|
Scholesy
|
|
Jeg vil gerne vide hvad jeres ynglings opstilling er med man utd og hvorfor en i har haft mest succes med , med de spiller fra summer updaten . Så gi ud a jeres viden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
kom nu ind i kampen  folk har kun haft 30 minutter til at svare, måske skal vent lidt jeg plejer tit ikke at blive svaret og der skal man bare vente til nogen svarer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Fair nok  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
jeg mener at offensiv diamant er det bedste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
Jeg vil nok spille en 4-2-2-2
van der sar neville-ferdinand-vidic-evra hargreaves-carrick
C.Ronaldo nani/giggs
Rooney Tevez
Selvfølgelig kun hvis du er nået til 01/07/07
ellers rooney saha
Har selv lavet en taktik 4-2-2-2 suveræn angriber score mål ligesom forsvaret på hjørnespark er oppe på næsten 20 mål med vidic... har vundet 31 kampe spillet 3 uafgort 3 tabt scoret 128 mål gået 32 mål ind snart færdig med en sæson
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Aug 2007, 22:39 af Vegito »
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
MArk
|
|
man hvor skal anderson gå ind der er jo ingen af hans pladser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scholesy
|
|
C.Ronaldo nani/giggs
Rooney Tevez
ellers rooney saha
Har selv lavet en taktik 4-2-2-2 suveræn angriber score mål ligesom forsvaret på hjørnespark er oppe på næsten 20 mål med vidic... har vundet 31 kampe spillet 3 uafgort 3 tabt scoret 128 mål gået 32 mål ind snart færdig med en sæson
Hvad med dine fløje ? har du slet ingen offensive pile med dem ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
artofck
|
|
C.Ronaldo nani/giggs
Rooney Tevez
ellers rooney saha
du HAR helt ret i denne opstilling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
alt efter om jeg spiller ude/hjemme så regulere jeg lidt på pil med offensiv, eller om jeg er bagud... Anderson kan jeg så kun sige at jeg bruger ham som reserve da giggs er ved at være gammel så der kunne han bruges der han spiller jo samme position som nani dog byt ud en gang imellem på nani og anderson... God RESERVE og have  ... Nani kan bruges OMHVC kan jo gå ind og dække ronaldo hvis han bliver skadet eller ronaldo skal have en pause Anderson kan bruges OM VC som så går ind og overtager nanis plads... Ellers kan du jo bare spille 3 - 2 - 3 - 2 hvis du skal have anderson med van der sar neville - ferdinand - evra hargreaves-carrick C.Ronaldo - anderson - nani Rooney - Tevez
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
okay nice takker men i mit spil er anderson OMC
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scholesy
|
|
alt efter om jeg spiller ude/hjemme så regulere jeg lidt på pil med offensiv, eller om jeg er bagud... Anderson kan jeg så kun sige at jeg bruger ham som reserve da giggs er ved at være gammel så der kunne han bruges der han spiller jo samme position som nani dog byt ud en gang imellem på nani og anderson... God RESERVE og have  ... Nani kan bruges OMHVC kan jo gå ind og dække ronaldo hvis han bliver skadet eller ronaldo skal have en pause Anderson kan bruges OM VC som så går ind og overtager nanis plads... Ellers kan du jo bare spille 3 - 2 - 3 - 2 hvis du skal have anderson med van der sar neville - ferdinand - evra hargreaves-carrick C.Ronaldo - anderson - nani Rooney - Tevez Hmm.. synes nu i/du glemmer Poul Scholes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
okay.. i mit om VC lige meget der... Jeg kan lægge min taktik op hvis du vil have den? så kan du jo afprøve den for mig og se om du har ligeså store succes med den som jeg har!!! træning skal du sørge for også have iorden!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Jeg syntes det er utroligt.. med mindre hold i PL kan jeg smadre alt, men med topholdene er det bare en gang bæ. Har et spil med United, i ligaen kører det overhovedet ikke 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|