home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1023 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Gemt Væk
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: 19# Gemt Væk  (Læst 19757 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: 13# Gemt Væk
« Svar #75: 10 Aug 2007, 14:00 »

Wow du er hurtig med dine updates.

Anyway godt køb af Arrieta
Tak.
Jeg kan også nævne at der er en kæmpe stor spiller i Fm-regi på vej til klubben..  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Gemt Væk
« Svar #76: 10 Aug 2007, 14:24 »



Horsens største handel – nogensinde!

Endnu en albansk angriber til AC Horsens, men denne gang – er han direkte fra Albanien, nærmere hovedstaden Tirana.

Horsens er en af landets største byer, ergo man vil også være god til sport. AC Horsens vil det samme og drømmer om Dansk top. AC Horsens er fattige, men alligevel ikke, for Nikolaj Emil Birk Poulsen satte et krav: Der skal flere penge til rådighed, ellers kommer man ikke i dansk top.

AC Horsens har derfor hurtigt sikret sig den albanske angriber Hamdi Salihi, som kostede AC Horsens 5 millioner kroner. Hamdi Salihi voksede op i byen  Shkodër, hvor han som meget ung kom på klubbens første hold. Han var 18 år gammel, han blev fast mand, men han synes klubben var for lille, derfor skiftede han til græsk fodbold, klubben Panionios, sikrede sig ham, dog kun i ét år. For han var ikke vild med Grækenland og skiftede derfor tilbage til Albanien, denne gang var det topklubben KF Tirana. De vælter ikke rundt i penge, som du gjorde engang og derfor har han været uden kontrakt nede i klubben. Derfor satsede AC Horsens mange penge i talentet, som sikkert vil få succes i Danmark ifølge ham selv.

”Jeg er stolt over at komme til dansk fodbold, det er en ære at komme i samme klub, som min ven Besart Berisha har spillet i. Jeg glæder mig til at komme i gang og vise jeg er 5 millioner kroner værd.” Udtalte Hamdi Salihi, efter pressemødet.

 Hamdi Salihi, får sandsynligvis debut mod Viborg, som AC Horsens åbner forårs sæsonen med. Det bliver spændene at følge Hamdi, som har fået en klausul i kontrakten, som betyder at hvis man byder 37 mio. Så skal AC Horsens acceptere. Salihi har fået nummer 7 i AC Horsens.

Indkøb:
22:01:07 – Hamdi Salihi (KF Tirana)
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #77: 10 Aug 2007, 14:25 »

AC Horsens køber in som Chelski Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #78: 10 Aug 2007, 14:27 »

AC Horsens køber in som Chelski Smiley

Haha, det bliver vi også nød til, nu har vi skaffet en god økonomi, så skal der også handles. Smiley
Logged

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #79: 10 Aug 2007, 14:31 »

Bliver spændene og se hvordan Hamdi klare sig.
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Niko
Gæst
 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #80: 10 Aug 2007, 15:37 »

Bliver spændene og se hvordan Hamdi klare sig.

Ja, meget.. Havde jo Nordstrand i min sidste AC Horsens blog, men denne gang bliver det dog en spiller af bedre kvalitet.
Logged

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #81: 10 Aug 2007, 16:05 »

Glæder mig til at se hvordan Hamdi klarer den! Han skal nok blive guld værd, det virker da sådan! Smiley Thumbs up!
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Niko
Gæst
 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #82: 10 Aug 2007, 16:07 »

Tak..
Der kommer snart update, skal dog lige banke en ny taktik sammen til mit hold.. Wink
Det er jo helt "nyt" Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 14# Gemt Væk
« Svar #83: 10 Aug 2007, 19:03 »



Pænt forår i Horsens!

MARTS:
Horsens så ud til at være kommet i storform efter julen, trods skader har drillet dem og der er blevet handlet som en sindssyg, så har Horsens fået en sejr mere. Viborg blev kørt i sænk, da Horsens allerede efter 35 sekunder, var foran 0-1. Målene haglede ind hos Viborg, og efter kampen stod der 0-3 til AC Horsens! Horsens forsatte deres utrolig nye flotte offensive fodboldspil, men AGF lod sig ikke pralle af, Lasse Qvist, lavede kampens eneste mål og AGF vandt, meget ufortjent. Horsens blev ved med deres utrolig flotte fodbold, det fik Brøndby virkelig at smage på. Da de kunne tage tilbage til Vestegnen med et 3-1 nederlag i bagagen. Hamdi Salihi, lavede hans første mål for AC Horsens og efter fulgte Rawez Lawan og Søren Matinussen. En rigtig flot sejr, blev hævet i land over SAS ligaens førerhold.

APRIL:
I april, skulle AC Horsens spille utrolig mange kampe. Aab var den første kamp ud af de 6 kampe som skulle spilles. Aab, har i alle kampene været klare vindere og det var også tilfældet denne gang. Jeppe Curth blev skiftet ind og lavede kampen sidste mål til 3-1. Horsens er vist bare dårligere end Aab? Horsens tabte efter denne kamp 2-0 imod bundproppen FC Midtjylland, et fortjent sejr til FCM. Efter det trælse nederlag skulle AC Horsens spille imod FC Nordsjælland, det blev heller ikke verdens største succes, men der kom point med hjem. 1-1 endte den kamp. Horsens spillede også de næste 2 kampe uafgjort, den første var mod Randers, den endte 0-0, også mod FCK, som endte 2-2. Et flot resultat, hvor AC Horsens nok burde have vundet. Den allersidste kamp i april blev 1-1 imellem Esbjerg og AC Horsens.

MAJ:
Efter den meget skidte april måned, skulle AC Horsens tilbage og få en sejr, og OB fik ikke et ben til jorden overhovedet. Léandre Griffit lagde ud med kampen første scoring, også lavede Hamdi Salihi et flot hattrick, som sendte AC Horsens foran hele 4-0, men David Nielsen fik også lov til at komme på tavlen, han scorede til kampen resultat 4-1 til De Gule! Horsens var igen ude med en kæmpe sejr, denne gang var det Lyngby som blev sat til vægs med hele 1-6. Léandre Griffit lavede et flot ægte hattrick, så scorede Lasse Rise, og så kom Henrik Hansen med 2 mål og Søren Martinussen med ét. Endnu engang en rigtig godt kamp af AC Horsens, som virkelig er i gang med en fantastisk sæsonafslutning. Sæsonens sidste kamp var imod AGF. Den sidste kamp tabte AC Horsens 2-0 oppe i Århus, men det var en fantastisk sæson for De Gule!


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 15# Gemt Væk
« Svar #84: 10 Aug 2007, 19:05 »

Der kommer senere en sæson opsamling.. Wink
« Seneste Redigering: 10 Aug 2007, 20:34 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 15# Gemt Væk
« Svar #85: 10 Aug 2007, 20:34 »


SASLIGAEN 06:07!



SLUTPLACERINGER:
01: Brøndby IF 69P
02: Aalborg Boldklub 68P
03: FC København 67P
04: Esbjerg FB 49P
05: FC Nordsjælland 43P
06: AC Horsens 42P
07: Viborg FF 40P
08: Odense Boldklub 40P
09. Lyngby 39P
10: FC Midtjylland 39P
11: AGF 37P
12: Randers FC 25P

ÅRETS MANAGER:
1. Tom Køhlert (BIF)
2. Ståle Solbakken (FCK)
3. Troels Bech (EFB)

ÅRETS TOPSCORER:
1. Rajko Lekic (EFB) 19
2. Christopher Katongo (BIF) 18
3. José Mota (AAB) 12

ÅRETS ASSISTER:
1. Siyabongo Nomvethe (AAB) 15
2. Jesper Grønkjær (FCK) 11
3. Andreas Klarström (EFB) 11
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: 15# Gemt Væk
« Svar #86: 10 Aug 2007, 20:46 »

ÅRETS MANAGER:
1. Tom Køhlert (BIF)
Tror jeg aldrig vi ser i IRL funny
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16# Gemt Væk
« Svar #87: 12 Aug 2007, 15:15 »

Super blog og hvis jeg skal være helt ærlig, din bedste so far... Glæder mig til at høre mere om Horsens og se hvilke forstærkninger den Gule Fare for tilført til næste sæson...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 16# Gemt Væk
« Svar #88: 12 Aug 2007, 15:22 »

Super blog og hvis jeg skal være helt ærlig, din bedste so far... Glæder mig til at høre mere om Horsens og se hvilke forstærkninger den Gule Fare for tilført til næste sæson...

Mange tak, jeg vil dog mene at jeg har lavet bedre, men tak for'ed Smiley
Logged

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 16# Gemt Væk
« Svar #89: 12 Aug 2007, 15:40 »

Den mest urealistiske blog til dato! FCK på tredjepladsen? crazy

Ej, godt skrevet! Glæder mig til at læse mere! Smiley
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010