home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 998 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Gemt Væk
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: 19# Gemt Væk  (Læst 19689 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 16# Gemt Væk
« Svar #90: 12 Aug 2007, 15:41 »

kanon blog, flot første sæson, men nummer 2 bliver endnu bedre, ikk? Wink ..  KIU Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: 16# Gemt Væk
« Svar #91: 12 Aug 2007, 16:11 »



Problemer i Horsens!

AC Horsens havde en fantastisk sæson sidst år, hvor klubben bla. Sluttede som nummer 6 i SAS Ligaen, men fansene har også en del at gøre.

FC Københavns manager Ståle Solbakken, er  blevet fyret I FCK pga. et dårligt resultat i SAS Ligaen sidste år. Han har også afslået 3 spillere, om at skifte til en større klub. Jesper Christiansen, Libor Sionko og Eddie Johnson, er alle 3 meget store profiler i Danmark. De vil dog videre ud i Europa nu og se om de kan få en ny udfordring der.

AC Horsens’ manager Nikolaj Emil Birk Poulsen, har ansøgt om den ledige stilling i FC Købehavn. Det er blevet opfanget af pressen, og så kom der virkelig ild på bålet. AC Horsens ledelse har stillet et ultimatum til Nikolaj Emil Birk Poulsen, hvor han kan vælge at gå af, for at beholde sit gode rygte.

AC Horsens ledelse udtalte følgende ”Nikolaj Emil Birk Poulsen, har virkelig tilført klubben en masse nye spillere, han har også lavet et kanont resultat. En 6. plads er et sjældent syn i AC Horsens. Men hvis han tror han kan flirte med en anden klub, imens han er på kontrakt i Horsens – så kan han godt tro om”

AC Horsens fans, vil utrolig gerne af med Nikolaj Emil efter den sidste udmelding – vi vil forsat følge ham, i hans jagt mod toppen.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #92: 12 Aug 2007, 16:22 »

AAAAAAAAARRGGHH, hvordan kunne du gøre det?
Logged

I ain't playin', nigga

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #93: 12 Aug 2007, 16:30 »

Ya!!! :-P Sådan!! Tag nu nu bare til F.C. København når du er uønsket i Horsens, og se at vind det mesterskab! crazy
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #94: 12 Aug 2007, 16:32 »

Tror ikke du får jobbet Peace
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #95: 12 Aug 2007, 16:36 »

håber ikke du får det, da jeg hellere ser dig blive i Horsens.. det er mere spændende end FCK Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #96: 12 Aug 2007, 16:38 »

håber ikke du får det, da jeg hellere ser dig blive i Horsens.. det er mere spændende end FCK Smiley

Det kan der være noget om, men de har lige bedt mig om at gå..  Ubeslutsom
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #97: 12 Aug 2007, 16:40 »

Så må du ned på knæ Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Gemt Væk
« Svar #98: 12 Aug 2007, 16:41 »



Farvel – og tak for alt!

Nikolaj Emil Birk Poulsen, har forladt AC Horsens – da han kom i tumult med ledelsen og fansene. Nikolaj førte sidste år AC Horsens til en flot 6. plads i SAS Ligaen, som er det bedste resultat i over 20 år, der er sket i Horsens. Nikolaj, har også lavet en rekord i AC Horsens. Det er det dyreste indkøb, som ikke har spillet helt fantastisk – Hamdi Salihi.

”Jeg er ked af at forlade AC Horsens, men jeg følte ikke at jeg kunne mere der. AC Horsens er en meget vigtig faktor i min fremtid, som manager. Jeg ønsker også AC Horsens forsat held og lykke, jeg har bare lyst til at sige – Tak for alt, drenge!” Udtalte Nikolaj Emil Birk Poulsen til BT.

Nikolajs seneste handel var den hurtige fløjspiller Danilo Arrieta, som sikkert nok skal få succes hos De Gule. Nikolaj havde en fantastisk tid i AC Horsens og derfor har han en stor mulighed for at komme videre til en måske større klub.

AC Horsens’ nu tomme ledersæde, forventes at blive overtaget af den fantastiske taktikker Erik Rasmussen, som senere på året blev fyret fra FC Midtjylland. Jan Mølby, er dog også en af de faraoviserede til at overtage klubben.

Nikolaj Emil Birk Poulsen, forventes dog at overtage FC København, men intet er sikkert – for der er også udenlandske managere i FC Københavns søgelys – det bliver svært for Nikolaj i den kommende tid.
   
Logged

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 18# Gemt Væk
« Svar #99: 12 Aug 2007, 16:44 »

Kedeligt! Bed til, at det bliver F.C. København! Smiley
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Niko
Gæst
 
Sv: 18# Gemt Væk
« Svar #100: 12 Aug 2007, 16:46 »

Kedeligt! Bed til, at det bliver F.C. København! Smiley

De sagde at jeg selv kunne vælge at sige op - og så vil jeg beholde mit rygte - men hvis, jeg ikke selv sagde op. Ville jeg blive fyret sagde ledelsen, så derfor valgte jeg at gå af.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# Gemt Væk
« Svar #101: 12 Aug 2007, 16:47 »

Har Midtjylland fået ny træner?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: 18# Gemt Væk
« Svar #102: 12 Aug 2007, 16:49 »

Har Midtjylland fået ny træner?

Ja. Men har også ansøgt hos Canada, men det er nok bare ønske tænkning. Så hurtigt tror jeg ikke at jeg bliver landstræner..
Logged

Ranieri
Gæst
 
Sv: 18# Gemt Væk
« Svar #103: 12 Aug 2007, 16:52 »

Ja. Men har også ansøgt hos Canada, men det er nok bare ønske tænkning. Så hurtigt tror jeg ikke at jeg bliver landstræner..
Jeg var træner i et af Italiens dårligste hold Catanzaro. Jeg rykkede dem op - men som du flirtede jeg med andre klubber. Jeg blev så fyret , men efter kort tid ansøgte jeg hos Kaislerslautern og vupti, så blev jeg træner for dem Smiley Så alt kan ske Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# Gemt Væk
« Svar #104: 12 Aug 2007, 16:53 »

De sagde at jeg selv kunne vælge at sige op - og så vil jeg beholde mit rygte - men hvis, jeg ikke selv sagde op. Ville jeg blive fyret sagde ledelsen, så derfor valgte jeg at gå af.

Du ville ikke være blevet fyret - har jeg i hvert fald ikke oplevet, selvom jeg ikke benyttede mig af deres tilbud. De sagde det også til mig i mit BIF spil, da jeg havde ansøgt Tottenham, men der skete da ik noget Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010