home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1023 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem er styket efter transfervinduet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er styket efter transfervinduet  (Læst 9679 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Hvem er styket efter transfervinduet
« Svar #15: 19 Aug 2007, 11:39 »

arsenalistic
Manager

« Svar #16: 19 Aug 2007, 11:39 »

Var fanme heller ikk sjovt at skrive Wink .. Men det er nu sådan jeg ser det, om jeg vil det eller ej, så jeg tror det bliver en kamp mellem os og jer om fjerdepladsen igen i år, og næste år vil begge så måske spille med om en af de højere pladser.. Men man skal vel også til at passe på City nu ser det ud til!

Ang. Riberys detalje, så har jeg desværre ikke set den han lavede?? Evt. Link??

Ja Citeh ser farlige ud i år, og det kan vel næsten kun fortsætte, når de bliver spillet rigtigt sammen. Kunne vi lige få dem til at nuppe lidt points fra storebror i dag? Smiley Har faktisk også spillet dem som vinder hvis man ikke regner "Big Four" med.

Jeg tror efterhånden på mere end fjerdepladsen i år, men lad os se, sæsonen er ung og alt kan ske. Tillykke med Sejren over mægtige Derby i går, var det godt med lidt points? Wink

Jeg kan desværre ikke linke til videoer, da jeg sidder på arbejde og de har sgu spærret for youtube Græder

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #17: 19 Aug 2007, 11:43 »

Jeg tror efterhånden på mere end fjerdepladsen i år, men lad os se, sæsonen er ung og alt kan ske. Tillykke med Sejren over mægtige Derby i går, var det godt med lidt points? Wink

Ja det var sku rart at få lidt point, men vi er nu også mere end almindeligt ramt af skader pt. Og det er desværre mest af alt i forsvaret vi er ramt med flere stamspillere ude. Det kan umuligt gå godt når man har Anthony Gardner i forsvaret. Han er så febrilsk at det gør helt ondt at se ham i Spurs trøjen Skuffet

Og med Rocha ved siden af, som er næsten ligeså dårlig, så kan det ikke gå godt! Omend jeg tror Rocha kan blive god Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

arsenalistic
Manager

« Svar #18: 19 Aug 2007, 11:59 »

Ja det var sku rart at få lidt point, men vi er nu også mere end almindeligt ramt af skader pt. Og det er desværre mest af alt i forsvaret vi er ramt med flere stamspillere ude. Det kan umuligt gå godt når man har Anthony Gardner i forsvaret. Han er så febrilsk at det gør helt ondt at se ham i Spurs trøjen Skuffet

Og med Rocha ved siden af, som er næsten ligeså dårlig, så kan det ikke gå godt! Omend jeg tror Rocha kan blive god Smiley

Ja Gardner er skræmmende ringe, men King er ude et godt stykke tid ikke?

Go you Gunners!

Emillionaire
Gæst

« Svar #19: 19 Aug 2007, 12:00 »

1.  Real Madrid har forstærket sig over alt (hvis man kan sige det sådan), Barcelona har forstærket sig godt og Bayern München har også gjort nogle gode indkøb. Mit valg falder på en af de tre så det bliver først Bayern derefter Real og så Barcelona

2.  Thierry Henry troede faktisk at han ville ruste fast til Arsenal men han tog til Barcelona

3.  Dani Alves til Chelsea, Emerson til Inter eller Raúl til Newcastle, Royston Drenthe til en ny klub
(ved godt han skiftede til Real Madrid men)

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #20: 19 Aug 2007, 12:04 »

Raúl til Newcastle

Du skal ikke tro på alle de rygter der kommer Wink

N17
Manager

« Svar #21: 19 Aug 2007, 12:05 »

Ja Gardner er skræmmende ringe, men King er ude et godt stykke tid ikke?

Tror ikke rigtigt der er nogen der ved, hvor lang tid King er ude. Synes sku han er skadet hele tiden. Jeg har ingen tvivl om, at hvis han kunne holde sig skadesfri, så ville han være én af de tre bedste forsvarsspillere i PL.

Det samme kan siges om Dawson, der gennem hele sidste sæson var imponerende, og tror også han bliver god i år, når han altså kommer tilbage!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

ydersog
Gæst

« Svar #22: 19 Aug 2007, 12:05 »

1. Manchester City - dem synes jeg når man tager i betragtning af deres trup og styrke sidste sæson - med indkøb som Elano, Corluka og Bojinov bliver de meget spændene at følge
2. Henry til Barcelona
3. Jeg tror ikke der kommer flere syge handler - i hvert fald ingen der overgår Henry-handlen

N17
Manager

« Svar #23: 19 Aug 2007, 12:06 »

3.  Dani Alves til Chelsea, Emerson til Inter eller Raúl til Newcastle, Royston Drenthe til en ny klub

Men hvad - mht Drenthe?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

arsenalistic
Manager

« Svar #24: 19 Aug 2007, 12:08 »

Men hvad - mht Drenthe?

Ja den ville jeg også godt have uddybet. Mener du at han skal udlejes eller hvad?

Go you Gunners!

Emillionaire
Gæst

« Svar #25: 19 Aug 2007, 12:11 »

han er jo hollænder så han kan jo finde på at gøre som da John Obi Mikel skrev kontrakt med Man Utd men ville efter nogle dage hellere til Chelsea

tror at der lever to ting inde i Royston Drenthe

1. et lille fjols

2. fantastisk back og kant

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #26: 19 Aug 2007, 12:16 »

han er jo hollænder så han kan jo finde på at gøre som da John Obi Mikel skrev kontrakt med Man Utd men ville efter nogle dage hellere til Chelsea

1. et lille fjols

Hvorfor skulle han skifte bare fordi han er hollænder, og Obi Mikel er jo heller ikke hollænder? Jeg tror ikke der er manger der kan se hvad du mener, eller forstå det der. Det er virkelig underligt crazy

Zone 43
Manager

« Svar #27: 19 Aug 2007, 12:17 »

Tror ikke, at nogen af de rygter kommer til at ske Smiley

Alves var på vej til Chelsea, men det blev ikke til noget. Nu er han på vej til Real Madrid.

Emerson tror jeg skifter til Milan, såfremt han skifter.

Raúl kan jeg ikke forestille mig se i en anden klub.

Drenthe kommer til at rotere med Marcelo (/Puerto, hvis han kommer til) om venstre back pladsen Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

arsenalistic
Manager

« Svar #28: 19 Aug 2007, 12:18 »

1. et lille fjols

Hvad har det at gøre med at han er hollænder? Jeg tror han bliver i Real.

Go you Gunners!

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 19 Aug 2007, 12:20 »

116.303 kroner får han jo om ugen

Årest lamer 2010

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010