|
RCD
Gæst
|
|
Hej jeg tænkte på om der var en sød Freak der vil starte et nyt spil op med sommerupdaten og bag efter uploade det. Da min ejen com ikk kan gå ind i updatesne når jeg starter et nyt spil op. Håber i forstår det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Please nogen der gider 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Please nogen der gider 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hej jeg tænkte på om der var en sød Freak der vil starte et nyt spil op med sommerupdaten og bag efter uploade det. Da min ejen com ikk kan gå ind i updatesne når jeg starter et nyt spil op. Håber i forstår det  Hmm.. Er det ikke bare fordi du har alle mulige forskellige programmer kørende i baggrunden? Jeg kan slet ikke lave et game, overhovedet, hvis jeg minimere FM, mens det er ved at lave et game eller hvis maskinen går i stand-by.. Tror du ikke bare du skal være tålmodig? Please nogen der gider  Giv os lige tid til at reagere.. Det går ikke så hurtigt..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Jeg kan stadig ikk men ikk en der vil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
En der vil så kan jeg starte min nye blog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Han vil bare stige i graderne, og spammer sig der op, ttræls men sådan er der jo nogen der er...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Han vil bare stige i graderne, og spammer sig der op, ttræls men sådan er der jo nogen der er...
Kan du hjælpe mig don A 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
jeg ønsker altså ikk at spamme
 RCD: Altså du vil bare ha' jeg starter et spil og sender det til dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD