home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM i signaturer V2!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har FMiS været en succes?
Ja!
Nej! (Skriv)

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: FM i signaturer V2!  (Læst 40380 gange)
N17
Manager

Sv: FM i signaturer V2!
« Svar #180: 25 Aug 2007, 21:53 »

smid den op, også må den anden bare komme bagud, også komme op senere, hvis den kommer!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JML
Reserveholdsspiller

« Svar #181: 25 Aug 2007, 22:33 »

Dk er fedt nok, men Duncan's hovede skulle ikke have haft nogle effekter. Venter med at stemme.

Don Abramovich
Manager

« Svar #182: 25 Aug 2007, 22:35 »

Da der skal være 2 forskellige at vælge i mellem, skal I nok ikke stemme på den nederste Smiley

N17
Manager

« Svar #183: 25 Aug 2007, 22:38 »

Puha - den vil jeg slet ikke stemme på, så venter også! Det er for forvirrende, og Duncan ser underlig ud i hovedet Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

« Svar #184: 26 Aug 2007, 19:05 »

Så har jeg igen kun modtaget én signatur! Skuffende...

cube
Manager

« Svar #185: 26 Aug 2007, 19:09 »

Forhåbentlig bliver det bedre når vi når frem til knockout kampene Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

JML
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 26 Aug 2007, 20:48 »

Hvem vil gå videre til knockout runden?
1 og 2 i gruppen eller er det kun 1'eren som går videre?

N17
Manager

« Svar #187: 26 Aug 2007, 20:58 »

Jeg har valgt at stemme på Portugal, selvom jeg nu også synes at nummer to er meget god.. Men der er lidt mere stil over Portugal, så der endte min stemme Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #188: 27 Aug 2007, 23:05 »

Som det ser ud lige nu, så regner jeg med at trække mig fra konkurrencen. Den er simpelthen for USERIØS! Ikke så meget deltagerne, men sigs kommer jo ikke op til tiden, og der er ingen der ved, hvem der skulle lave til kvartfinalen - og mod hvem! Pointene er ikke opdateret osv. osv.

Der skal virkelig ske noget, hvis jeg skal være en del af dette!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

« Svar #189: 28 Aug 2007, 16:09 »

Som det ser ud lige nu, så regner jeg med at trække mig fra konkurrencen. Den er simpelthen for USERIØS! Ikke så meget deltagerne, men sigs kommer jo ikke op til tiden, og der er ingen der ved, hvem der skulle lave til kvartfinalen - og mod hvem! Pointene er ikke opdateret osv. osv.

Der skal virkelig ske noget, hvis jeg skal være en del af dette!
Rolig nu. Jeg gør mit bedste.Du kan da ikke forvente jeg kan komme med signatures præcis kl. 19.00 hver dag? Jeg har andet at lave end at være på FmFreaks, og ligesom en del andre på siden har starten på skole året også kommet bag på mig mht. til lektier. Der er én gruppe der ikke er opdateret, og der er for en runde. Med lidt logik kan du vel også regne ud hvem der går videre til kvartfinalen? Og hvorfor er deltagerne ikke useriøse? Der har så vidt jeg hhusker kun været en eller to gange hvor alle i grupen har deltaget, flere har slet ikke deltaget overhovedet og i de sidste to runder har jeg haft én signatur til afstemning?

Men hvis alle andre er enige stopper jeg bare konkurrencen eller lader en anden tage over. Måske noget for dig JS?

Edit: Nu har jeg gjort grupper mere overskuelige og opdatret pointene.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 16:11 af Don Abramovich » Logged

N17
Manager

« Svar #190: 28 Aug 2007, 20:52 »

Rolig nu. Jeg gør mit bedste.Du kan da ikke forvente jeg kan komme med signatures præcis kl. 19.00 hver dag? Jeg har andet at lave end at være på FmFreaks, og ligesom en del andre på siden har starten på skole året også kommet bag på mig mht. til lektier. Der er én gruppe der ikke er opdateret, og der er for en runde. Med lidt logik kan du vel også regne ud hvem der går videre til kvartfinalen? Og hvorfor er deltagerne ikke useriøse? Der har så vidt jeg hhusker kun været en eller to gange hvor alle i grupen har deltaget, flere har slet ikke deltaget overhovedet og i de sidste to runder har jeg haft én signatur til afstemning?

Men hvis alle andre er enige stopper jeg bare konkurrencen eller lader en anden tage over. Måske noget for dig JS?

Edit: Nu har jeg gjort grupper mere overskuelige og opdatret pointene.

Ved godt jeg lød lidt negativ - men havde en dårlig dag Smiley

Nej - det jeg mente var egentlig bare, at de bør komme op på dagen i hvert fald Wink Ikke så meget om de var oppe præcis kl. 19! Smiley

Nej synes også at de der slet ikke har deltaget har været feje for at sige det mildt - for der har du sku vente på mange, og enkelte(inkl. mig selv) har afleveret for sent, så det er sku skidt. Men endnu værre er dem, som har meldt sig til, men som ikke vil deltage! Latterligt!

Nej Don A - håber du kan få det til at kører lidt bedre nu, og håber da på, at der nu vil ske lidt mere i de afgørende kampe. Håber på, at jeg kan finde ud af kvartfinalerne - altså hvornår de skal op osv!

Sorry mit sure opstød  crazy

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

« Svar #191: 28 Aug 2007, 20:58 »

Ved godt jeg lød lidt negativ - men havde en dårlig dag Smiley

Nej - det jeg mente var egentlig bare, at de bør komme op på dagen i hvert fald Wink Ikke så meget om de var oppe præcis kl. 19! Smiley

Nej synes også at de der slet ikke har deltaget har været feje for at sige det mildt - for der har du sku vente på mange, og enkelte(inkl. mig selv) har afleveret for sent, så det er sku skidt. Men endnu værre er dem, som har meldt sig til, men som ikke vil deltage! Latterligt!

Nej Don A - håber du kan få det til at kører lidt bedre nu, og håber da på, at der nu vil ske lidt mere i de afgørende kampe. Håber på, at jeg kan finde ud af kvartfinalerne - altså hvornår de skal op osv!

Sorry mit sure opstød  crazy
Jeg kommer over det - Hvis du indrømmer Arsenal er bedre end Spurs  Djævel

Jeg kan så sige jeg laver programmet i morgen. Så nu får alle da god tid til at lave deres signatur Smiley

btw: Er de ikke allesammen kommet op, på dagen?

N17
Manager

« Svar #192: 28 Aug 2007, 21:00 »

Jeg kommer over det - Hvis du indrømmer Arsenal er bedre end Spurs  Djævel

Jeg kan så sige jeg laver programmet i morgen. Så nu får alle da god tid til at lave deres signatur Smiley

btw: Er de ikke allesammen kommet op, på dagen?

Hmm.. ærgerligt, at du aldrig kommer over det  funny

Ok - Super Wink

Kan godt være - ej du rykkede da på et tidspunkt programmet fordi, at du manglede noget ikke?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don Abramovich
Manager

« Svar #193: 28 Aug 2007, 21:03 »

Hmm.. ærgerligt, at du aldrig kommer over det  funny

Ok - Super Wink

Kan godt være - ej du rykkede da på et tidspunkt programmet fordi, at du manglede noget ikke?
Kan ikke lige huske hvorfor jeg rykkede det  Forlegen

JML
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 28 Aug 2007, 22:06 »

Er der nogle der kan hjælpe mig, med at finde en dato til næste runde?
Kan ikke finde nogle dato og vil ikke aflever den for sent. Så en dato ville være godt.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010