Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:38:20
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 590 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Mine drenge til Hasle Cup 2007
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Mine drenge til Hasle Cup 2007 (Læst 2557 gange)
N17
Manager
Mine drenge til Hasle Cup 2007
«
:
09 Aug 2007, 23:12 »
Hej alle, ville bare lige sætte denne ind fra mine drenges tur til Hasle Cup 2007 på Bornholm. Læs hvis i lyster - ellers lad være
Store Heddinge BK lilleputdrenge til Hasle Cup på Bornholm
Torsdag d. 2. august satte Store Heddinge Boldklubs lilleputdrenge af sted mod Bornholm om eftermiddagen, da det fra fredag morgen stod på fodbold frem til søndag eftermiddag. Det var en flok meget spændte og forventningsfulde spillere der mødte op på Store Heddinge Stadion kl. 14.45, hvor der var afgang mod hovedbanegården. 10 spillere og 2 trænere skulle af sted.
Lidt forsinket kom vi af sted mod hovedbanegården, hvor vi var godt en halv time før check-in tiden, så der var lige tid til at få besøgt hovedbanegårdens toilet inden vi satte os ombord på bussen mod Ystad – en tur der varede godt halvanden time.
Efter den lange bustur gennem en del af Sverige, så var det tid til at komme ombord på færgen mod Bornholm – vi skulle af sted med Povl Anker, altså en færgeoverfart på 2½ time. Tiden gik langsomt, og efter en lille time begyndt alle vidst mere eller mindre at blive lidt rastløse, men frem kom vi. Ankommet til Bornholm, så blev vi sat ombord på endnu en bus, der skulle kører os til den skole, hvor vi skulle overnatte. Da vi kom frem blev der pakket ud, sagt farvel til de forældre der var taget med, også var der ellers lige samling inden vi ligeså stille gik til køjs inden vi om fredagen skulle spille fire kampe.
Klasseforskel fra os – og Brøndby
Fredag morgen skulle vi op allerede kl. 7 – puha det var tidligt var der vidst flere der syntes, da vi var faldet i søvn rimelig sent efter en nat, hvor spændningen var ududholdelig.
Efter morgenmaden var vi klar på banen omkring kl. 8.25, da vi havde hørt der skulle være noget ceremoni inden starten på turneringen – den så vi dog aldrig, men i stedet gik vi ligeså stille i gang med at varme op kl.8.40, altså tyve minutter før vi skulle spille vores første kamp mod bornholmske Klemensker.
Kl. 9.00 blev kampen fløjtet i gang – det stod på 2x20 minutters fight på banen – og til trods for en noget nervøs indsats, så var sejren egentlig aldrig i fare, og vi fik et par gange kombineret os flot igennem bornholmernes forsvar, og det lykkedes os at hive en helt fortjent 2-0 sejr i hus. Dermed fik vi en god start på stævnet, og noget vi kunne bygge videre på. Efter den første kamp, så var der 3½ time til næste kamp. Meget lang ventetid, når man gerne vil spille fodbold.
Næste opgør kl. 13.10 stod mod Boldklubben Hellas fra Valby. Valby drengene havde – ligesom os – indledt stævnet med en sejr og tre point. De havde besejret svenske Adelövs IK med 2-1, men virkede som et hold vi meget gerne skulle besejre. Der blev da heller aldrig tvivl om sejren, da vi gennem hele kampen kombinerede os igennem deres forsvar, og denne gang sendte vi ydermere også bolden ind bag målmanden i modsætning til hvad vi gjorde mod Klemensker. Derfor blev det også til en helt fortjent 8-0 sejr, og dermed var vi faktisk videre til semifinalen, da vi kun manglede det suveræne tophold Brøndby IF, og gruppens formentlig svageste hold fra Sverige.
