home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  From FCK to The Toon Army
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: From FCK to The Toon Army  (Læst 30347 gange)
Møller
Gæst

Sv: From FCK to The Magpies
« Svar #105: 13 Aug 2007, 15:38 »

Tak Metsu Smiley
Prøv at tjekke op på navnene nu Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #106: 13 Aug 2007, 15:39 »

Lækkert skrevet.. Er først lige droppet ind i bloggen, da FCK ikke interesserer mig.. Men har læst alt med Newcastle og det ser rigtig fornuftigt ud.. Smiley Lad os da håbe du kan holde på de varme emner, til vinduet lukker..? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Møller
Gæst

« Svar #107: 13 Aug 2007, 15:41 »

Kerm - > Ja Opstemt men der er lang vej Peace

Metsu1
Manager

« Svar #108: 13 Aug 2007, 15:49 »

Tak Metsu Smiley
Prøv at tjekke op på navnene nu Opstemt

Perfekt  Thumbs Up

Jeg har også lige smidt min stemme på din blog under bedste blog, selvom der er rigtig mange gode blogs lige nu, så er jeg tosset med din  Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #109: 13 Aug 2007, 15:56 »

Hehe, tak Smiley

Møller
Gæst

« Svar #110: 13 Aug 2007, 22:30 »

18. Juli 2008

Martins forlader Newcastle, Doyle hentet
This is Ashley speaking. Sell the Obafemi Martins to Fiorentina for 143 mio danish krones. This is an order! This offer is to high to reject. Sådan forklarer Mads Møller Nielsen salget af stjerneangriberen Obafemi Martins til italienske Fiorentina. Selv havde den danske træner ikke en finger med i spillet.

Obafemi Martins var pludselig bare solgt, sådan forklarede Mads Møller Nielsen sig i dag for fansne. Men fortrøstningsfulde var de alligevel, da man kunne præsentere den nu tidligere Reading angriber Kevin Doyle i klubben. Den irske landsholdsspiller på bare 24 år har været jagtet af flere topklubber. Dog har han ikke siden Readings oprykning til Premier League rigtig slået igennem.

Men det håber han sker i Newcastle: Newcastle er en fantastisk klub, med en fantastisk træner. Det er et stort hul jeg skal fylde efter Martins. Men med Owen som angrebsmakker skal det nok gå. Jeg regner med at kunne lære en masse fra Michael og Mads. Specielt om hvor jeg skal lægge hvornår osv. i deres spilsystem.

Doyle arver også Martins nummer 9.

Ranieri
Gæst

« Svar #111: 13 Aug 2007, 22:31 »

Doyle kommer til at blive en rigtig hardhitter. Guld værd i mit Reading hold, men blev nød til at sælge ham. Han spillede kostbar Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #112: 13 Aug 2007, 22:42 »

Haha Smiley Ja lad os håbe det for Ashley Peace

Møller
Gæst

« Svar #113: 13 Aug 2007, 23:59 »

16. August 2008

The Magpies godt fra start
2 måneder har Mads Møller Nielsen haft muligheden for at boltre sig i på St. James Park i Newcastle. Et ny renoveret stadion med over 7000 ekstra siddepladser banede i dag rammen til sæson premieren for Newcastle United, da de hjemme foran 54951 tilskuere skulle møde Sheff United, som i sidste sæson var meget tæt på at rykke ned.

Grundet en skade gennem hele Pre Season fik nyindkøbet Joey O'Brien ikke sin debut i dag. Men det var der 2 andre der gjorde for Newcastle United. Første mand vi skal nævne her er Shaun Wright-Phillips, som spillede hele kampen. Han er blevet hentet til fra Chelsea, og bestemt en af de dyre drenge i truppen. Shaun spillede i dag en udemærket kamp.

Mens kampens helt store spiller var det andet nyindkøb. Med præcis en måned i Newcastle kunne Kevin Doyle efter en kedelig første halvleg bringe The Magpies foran med 1-0 efter 52 minutter efter et fremragende indlæg fra Joey Barton, som Doyle helflugtede i kassen. Det mål satte gang i kampen, efter Newcastle dominans gennem hele kampen kunne også Michael Owen fejre sit første ligamål i sæsonen 08/09. Denne gang efter en dybde stikning af Steve Sidwell, som Owen flot sparkede forbi målmand Paddy Kenny.

Kampinfo:
Newcastle vs. Sheff Utd 2-0
1-0 Doyle, 2-0 Owen
MoM: Joey Barton (8)
Tilskuertal: 54951 på St. James Park
Turnering: Premier League

Møller
Gæst

Sv: From FCK to The Toon Army
« Svar #114: 14 Aug 2007, 14:57 »

toon army slår sikkert liverpool
14. September 2008 - toonarmy.com

God Start:
PL: vs. Sheff Utd 2-0
PL: vs. Portsmouth 2-2
PL: vs. Tottenham 1-1
PL: vs. Wigan 3-1
UC: vs. Artmedia 6-1

