Champions League kampe. Denne sæson har været den med flest kampe, 62 i alt præcist.

Sæsonen sluttede med en knusende 5-1 sejr på udebane mod Llanelli. Tre mål af Martin Cameron, som jeg håber måske jeg kan købe fra af Coventry i sommerpausen, og et enkelt af Ian Proctor, samt et af Matthew Rawlins, cementerede en helt igennem fremragende sæson.

Med sit ene mål, cementerede Ian Proctor sin status som topscorer i Premier League med 29 mål, hele 11 mere end Romone Rose fra Llanelli. Samtidigt blev Proctor kåret til Welsh Premier Player of the Year (Årets Spiller i Wales Premier League), og undertegnede blev kåret til Årets Manager for sjette gang på syv sæsoner.

På Årets Hold fandt vi fire TNS-spillere, Duane Courtney, Matthew Rawling, Billy Dennehy og Ian Proctor.

Nu har vi to kampe tilbage, finaler i hhv. Welsh Cup og Loosemoores of Cardiff Challenge Cup. Begge kampe er mod Llanelli, hvilket jo må være rimeligt godt alt andet lige, med den seneste sejr taget i betragtning Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #99: 28 Aug 2007, 20:42 »

23. maj 2013
Vi fik spillet de to sidste kampe i sæsonen, de top cup-finaler mod Llanelli. Som det er set før med vores afgørende kampe mod Llanelli, sker der ofte ting og sager. I Loosemores of Cardiff Challenge Cup finalen, dominerede vi stort og førte 1-0 til 25 minutter før tid, men så scorede først Ben Burgess og i kampens sidste minut, scorede Nigel Larmour for Llanelli til en ufortjent Llanelli-sejr.

Welsh Cup finalen var med omvendte fortegn. Llanelli havde virkeligt godt fat, og det virkede som om den skideballe jeg havde uddelt efter den første kamp, ikke havde haft sin effekt, i hvert fald ikke positivt. Enten det, eller også var spillerne halvvejs gået på sommerferie, for det var Llanelli der dominerede spillet. Heldigvis har vi ”Captain Marvel” som han bliver kaldt i den walisiske presse, nemlig Billy Dennehy. Han gik forrest og viste hvilken ledertype han er og med et hattrick i første halvleg første vi meget ufortjent med 3-1 ved pausen. 2. halvleg forløb på samme måde spillemæssigt som første. Llanelli fik kun scoret en gang, og dermed kunne vi løbe med pokalen.

Stadionudvidelse
I vinters accepterede ledelsen, at jeg mente vi trængte til en stadionudvidelse. Jeg havde egentligt opgivet håbet for denne sæson, da man ikke ville acceptere det som et krav i min nye 5-årige kontrakt. For få dage siden, gav man mig så besked om, at man alligevel ville udvide stadion. Det glædede mig naturligvis, men jeg blev nu noget skuffet, da de fortalte mig at det drejede sig om 1.000 siddepladser ekstra, og at det vil tage seks måneder... En udvidelse er en udvidelse, så vi tager det hele med på vejen. Dog synd man ikke ønskede at bruge mere end £1,6M på en stadionudvidelse, og i stedet ønsker at give mig et transferbudget på £7,5M, hvilket jeg slet ikke får brug for:)

Sidst men ikke mindst skal det nævnes, at Matthew Rawlins kom på Årets Champions League hold. Et hold der blandt andet består af Iker Casillas, Cristiano Ronaldo, Phillipp Lahm og Gonzalo Higuaín. Imponerende Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #100: 28 Aug 2007, 20:43 »

Rent faktisk er Matthew Rawlin ikke eneste TNS spiller der kom  på Årets Hold i Champions League. Også målmand Gavin McCann, nu Bury, sikrede sig en plads som reserve for Iker Casillas:)

Så er der gang i næste sæson så småt. En hektisk sommer med både transfers og Champions League kvalifikation er i gang, og vi har både købt spillere og lånt nogle stykker. Faktisk ender det nok op med hele fem låne-signings, sammen med de syv permanente signings.

For hurtigt at nævne de vigtigste indkøb/lån, så drejer det sig om Hayden Mullins, tidligere West Ham og Bob Castle fra Sunderland, en 18-årig defensiv midtbanespiller, som mine scouts er meget imponerede af. Derudover er det også blevet til et indkøb af min første spiller udenfor det britiske, nemlig af 17-årige Lauri Hämäläinen. Mine scouts blev så imponerede af ham, at de mente han skulle signes med det samme. Hämäläinen kan spille både back og fløj i højre side.

På låne-siden er det blevet til nogle ret interessante signings. Alle er dog regens, så vil bringe screenshots af dem senere.