Da Klemensker samtidig med vores sejr over Hellas besejrede Adelövs IK med 3-2, så var vi helt sikre på at være i kvartfinalen der skulle spilles om lørdagen, men inden da havde vi lige to kampe tilbage om fredagen. Den næste stod mod Brøndby IF – en kamp vi vidste, at vi ikke havde mange chancer i, og det blev da også en ensidig affære, da Brøndby kunne løbe af med en sejr på hele 10-0. Ikke overraskende, da det var deres talenthold i årgang 96 – altså spillere samlet fra flere byer. Det var virkelig imponerende hvilket fodboldspil de kunne diske op med.
Efter øretæven mod Brøndby IF, så fik vi mulighed for at rejse os, da vi kl. 17.20 stod overfor svenske Adelövs IK. Det blev da også til en oprejsning, da vi kunne slutte dagen af med en sikker sejr på 9-1. En sejr der kunne være meget større, men vi spillede meget på at få Rasmus til at score, da alle så havde scoret på nær Fabian i målet.
Brøndby vandt gruppen suverænt, og skulle i kvartfinalen om lørdagen møde Rikken, mens Roskilde ventede på os.
Forrygende fodboldspil banede vejen
Lørdag morgen ventede vi til kl. 8 med at stå op, da vi efter at have kvalificeret os til kvartfinalen(altså placeringen 1-8) først skulle spille kl. 11.00.
Efter morgenmaden, så var der tid til at se blandt andet Frem og Brøndbys 11-mands hold spille, samt se nogle af de andre syvmands hold kæmpe om placeringerne under nummer 8. Det var sjovt at se nogle af de finter, som f.eks. en spiller fra Frem diskede op med. Det var en fornøjelse at se. Efter at have set disse kampe, så gik vi over til 7-mands banerne, og gjorde klar til kvartfinalen.
Drengene var virkelig tændte fra start, og satte sig med det samme på kampen, og dominerede denne totalt. Flere flotte kombinationer splittede Roskildes kæder, men skarpheden var desværre ikke helt i top foran, men alligevel lykkedes det os helt fortjent at komme foran med 1-0. Efter føringsmålet fortsatte drengene ufortrødent, og kombineret fortsat godt. Derfor var det helt fortjent da vi også kom foran med 2-0 – hvilket også blev stillingen ved pausen.
Efter pausen var det som om, at vi gik lidt i stå, men stadig så sad vi godt på kampen, og lukkede godt af bagude. Godt nok havde Roskilde bolden en del mere i anden halvleg, men de kom kun frem til en chance, som vores forsvar skabte, og den udnyttede de. Men tættere på kom Roskilde drengene ikke, og vi kunne juble over en semifinale plads mod B1908 fra Amager.
Da semifinalepladsen var sikret, så var det tid til frokost – en fortjent en af slagsen for drengene.
Kl. 13.30 var det tid til semifinalen, og denne gang viste vi endnu bedre spil end vi viste i semifinalen. Godt nok også på en billigere baggrund, men alligevel imponerende. Måske var baggrunden egentlig ikke billigere, måske var vi bare bedre.
Vi sad på hele kampen, og man kunne virkelig se på drengene, at nu skulle de medaljer vindes hjem. Det var en fryd at se drengene kombinerer sig igennem med et-to kombinationer, som vi gennem længere tid har trænet, og derfor var det også endnu bedre at se det i brug til kampe. Nu skal det bare også over til turneringen i 11-mands. Men semifinalen blev vundet med flotte – og fortjent – 4-0. En super flot præstation af drengene, og det kunne være sjovt at vinde stævnet. Nu var problemet så bare, at Brøndby IF var holdet der ventede i finalen, så vi måtte nok tage til takke med at VINDE sølvmedaljer, og ikke tabe guldmedaljer, da holdet fra Vestegnen bare var et niveau eller to over alle andre.
Joboland og grillaften
Efter de flotte indsatser i de afgørende kampe, så var det på tide at få noget andet end fodbold at tænke på, så da vi havde været tilbage i bad på skolen, og fik skiftet tøj, så var det på tide at tage mod Joboland – en tur til halvpris i forhold til normale, da det var 25-års jubilæum for Hasle Cup. I Joboland blev tiden for de fleste vedkommende brugt i badelandet, mens andre kiggede rundt i Brændesgårdshaven.