PL: vs. Liverpool 3-1
1-0 Kevin Doyle, 6 min.
2-0 Kevin Doyle, 19 min.
2-1 F. Torres, 45 min.
3-1 Steve Sidwell, 60 min.
O'Brien br. straffe, 63 min.
O'Brien Rødt, 79 min.
Fantastisk sæsonstart, andre ord kan ikke betegne Toon Army's sæsonstart 08/09. Med 2 sejre og 2 uafgjorte kampe før dagens første møde med den absolutte top. Sheff Utd og Wigan er begge blevet slået sikkert på hhv. St. James Park og JJB Stadium. Første kamp var mod Sheff Utd som Newcastle som bekendt vandt med 2-0, næste kamp var imod Portsmouth, en udekamp som endte 2-2 efter en tæt kamp. Tottenham var også heldige med at få point med hjem fra St. James Park i Runde 3 hvor Toon Army ellers havde alt spillet, men blev udlignet til sidst. Sidste kamp før dagens kamp var ude mod Wigan. En kamp som de tidligere Reading spillere Sidwell og Doyle satte deres præg på, Sidwell til 0-1 og Doyle til 0-2 og 0-3. Dog reducerede Wigan til sidst. Altså en formidabel start.

I UEFA Cuppen lød modstanderne i Første Runde på slovakiske Artmedia. Første kamp er spillet, den blev spillet nede i Slovakiet i torsdags. Her bød Newcastle også Artmedia op til dansk, med en fortjent 1-6 sejr ligner det meget at Newcastle er klar til Gruppespillet, først skal returkampen overståes på næste torsdag når Artmedia møder op på St. James Park for at hente Toon Army's 5 måls forspring og deres 6 udebanemål.

Men tilbage til dagens kamp hvor Liverpool mødte Newcastle United på St. James Park. For første gang siden udbyggelsen af stadion var der næsten fyldt, 59979 tilskuere var mødt op til dagens topbrag. En sejr til Newcastle ville sikre dem en tredjeplads lige efter Man Utd og Chelsea. Liverpool derimod har fået en middelmådig sæsonstart, 2 sejre, 1 uafgjort og et nederlag er det blevet til for Liverpool klubben.

I første halvleg så vi allerede at denne kamp nok skulle blive spændende. Specielt var Newcastle overraskende offensive og spilstyrende overfor favoritterne fra Liverpool, som kun havde 3 chancer i hele første halvleg, mod Newcastle's 10, hvor 80% var indenfor rammen. Men en Kevin Doyle i topform satte præg på første halvleg, som i Slovakiet scorer han igen 2 kasser, og hvilke 2. Den først får han et indlæg fra Wright-Phillips, som lander i fødderne på Doyle, han tager et træk og sparker den flot ind. Det næste mål bare 10 min efter det første, 16 minutter inde i kampen, får han boldet fra Sidwell på midten, dribler forbi 2 Liverpool forsvare og sparker den flot under målmand Carson. Fremragende indsats af nyerhvervelsen. Dog fumlede Newcastle forsvaret også til sidst i første halvleg, hvor Fernando Torres nemt kunne bringe spænding i kampen igen, 2-1.

Stillingen:
1. Chelsea 15p
2. Man Utd 13p
3. Newcastle 11p
4. Charlton 10p
En fortjent drikkepause til begge hold efter en kanon første halvleg. Kampen blev transmitteret fra flere TV Stationer, ikke bare i England også i andre fodbold lande. Efter pausen fik vi igen spænding og chancer fra start. Bare 15 minutter inde i anden halvleg kunne den 25 årige Steve Sidwell som iøvrigt som Doyle også er kommet til Newcastle fra Reading banke bolden i nettet til 3-1 for Toon Army. Fansne gik helt i kaos, kontrollørerne havde svært ved at styre dem efter målet der om noget andet ydmygede Liverpool lidt! Dog er det værd at nævne at Joey O'Brien fik hans Premier League debut idag, dog ikke nogen heldig af slagsen. Et brændt straffespark og et rødt kort til sidst. Kom igen Joey.

Vi spiller fantastisk fodbold i dag. Liverpool havde ingenting der var farligt. Kun målet hvor vi selv gør det farligt ved nærmest at sparke bolden ind i Torres. Jeg synes klart sejren i dag var fuldt fortjent. Vi er stærke pt.!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #115: 14 Aug 2007, 15:45 »

hey Møller, for lige at slå det fast, er du kanon til det der med blogs. Den er meget spændene og medrivende. Det er sku lige før at jeg ville følge med, selvom du var Brøndby.
Keep up the good work... !
Peace

Thaurat al Shabab

Møller
Gæst

« Svar #116: 14 Aug 2007, 16:02 »

Var jeg Brøndby? Smiley Mener du ikke FCK?
Men anyway tak skal du have Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #117: 14 Aug 2007, 16:04 »

Han mener: At du skriver så godt (har han ret i!), at selvom du skrev om Brøndby - vil han gerne følge med.. Wink
Anyway rigtig flot blog du har gang i hér, måske den bedste?

Møller
Gæst

« Svar #118: 14 Aug 2007, 18:02 »

Argh ja ok nu forstår jeg mfsjovhat Opstemt hehe jamen tak da Opstemt
Tak Cesc, ja måske kan jeg jo ikke bedømme!

Emillionaire
Gæst

« Svar #119: 14 Aug 2007, 18:15 »

gode resultater og mod Liverpool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010