home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Gemt Væk
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 19# Gemt Væk  (Læst 19750 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #30: 07 Aug 2007, 12:03 »

Rigtig flot opsætning, Cesc Thumbs Up

Jeg er bare bange for, at du efter nogle kampe "brænder" ud, når der skal laves så meget til hver enkelt kamp.

Personligt vil jeg hellere have nogle kampe, der fylder lidt mindre og så en længere blog, end en blog med masser af grafik, lir og fyldige kampresuméer, der kun strækker sig over en enkelt sæson.  Peace


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #31: 07 Aug 2007, 12:11 »

Rigtig flot opsætning, Cesc Thumbs Up

Jeg er bare bange for, at du efter nogle kampe "brænder" ud, når der skal laves så meget til hver enkelt kamp.

Personligt vil jeg hellere have nogle kampe, der fylder lidt mindre og så en længere blog, end en blog med masser af grafik, lir og fyldige kampresuméer, der kun strækker sig over en enkelt sæson.  Peace




Det har du fuldstændig ret i og det er også sådan jeg har tænkt mig at gøre.. Smiley
Det bliver bare lige her i starten at der er lidt lir. Den næste update bliver også sådan, men resten af mine updates bliver ikke sådan - pånær hvis det er vigtige kampe.. Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #32: 07 Aug 2007, 12:13 »

Det har du fuldstændig ret i og det er også sådan jeg har tænkt mig at gøre.. Smiley
Det bliver bare lige her i starten at der er lidt lir. Den næste update bliver også sådan, men resten af mine updates bliver ikke sådan - pånær hvis det er vigtige kampe.. Wink

 Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2kampe)Gemt Væk
« Svar #33: 07 Aug 2007, 12:34 »

    VS.    
Tæt kamp – meget tæt kamp!

AC Horsens:
Søren Jochumsen
Thomas Kortegaard
Søren Martinussen
Mads Rieper
Kenneth Emil Petersen
Allan Søgaard
Bosun Ayeni
Mikhail Afanasiev
Henrik Hansen
Mika Ääritalo
Gilberto Macena

Bænk:
Lasse Sørensen
Lars Jensen
Magne Sturød
Rawez Lawan
Steffen Lauser
Kasper Klausen
Nick Christensen


3612, var taget på Forum Horsens Stadion for at se opgøret mellem AC Horsens og FC Nordsjælland. Begge hold har gode mandskaber og de har begge muligheder for at slutte i midten af ligaen.

Den første chance tilfaldt FC Nordsjællands Morten Karlsen, som med et langt hårdt vrist spark ramte sidenettet, det var et utrolig hårdt skud…

AC Horsens satte sig mere og mere på spillet og fik skabt chance på chance, men målmanden Kim Christensen stod fremragende, han tog alle bolde der var i nærheden af ham.

Super-angriberen Gilberto Macena, blev slagtet lige uden for feltet af Michael Ribers, så hårdt at han blev skadet i 1 måned. Det tog ikke pusten fra Horsens, som skiftede Rawez Lawan ind og gik til pause.

Efter pausen, blev AC Horsens på spillet, de skabte igen chancer. Der var et par store chancer indblandet, men Henrik Hansen havde ikke verdens bedste kamp i dag, nede i den anden ende af banen, tryllede Bo Storm fuldkommen, han skabte selv utrolig meget plads og ramte bla. Stolpen.

Ude i dommerens overtid kom kampen sidste chance, det var indskiftede Magne Sturød som producerede den, han spillede bolden til Henrik Hansen som vendte rundt og lavede en perfekt aflevering til Rawez Lawan, han lagde bolden til sidst højre ben og sparkede faldt bolden ind til slut resultatet 1-0.



     VS.     
Dårlig kamp?!

AC Horsens:
Søren Jochumsen
Thomas Kortegaard
Per Gade
Mads Rieper
Kenneth Emil Petersen
Allan Søgaard
Bosun Ayeni
Mikhail Afanasiev
Henrik Hansen
Mika Ääritalo
Rawez Lawan

Bænk:
Lasse Sørensen
Steffen Algreen
Steffen Lauser
Yasin Avci
Nick Christensen
Adda Djeziri
Niels Lodberg


”Vi skal vinde i dag, det hold vi skal møde ligger nummer 12. Det burde ikke være svært, jeg tror på mine drenge!” Citat: Nikolaj Emil Birk Poulsen. Denne mand fik vist andre tanker efter kampen…

Randers lagde rigtig godt ud, bolden blev kørt hurtigt rundt fra mand til mand. Kenneth Emil Petersen lavede et groft frispark, en anden Kenneth skulle tage nemlig, Kenneth Møller Pedersen, han skruede bolden over til fjerneste stolpe hvor Søren Ulrik Vestergaard stod, han vandt luftduellen imod Per Gade og fik scoret til 1-0 allerede efter 5 minutters spil.

De var ikke færdige, altså Randers. De blev ved med at spille offensivt og bare 4 minutter efter den første scoring skulle der ske noget igen. Jan Frederiksen lavede en lang tværs aflevering over til Kenneth Møller Pedersen, han hamrede bolden indover, men Per Gade var kommet i vejen for bolden og den ramte ham så galt at han måtte se sig skyldig i et mål igen, denne gang var det ham selv som kom på tavlen.