Da vi kl. 19.00 tog hjem fra Joboland, så var det for at tage hjem til en hyggelig grillaften sammen med de 6 forældre + 1 bror. Det varede indtil kl. 22.30, hvor vi alle begav os i seng, og ladede op til finalen dagen efter mod Brøndby, hvor der var sat utraditionelle mål.
Finalen – en forrygende fighterindsats
Kl. 11.30 skulle vi spille finale mod Brøndby IF, der inden denne kamp ikke havde vundet mindre end 9-0, og kom til finalen med en samlet målscore på 91-1. Det gav os nogle lidt utraditionelle mål. Vi vidste på forhånd, at vi var oppe imod overmagten, og vidste vi ville komme til at løbe ekstremt meget. Målet for dagens finale var da også ”bare” at være det hold der havde tabt mindst, samt at holde Brøndby holdet under 100 mål for turneringen.
Finalen mod Brøndby blev som forventet, men vi var kun bagud med 2-0 ved halvleg. Mange kræfter var dog brugt, men Brøndby fik først rigtig gang i målscoringen til sidst i kampen, og vi nåede vores mål, da vi ”kun” tabte med 7-0, og dermed samtidig holdt dem under 100 mål. En forrygende fighterindsats, men desværre fik vi ikke spillet det spil vi gerne vil, nemlig være i boldbesiddelse og kombinerer godt.
Men alt i alt kan vi kun være 110% tilfreds med indsatsen gennem hele stævnet. Vi endte stævnet med en samlet målscore på 25-19, men regner vi Brøndby fra, så hedder den 25-2. En virkelig flot præstation.
Hasle Cup i sig selv er helt klart et stævne der kan anbefales – godt tilrettelagt, og virker i det hele taget professionelt.
Holdet der sikrede sig en flot pokal, samt medaljer for en flot andenplads var følgende:
Fabian Legh-Smith, Michael Thorsen, Nicolas Højly(anf), Thomas Hansen, Jam Gustafson, Nicolai Jensen, Rasmus Damgaard, Jens Jensen, Simon Birch-Larsen, Mads Bentzen.
Nicolas blev desuden kåret til stævnets bedste fighter.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Niko
Gæst
Sv: Mine drenge til Hasle Cup 2007
«
Svar #1:
09 Aug 2007, 23:32 »
Rigtig rigtig flot skrevet - og, der lyder som om at i havde en rigtig hyggelig tur derovre.
Nu kan jeg ikke 100% niveau'et på dine drenge, men det er hvervfald flot at komme helt til finalen i en turnering. Ønsk dem tillykke med sølvet fra Cesc!
N17
Manager
«
Svar #2:
09 Aug 2007, 23:36 »
nej det også svært for andre at kende niveaut, men vil sige, at de fleste holder et rimeligt niveau - med enkelte rigtig gode imellem, men også nogle langt under de andre. Derfor er vi også kun et tophold i række tre.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Niko
Gæst
«
Svar #3:
09 Aug 2007, 23:38 »
Citat af: John Spurs 09 Aug 2007, 23:36
nej det også svært for andre at kende niveaut, men vil sige, at de fleste holder et rimeligt niveau - med enkelte rigtig gode imellem, men også nogle langt under de andre. Derfor er vi også kun et tophold i række tre.
Men hvervfald tillykke med resultatet!
Kan du komme med flere fatcs om denne turnering, topscorer, resultater osv.?
N17
Manager
«
Svar #4:
09 Aug 2007, 23:41 »
Topscore kan jeg ikke kom med, men det blev en fra Brøndby
Brøndby havde desuden en spiller med, der var inviteret med på fodboldskole i Chelsea..