Og nu til det vigtige. I Champions League kvalifikationen er vi midt i 2. runde. 1. runde var nemt overstået med samlet sejr over færøske BH36, og her i 2. runde blev det til en 3-0 sejr i hjemmekampen mod makedonske Makeodnija GP, så vi skulle meget gerne være videre herfra også.

I 3. runde var vi ikke helt så heldige med lodtrækningen i år, som vi var sidste år. Vi var ikke seedet, og derfor endte det op med at det blev Torino, vi skal forsøge at slå over to kampe. Det bliver enormt svært, da Torino har udviklet sig til at være et af spillets bedste hold:) Nu skal returkampen mod Makedonija dog lige overstås først Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #101: 28 Aug 2007, 20:43 »

Med endnu en 3-0 sejr på udebane i Makedonien, sikrede vi os videre avancement til 3. kvalifikationsrunde i Champions League. Som nævnt i sidste indlæg, er modstanderen italienske Torino, og vi skal nok overgå os selv, hvis vi skal slå dem ud.

Dels er de bare bedre end sidste års modstandere, og dels er vi ikke helt så sammenspillede, især på midtbanen, som sidste år. Der var dog nogle spillere af de nye, der i returkampen viste gode takter, så som Sam Buchanan, M C, der scorede det første mål (det blev godt nok krediteret som selvmål, men det var kun en afretning på Buchanans forsøg), en assist, og æren som Kampens Spiller Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #102: 28 Aug 2007, 20:44 »

Skuffende exit i Champions League
Ja, i denne sæson blev det desværre ikke til deltagelse i gruppespillet i Champions League. Et samlet 1-2 nederlag til Torino sendte os altså ud af turneringen, efter 0-0 i Torino i den første kamp og et skuffende nederlag på hjemmebane, hvor vi faktisk var længere fra sejren end i Torino.

Efter en meget overraskende præstation i Torino, hvor vi både spillemæssigt og chancemæssigt var næsten helt lige med Torino, og det uafgjorte på den baggrund godt kunne forsvares, var præstationen på hjemmebane skuffende. Vi var aldrig for alvor i nærheden af den samlede sejr, efter Torinos tidlige føringsmål efter et kvarter. Vores udligning på et fremragende frispark af Buchanan var alt andet end fortjent, og efter at de igen bragte sig foran, ti minutter inde i 2. halvleg, formåede vi ikke at gøre det spændende igen.

Vi må desværre nok sande, at den store udskiftning i sommeren har kostet os styrke. I hvert fald virkede det nemmere for os, at håndtere situationen på udebane, hvor vi kunne stille os lidt ned og vente på kontra, for på hjemmebane duede den taktik i hvert fald ikke. Og da vi forsøgte at gå længere frem, var der ofte åbent spil til deres lynhurtige angribere, og de var langt tættere på 1-3 end vi var på 2-2 Smiley

Så vi må nøjes med UEFA Cup i år, hvor alt andet end gruppespillet nok vil være en skuffelse, med mindre vi ikke bliver seedet til 1. Runde Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #103: 28 Aug 2007, 20:44 »

Skidt lodtrækning i UEFA Cup'en
Heldet har ikke været med os i år, og det gav os en skidt lodtrækning til UEFA Cup'ens 1. runde. Tyske Werder Bremen blev trukket op af hatten, da vi skulle finde vores modstander. Virkeligt en skidt lodtrækningog hvor chancerne mod Torino lå på 20/80, ligger den formentligt på 25/75 mod Werder Bremen.

Som mod Torino starter vi på udebane, hvilket forhåbentligt kan give os en lille hjælp, men vi skal vise helt andre takter på hjemmebane, end vi gjorde mod Torino, hvis vi ikke skal ryge ud inden det bliver sjovt. Men naturligvis tror vi på det, for vi har et rigtig stærkt hold, vi skal bare have spillet til at fungere.

I ligaen måtte vi allerede i tredje runde, lide det første nederlag, da vi på udebane mod Carmarthen, leverede en usædvanlig ringe præstation, på niveau med præstationen mod Torino. Der skal virkeligt til at komme andre boller på suppen, hvis vi skal videre til UEFA Cup’ens gruppespil Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De Nye Helgener - TNS
« Svar #104: 28 Aug 2007, 20:46 »

Citat
Det er lidt surt, at dine gode resultater fra sidste sæson, først får indflydelse på seedningen i næste sæson. Så til den tid, så stryger du vel også direkte i CL-gruppespillet.

Jeg tvivler på at resultaterne er gode nok til at gå direkte fra at skulle deltage i 1. kvalrunde, til at ryge direkte i gruppespillet, desværre Smiley Nu slår jeg  bare Werder, så kan jeg få nogle point den vej rundt:)
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010