home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 901 Gæster Online.

Indlæg: 1132896 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Online manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Online manager  (Læst 4372 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Online manager
« : 10 Aug 2007, 22:35 »

Hey, nu hvor jeg snart får masser af tid, eller noget... så har jeg overvejet lidt at spille noget online manager. I den forbindelse overvejer jeg primært følgende tre:

- Trophy Manager
- Hattrick
- Virtual Manager (V-man)

Er der nogle der har erfaringer derude, såvel gode som dårlige de kan øse lidt af?
Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Online manager
« Svar #1: 10 Aug 2007, 22:36 »

FM Live når den kommer vil måske være noget der kunne trække mere? Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

njandersen
Gæst
 
Sv: Online manager
« Svar #2: 10 Aug 2007, 22:41 »

Dugout-online.com er klart det bedste på markedet.. Synes derimod v-man er det dårligste.. Trophymanager er for uoverskueligt.. Hattrick er udemærket.
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Online manager
« Svar #3: 10 Aug 2007, 23:16 »

Jeg spiller kun to (eller 3, men det sidste bruger jeg ikke tid på)

De bedste i prioriteret rækkefølge:

Freekick (www.freekick.org).
Et spil som er lavet noget tid efter hattrick, og derfor ikke er lige så kendt. Jeg er sikker på, at hvis FK, som vi kalder det, var blevet lavet før TOG (hattrick, eller The Other Game.. sm vi kalder det), så ville folk have omvendte meninger.
Der er 35.000 managers fra hele verden som spiller det, og der bliver hele tiden flere og flere, men vi danskere, står stille på det punkt så kast dig ud i det (DETTE ER EN OPFORDRING TIL, ALLE, AT PRØVE DET!).

En grund til at FK ikke er så populært, er måske, at mange synes det er for indviklet, og derfor dropper at spille det. Men hvis man holder ud, så bliver man hurtigt afhængig.
De gør også meget for at undgå snyd, og har lige slettet 1.000 klubber pga. netop det.

Personligt spiller jeg ikke hattrick, da dets kvalitet er minimal sammenlignet med FK. Desuden hører jeg fra nogle FK-brugere, som spiller begge spil, at hattrick rent faktisk får mange af deres idéer fra andre spil, og her kommer FK især ind i billedet.

Dette er gratis, men VIP kan købes.

PS. De har et nyt design på vej, så lad dig ikke skræmme af det.
Og til sidst findes spillet vores vores eget sprog, dansk.


Planetarium Football Star Manager (www.footstar.org)
Klart et fantastisk koncept, og helt klart fremtidens spil, hvis de fortsætter med at forbedre sig.


Trophymanager (www.trophymanager.c om)
Det har du selv nævnt.
Som sagt bruger jeg ikke tid på det, men logger kun på en gang om ugen, for at trække spillere, da jeg har spillets bedste ungdomsfaciliteter og næsten de bedste træningsfaciliteter . Dermed øger jeg DK's chancer for at i fremtiden have nogle klassespillere på landsholdet. Trukket op af mig Smiley
« Seneste Redigering: 10 Aug 2007, 23:19 af thomzen » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Online manager
« Svar #4: 10 Aug 2007, 23:29 »

Hattrick for the win Thumbs Up

Fordi jeg synes det er realistisk, og et stort spil, hvor en masse fra hele verdenen er med, man kan jo også spille venskabskampe mod sine venner. En anden ting er transfer markedet som er fedt, og der er stor aktivitet, så man skal virkelig frem med den store pengepung, for at få klasse spillere, og så er der jo navnene på spillere. Jeg fandt på et tidspunkt en mørk spiller med pandebånd, der hed Michael Laudrup.

Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 10 Aug 2007, 23:45 af GHERTESTEAS » Logged

Vuff
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Online manager
« Svar #5: 10 Aug 2007, 23:36 »

V-man er det bedste af de spil. Der kommer desuden snart en verdensdækkende 2'er!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Online manager
« Svar #6: 10 Aug 2007, 23:37 »

Hattrick for the win Thumbs Up

V-man er det bedste af de spil. Der kommer desuden snart en verdensdækkende 2'er!

Uddyb gerne jeres svar. Jeg er ikke sikker på, at KongFjong kan bruge jeres nuværende indlæg til ret meget.

Hvad angår topic, så har jeg både spillet V-man.dk og hattrick. V-man er en del mere enkelt at gå til end hattrick, men V-man.dk er samtidig et spil, hvor man kan bruge rigtig lang tid, hvis man en dag har lyst til det. Man kan konstant sidde og kigge på fri transfer efter en spiller, som kan forstærke ens hold væsentligt, eller man kan handle på livet løs, og på den måde tjene penge. På den måde kan man hurtigt skabe sig et stærkt hold, og får man styr på handlerne i spillet, så kan man godt avancere op på VIFA-listen (spillets rangliste).

Hattrick er en del sværere at gå til, hvilket også gør, at jeg har begrænset erfaring med det. Det kræver dog, at man sætter sig ind i det, og dette tager tid. Der er dog ingen tvivl om, at hattrick er et fabelagtigt spil, når først man har sat sig ind i det - hvilket flere brugere herinde fra sikkert kan fortælle mere om...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Online manager
« Svar #7: 10 Aug 2007, 23:51 »

Hva hedder i på v-man. Jeg er Roerne Opstemt:D:D
Logged

Årest lamer 2010

Vuff
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Online manager
« Svar #8: 11 Aug 2007, 02:03 »

Mine 2 seneste klubber er lukket, selvom jeg lå nr. 10 -.- Nu hedder den PlayBoy Fc, men er stoppet Wink
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Online manager
« Svar #9: 22 Aug 2007, 14:37 »

d´oh
Logged

Årest lamer 2010

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010