Randers forsatte deres flotte offensive fodbold spil, de blev ved med at producere chancer, de fik endnu en chance i det 28 minut, det var Ahmed spillede bolden hurtigt opad banen, Khalili tog imod bolden og spillede den fantastisk videre til Vestergaard, han lod bolden arbejde og veg uden om Per Gade, han lavede et fantastisk mål – igen, og han lavede også kampen sidste mål i denne situation.

Lawan prøvede og prøvede, men bolden gad bare ikke ind.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #34: 07 Aug 2007, 12:40 »

Surt med kampen mod Randers.Til gengæld en rigtig flot sejr over FCN. Altid et af de svære hold at spille mod Wink
Synes bloggen er rigtig flot sat op, og flot skrevet, så der er kun ros tilovers fra min side Thumbs Up
KUTGW!!!!!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Niko
Gæst
 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #35: 07 Aug 2007, 12:44 »

Surt med kampen mod Randers.Til gengæld en rigtig flot sejr over FCN. Altid et af de svære hold at spille mod Wink
Synes bloggen er rigtig flot sat op, og flot skrevet, så der er kun ros tilovers fra min side Thumbs Up
KUTGW!!!!!

Mange tak - jeg er glad for du følger min blog.. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #36: 07 Aug 2007, 13:03 »

Der kommer flere updates idag, dog er det først i aften.
Jeg er meget glad for alle jer som læser med! Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #37: 07 Aug 2007, 17:37 »

Hvorfor hedder den "gemt væk"?

Held og lykke.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #38: 07 Aug 2007, 18:14 »

Hvorfor hedder den "gemt væk"?

Held og lykke.
Jeg mente det var en passende overskrift, men den sang har du vel hørt.  Wink

Tak, jeg er glad for at du ønsker mig held og lykke..
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #39: 07 Aug 2007, 18:59 »

Syntes at det er en rigtig spændende blog og rigtig fedt valg af klub. Al held og lykke fra min side!!!
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #40: 07 Aug 2007, 19:26 »

Er Lawan kun 17 år?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (BådeOg)Gemt Væk
« Svar #41: 07 Aug 2007, 21:52 »

Status efter 4 kampe

Der er blevet gået godt til den i Horsens, og der er kommet et par vigtige sejre, som gør at de holder sig oppe i den sjove ende af den bedste række i Danmark. Den første sejr kom mod FC Midtjylland, oppe i Herning, en rigtig god kamp. Hvor Adda Djeziri, Mikhail Afanasiev og Rawez Lawan lavede alle målene. Gode mål af alle spillerne og det var Horsens’ første udebane sejr i dette år.

Efter den flotte kamp mod Midtjylland forsatte Horsens med at spille flot fodbold, kampen mod FCK gik bedre end forventet, og da dommeren fløjtede kampen af, stod der 0-0 på måltavlen i den ene ende af Forum Horsens Stadion. Hvis en af holdene skulle vinde, så skulle Horsens klart vinde, de sad på spillet i ca. 70 minutter af kampen.

Horsens havde trukket Måløv i Pokalturneringen, de lignede en meget let modstander, som man også kunne se på resultatet efter kampen, den endte hele 9-0 til AC Horsens. Kenneth Sørensen viste sig på en helt fantastisk måde, han startede med at score efter 14 sekunder og gjorde det hele 4 gange mere i kampen vel og mærke var det hans debut, Adda Djeziri scorede hattrick, Martin Halle lavede et mål og det samme gælder Magne Sturød.

Esbjerg var modstanderen i den 4. kamp, det så ud til at blive en svær prøve for Nikolajs mandskab. Poljac lagde flot ud og bragte fornemt Esbjerg i front efter kun 39 minut, der blev pause og 3 minutter inde i anden halvleg. Lavede Mads Rieper hans første mål for AC Horsens i denne sæson. Til allersidst i kampen, lavede EFB en hurtig dobbeltscoring og derfor kunne de fejre at de fik 3 point i dagens kamp.   

V: FC Midtjylland 0-3 AC Horsens
U: AC Horsens 0-0 FC København
V: Måløv 0-9 AC Horsens (Pokal)
N: Esbjerg FB 3-1 AC Horsens
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (4kampe)Gemt Væk
« Svar #42: 08 Aug 2007, 00:14 »

Jamen dog, hvor det kører - hvis nu vi liger hopper let og elegant over Esbjerg kampen. Rigtig flot først med sejr ude over de der ulveting og bagefter 0-0 mod FCK! Shockeret Det skal nok blive en god sæson.
Som jeg tidligere har sagt: Super blog! Keep it up! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Niko
Gæst
 
Sv: (4kampe)Gemt Væk
« Svar #43: 08 Aug 2007, 00:33 »

Jamen dog, hvor det kører - hvis nu vi liger hopper let og elegant over Esbjerg kampen. Rigtig flot først med sejr ude over de der ulveting og bagefter 0-0 mod FCK! Shockeret Det skal nok blive en god sæson.
Som jeg tidligere har sagt: Super blog! Keep it up! Thumbs Up

Mange tak.. Wink
Logged

Vuff
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (4kampe)Gemt Væk
« Svar #44: 08 Aug 2007, 01:12 »

God blog, og så endda fra et af mine yndlingshold, det bliver ikke bedre! Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010