Pressemøde
”Velkommen til West Ham’s pressemøde her lørdag d. 1. september 2007. I dag vil I høre nærmere omkring endnu ubekræftede nyheder på Upton Park. Vi har følgende program for jer.
1. Offentliggørelse af nye sponsorer
2. Handler
3. Truppen
4. Målsætning
1. Offentliggørelse af nye sponsorerEfter mislykkede forhandlinger med tøjfabrikanten UMBRO, så vi os nødsagede til at søge andetsteds. Vi fik tilbud fra 4 kendte mærker og vi er kommet frem til at vores hold næste sæson skal spille i trøjer fra KAPPA. Vi har tilmed besluttet at vores nye dragter ser sådan ud (hhv. hjemme, ude og 3. trøje):

Som I sikkert kan se, er hovedsponsoren ligeledes blevet skiftet. Labtech var villige til at indgå en 1-årig aftale med West Ham og det er vi meget glad for.
2. HandlerMed et krav fra Eggert (Magnusson, red.) om store profiler, måtte jeg ud på markedet. Jeg kan allerede afsløre nu at det er blevet til 6 handler. 4 af disse er købt for at styrke førsteholdstruppen med øjeblikkelig virkning, mens de 2 unge er købt for at styrke førsteholdet om nogle år. 2 spiller er smuttet på en fri transfer og det er Tony Stokes og Hogan Ephraim.

Den første er en spiller vi havde på lån sidste sæson. Vi har fået Ben Foster på en permanent kontrakt, og både Ben og jeg er meget glade for at Man Utd gik med til en handel. Han vil komme til at spille i trøje nummer 1.

Den næste jeg vil præsentere, kommer fra mit hjemland, Danmark. Han har senest spillet i Auxerre, hvor han kom til fra Brøndby. Han har optrådt på det danske landshold 14 gange. Han er 24 år, han kan spille alle pladser på den offensive midtbane. Han er Thomas Kahlenberg og han vil i den kommende sæson optræde i nummer 7.

Den næste spiller har i hele sin professionelle karriere spillet i Argentina, på trods af at han er columbianer. Han kommer fra klubben River Plate. Han har spillet 10 landskampe for Columbia og scoret 5 gange i en alder af bare 21 år. Han er angriber. Velkommen til Radamel Falcao García Zárate. Han vil i truppen være kendt under navnet Falcao og spille i trøje nummer 9.

Forsvarstruppen er blevet bredere. Denne spiller kommer fra Liverpool. Han er argentiner. Det er blevet til 7 U21-kampe for Argentina. Han er 21 år og midterforsvarer. Byd velkommen til Gabriel Paletta. Han vil spille i trøje nummer 21.
Den ene unge er endnu en målmand. Og ligeledes kommet fra Man Utd ligesom Ben Foster. Han er tysker og har ingen landskampe på sit CV. Han er 18 år. Han er Ron-Robert Zieler.
Den anden unge spiller er englænder, og kommer fra Birmingham. Han er 17 år og spiller offensiv midt centralt. Han er Aaron Moses-Garvey.
3. TruppenMed disse nye spillere i truppen, kommer 1. holdet til at se således ud:
Målmænd
1. Ben FOSTER

22. Richard WRIGHT
Forsvar
2. Lucas NEILL

3. Matthew UPSON

4. Ívar INGIMARSSON

5. Gareth BALE

12. Neil CLEMENT

13. Julien FAUBERT

14. Calum DAVENPORT

15. Jonathan SPECTOR

21. Gabriel PALETTA

24. Gary BORROWDALE
Midtbane
6. Raúl GARCÍA

7. Thomas KAHLENBERG

8. Fredrik LJUNGBERG

16. Nigel de JONG

18. Luis BOA MORTE

19. Scott PARKER

20. Javier MASCHERANO

23. Jonathan GREENING

26. Fabián CANOBBIO

29. Lee BOWYER
Angreb
9. FALCAO

10. Dean ASHTON

11. Craig BELLAMY

17. Javier CHEVANTÓN

25. Bobby ZAMORA
4. MålsætningIngen sæson uden mål at nå. I år vil vi bygge videre på de flotte resultater fra sidste år, og derfor sætter vi følgende mål:
Premiership – Top 7
Carling Cup – Kvartfinalen.
FA Cup – Kvartfinalen.
UEFA Cup – 1/8-finalen.
Og det var årets pressemøde – tak fordi I kom.”