home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United vs. Liverpool
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United vs. Liverpool  (Læst 5821 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United vs. Liverpool
« Svar #15: 22 Jan 2006, 18:54 »

Så kom den sgu! Rio Ferdinand i overtiden. For satan, hvor er det godt!

SÅDAN!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #16: 22 Jan 2006, 19:03 »

Det kan ikke være bedre så kan de lære.. hold kæft et mål.. uha det gør godt det her.. det varmer om hjertet

RIO FERDINAND RIO FERDINAND Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Det er så smukt..

Som dolph ville sige: SSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅDDDDDDDDAAAAAA AAANNNNNNN YES SIR funny funny

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 22 Jan 2006, 19:09 »

jeg har ikke set kampen og dette blive rnok også sagt i vrede og irritation.

Men udfra det refereat jeg har læst så kan United fans da ikke være tilfreds eller glade for den måde som i spiller på. I har intet i  første halvleg og scorer dog et ufortjent mål i sluitningen af kampen.

Men i scorer mål og det gør vi ikke hvilket har været vores problem før på sæsonen. Men vi kan stadig tage anden pladsen på de to kkampe vi har mindre

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 22 Jan 2006, 19:12 »

jeg har ikke set kampen og dette blive rnok også sagt i vrede og irritation.

Men udfra det refereat jeg har læst så kan United fans da ikke være tilfreds eller glade for den måde som i spiller på. I har intet i  første halvleg og scorer dog et ufortjent mål i sluitningen af kampen.

Men i scorer mål og det gør vi ikke hvilket har været vores problem før på sæsonen. Men vi kan stadig tage anden pladsen på de to kkampe vi har mindre

Selvfølgelig er man da glad over en sejr over ærkerivalerne.

Udfra hvad jeg har læst, var det en lige kamp, dog med største chancer til Liverpool.

Det havde da været sjovere at spille jer ud af banen, men eftersom vi stadig ikke er i optimal form, er en sejr over rivalerne da fuldstændig fantastisk.

Glory Man United!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #19: 22 Jan 2006, 19:17 »

Fodbold går sojvt nok ud på at score mål det ved alle nok crazy og den chance cisse har skal der scores på.. den var vireklig mega stor.. og ja så kom der lidt af det gamle united frem med at score i overtiden..  Thumbs Up

Det er vi en del der godt kan lide Djævel Djævel Djævel

Og fortjent eller ufortjent?? sådan noget findes ikke i fodbold Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 22 Jan 2006, 21:11 »

Nu så jeg ikke kampen, men det ærger og irriterer mig at United som før i tiden kan være presset, ikke spille specielt godt og så alligevel score i overtiden og hente alle 3 point. Det var det held der gjorde dem til mestre i CL og i 90'erne ... Lad os håbe at det bare var et lucky punch

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #21: 22 Jan 2006, 21:27 »

Nu så jeg ikke kampen, men det ærger og irriterer mig at United som før i tiden kan være presset, ikke spille specielt godt og så alligevel score i overtiden og hente alle 3 point. Det var det held der gjorde dem til mestre i CL og i 90'erne ... Lad os håbe at det bare var et lucky punch

HELD??? Nej Hawk1nZ.. Måske finalen i 99 var heldigt vundet men united tabte ikke en kamp i foråret 99 det er ikke held det er dygtigthed og klasse.. Og det også klasse at kan vinde når man spiller dårligt..

Og jeg hader at skulle sige det men Arsenals 44 kampe eller hvor mange det nu var uden nederlag var det så osse held?? nej desværre ikke.. Igen klasse..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 22 Jan 2006, 21:37 »

Ja men det vidner sq også om helt! At spille dårligt og alligevel vinde en kamp, behøves sq ikke at være klasse, hvis man er underspillet i 90minutter, og scoret et mål på straffe i overtiden. Det er vel ikke held men klasse? Nu er det selvfølgelig en urealistisk situation, men kampe KAN faktisk vindes heldigt, og det synes jeg at mange af Uniteds kampe blev i CL, bl.a. mod Juventus og München da de vandt CL på mål i overtiden. Det kan være at I united fans vil synes at det var klasse og super godt osv osv, men jeg mener stadig at det er heldigt når man er det dårligst spillende hold, og alligevel vinder en kamp. Og jeg er sikker på at Arsenal også fik nogle heldige point (bl.a. mod Leicester 1-1 da Cole udlignede efter 89 i en kamp uden betydning i ligaen) i vores 49 ubesejrede kampe. Så nej det er ikke klasse at vinde når man spiller dårligt, det er held. Held findes i fodbold du

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #23: 22 Jan 2006, 21:49 »

Tror bare ikke vi bliver enig.. for jeg mener ikke held er at for finde i fodbold.. Jeg tror der er lidt misundelse at spore her omkring CL.. for hvornår vandt arsenal sidst CL???

Men tror ikke vi blver enig...

Jeg kan jo heller ikke gå og være enig med en Arsenal fan crazy crazy Djævel Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 22 Jan 2006, 22:02 »

Diskussionen her startede sådanset med kampen som var en heldig sejr da Man Utd ikke spillede godt og alligevel fik 3 point på et hovedstød i kampens døende minutter.

Det har intet med misundelse at gøre. Arsenal har aldrig nået videre end til kvartfinalen i CL, og det er åbenbart et kompleks vi har, men siden vi aldrig er nået længere, mener jeg da heller ikke at vi ikke burde have nået længere, da vi har spillet ringe i kvartfinalerne og smidt det hele væk selv. Næppe misundelse

Thore
Manager

« Svar #25: 22 Jan 2006, 22:16 »

Selvfølgelig kan man være heldig i fodbold, men jeg vil sige at uanset hvordan kampen er blevet spillet, så er det resultatet der tæller.
Altså det var nok heldigt at United fik scoret et mål. Men det er ikke ufortjent at Liverpool ikke vandt, hvis de havde chancerne, så skulle de have udnyttet dem.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 22 Jan 2006, 22:21 »

Der er også en forskel på at være heldig og fortjent/ufortjent. Nej, det var ikke ufortjent at Liverpool ikke vandt, for som du siger, så kunne de ikke udnytte deres chancer. Derimod var det heldigt at United vandt, da de fik reddet et skud på stregen, og så scorede sejrsmålet i overtiden på trods af at de ikke havde spillet godt Smiley

Thore
Manager

« Svar #27: 22 Jan 2006, 22:27 »

Jamen jeg er enig med dig i at held og uheld findes i fodbold.
Er det heldigt at maradona fik lov fik lov til og score med sin hånd? selvfølgelig var det held.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 22 Jan 2006, 22:37 »

Nej, det var bestikkelse Opstemt Grin

United-styrer
Gæst

« Svar #29: 23 Jan 2006, 07:50 »

Mht. Uniteds CL-titel i 99...

Ja, vi var heldige i finalen, men så stopper det også der. Vi spillede en fuldstændig fantastisk turnering og comeback'et mod Juve siger alt. At rejse sig fra sådan en situation, kræver noget særligt og det havde vi... dengang...

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010