Kan komme med Brøndby resultater
16-0
17-0
10-0
18-1
21-0
9-0
7-0
Ellers kan I tjekke
www.haslecup.dk
for resultater;)
TOTTENHAM HOTSPUR FC
AlexSN
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
09 Aug 2007, 23:50 »
21-0 lyder da som noget af en afklapsning. Lyder da ellers til i klarede jer fornemt
arsenalistic
Manager
«
Svar #6:
09 Aug 2007, 23:57 »
Jeg savner sådanne ture, de unger skal nyde dem
Flotte resultalter, og fedt i holdt vestegns-ynglen under 100
Go you Gunners!
N17
Manager
«
Svar #7:
10 Aug 2007, 00:22 »
Citat af: AlexSN 09 Aug 2007, 23:50
21-0 lyder da som noget af en afklapsning. Lyder da ellers til i klarede jer fornemt
Ja, det var Rikken FC som Brøndby besejrede med dette.. Skal lige siges, at ALLE hold undtagen os fik lov til at spille med fra 8-10 spillere på banen.. Rikken havde 10 spillere på banen fra de var bagud med 11-0
Citat af: arsenalistic 09 Aug 2007, 23:57
Jeg savner sådanne ture, de unger skal nyde dem
Flotte resultalter, og fedt i holdt vestegns-ynglen under 100
Ja de skal sku nyde det - savner selv da man var på disse ture
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Kerm
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
10 Aug 2007, 11:32 »
Århha.. Hasle Cup..
Vandt den selv i 2000, kan jeg huske.. Over Bjæverskov eller Baunehøj (staveplade).. Mener det var det sidste, faktisk.. Hehe, det var sku sjovt at være derovre..
- Men tillykke med sølvet, det er flot klaret..
Kerm
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
sells!
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
10 Aug 2007, 18:07 »
det er mig der er målmand i den røde trøje for helvede!
sells!
Førsteholdsspiller
«
Svar #10:
10 Aug 2007, 18:12 »
seriøst man!! jeg er med på billedet (jeg var med til at tabe 4-0)
men det er sku da fedt nok.
sells!
Førsteholdsspiller
«
Svar #11:
10 Aug 2007, 18:13 »
vi endte på tredje!!
N17
Manager
«
Svar #12:
11 Aug 2007, 20:25 »
Citat af: Kerm 10 Aug 2007, 11:32
Århha.. Hasle Cup..
Vandt den selv i 2000, kan jeg huske.. Over Bjæverskov eller Baunehøj (staveplade).. Mener det var det sidste, faktisk.. Hehe, det var sku sjovt at være derovre..
- Men tillykke med sølvet, det er flot klaret..
Kerm
Jo tak - vi var også stolte, da vi ikke regnede med det.. Og tillykke med år 2000
ER vi enige om at det er et rigtig godt stævne?
Citat af: sells! 10 Aug 2007, 18:07
det er mig der er målmand i den røde trøje for helvede!
Hvis du er keeperen for B1908, så må jeg sige, at du formentlig var den bedste målmand i turneringen. Vi manglede dog vores rigtige keeper, så du kunne have fået noget modstand omkring denne titel
Vores egen gjorde det nu også rigtig godt, når man tænker på han aldrig har stået før
Brøndbys målmand blev jo aldrig rigtig prøvet af, men vi havde et par enkelte chancer, og der var han ikke imponerende omend vi ikke scorede. Desuden scorede Hellas på ham
TOTTENHAM HOTSPUR FC
sells!
Førsteholdsspiller
«
Svar #13:
11 Aug 2007, 22:42 »
tak! og spillede hellas dårligt eftersom han ikke skulle være så god hvis hellas scorede på ham?
N17
Manager
«
Svar #14:
11 Aug 2007, 23:03 »
Citat af: sells! 11 Aug 2007, 22:42
tak! og spillede hellas dårligt eftersom han ikke skulle være så god hvis hellas scorede på ham?
Ved ikke om de spillede dårligt - de var vel egentlig ok
.. Men Brøndby vandt vidst 18-1 over dem, selvom de havde ni spillere på banen
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »