home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 938 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  From FCK to The Toon Army
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: From FCK to The Toon Army  (Læst 30370 gange)
Møller
Gæst

From FCK to The Toon Army
« : 06 Aug 2007, 13:14 »

F.C. København
Det handler om stolthed, det handler om styrke, det handler om sejr, det handler om mål, det handler om penge, det handler om FC København, det handler om mestrene fra hovedstaden. Danmarks allerbedste hold. Holdets træner Ståle Solbakken var landet, men fløj hurtigt fra reden igen. FC København satser på en ung ukendt træner uden nogen baggrund. Navnet er Mads Møller Nielsen, trods ingen baggrund har manden selvtilliden i orden. Manden har pengene til et Champions League hold i særklasse. Hvad mangler man så kun? At det fungerer.

Jeg er klar, men er i? FC KØBENHAVN's supportere, blog læserne af FMFreaks nye blog om holdet fra det østlige, men alligevel det største i Danmark, København. Drengene med presset i ryggen, med over 40.000 tilskuere i ryggen til hver kamp. Parken er vores hjem og København er vores by. Men i er vores 12 mand. Hjælp os frem til sejr. Hjælp os frem til succes og glade dage. FC København, det er os der styrer dansk fodbold internationalt, igen i år.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2007, 14:05 af Møller » Logged

Niko
Gæst

Sv: FC København
« Svar #1: 06 Aug 2007, 13:20 »

Flot.. Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #2: 06 Aug 2007, 13:23 »

Din 13. 07 blog Møller.. Men der er stadig et stykke vej til Cesc' 18 styks.. Dog en ganske god start, selvom jeg ville foretrække updates med lidt mere "kød" på.. Men det kommer måske senere? Smiley

Møller
Gæst

« Svar #3: 06 Aug 2007, 13:46 »

Super Cup succes
Grønkjær blev helten!, 16.07 2006

Så kom dagen endelig. Min første store prøve som FCK træner. Den danske Super Cup finale 2006 mod pokalvinderne fra Randers FC. Det lignede en kamp vi have meget store chancer for at vinde og derved tage Super Cup trofæet for anden gang på 3 år. Vi stillede op med en nyerhvervelse i startopstillingen, men mere om det senere. Også William Kvist var med i startopstillingen, på en uvant plads, men en plads han selv har valgt at prøve sig selv på, højre back. Uden Silberbauer var vores nyerhvervelse Libor Sionko med fra start på højre kanten i min 4-4-2 opstilling. En taktik jeg regner med kommer til at fungere i FCK.

Efter en meget kedelig kamp blev det til sidst meget spændende. Endnu to nyerhvervelser kom ind i stedet for to andre Ailton og Sionko gik ud og ind kom Simon Poulsen og Morten Nordstand. Det gav lys fremme, eller bare som man siger på VS1 gang i vores offensiv. Fremragende debut fra disse 2 spillere på bare 12 min. + overtid fik begge spillet sig ind i vores hjemmepublikums hjerter. Dette er og bliver vores fremtidige stjerner. Tilbage til kampen hvor der nu som sagt kom gang i os. Vi gik på disse 10 min fra at have haft 6 chancer til at have 14 til slut og sammentidig hold Randers nede på 0 over 10 minutter. Det gav også til sidst gevinst til sidst da vores egen landsholdsspiller JESPER Grønkjær får bolden fra Niclas Jensen efter han fik den spillet kort på frispark, sendte den modsat og der var han, Jesper Grønkjær gjorde det på flotteste vis fra en spids vinkel det til 0-1 til os. Vi stod som udehold, men spillede i Parken.

Randers FC vs. FC København 0-1
87. 0-1 Jesper Grønkjær
Tilskuertal: 42.157

Kommentare:
J.Grønkjær: Fantastisk følelse ved scoringen, dejligt at have vundet det første trofæ allerede nu. Jeg glæder mig allerede til sæsonstarten.
Kevin Stuhr Ellegaard: Jeg synes vi spiller en udemærket kamp, mod et FCK hold som ikke var helt i top, men stadig ikke dårlige. Cadeau til Møller for indskiftningerne til sidst, gav virkelig noget offensivt.

« Seneste Redigering: 06 Aug 2007, 14:02 af Møller » Logged

Møller
Gæst

« Svar #4: 06 Aug 2007, 13:48 »

Din 13. 07 blog Møller.. Men der er stadig et stykke vej til Cesc' 18 styks.. Dog en ganske god start, selvom jeg ville foretrække updates med lidt mere "kød" på.. Men det kommer måske senere? Smiley

Du skulle nævne det, ikk? du tænkte: "Yes jeg kommer først med den kommentar." Men hvorfor er det du ser bloggen for kun at skrive så nedgørende ord?

Tak @ Cesc
« Seneste Redigering: 06 Aug 2007, 13:50 af Møller » Logged

Niko
Gæst

« Svar #5: 06 Aug 2007, 13:57 »

Endnu engang en flot update! Wink

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 06 Aug 2007, 14:07 »

Det ser dejligt ud, kan godt lide du har holdet helt up to date, det går jeg så vældig meget op i Wink Så hvilken Opdatering kører du med, kan se at både Sionko og Stuhr er med..? Hvordan går det egentlig for ham Libor Sionko i FCK?

Møller
Gæst

« Svar #7: 06 Aug 2007, 14:12 »

Kører den nye FREAKUP!

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 06 Aug 2007, 14:15 »

Kører den nye FREAKUP!
SÅDAN! That's What I Like To Hear!!! Thumbs Up

- Jeg følger med i denne her.. Smiley

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 06 Aug 2007, 14:21 »

God update her til sidst og tillykke med Super Cup succes.

Møller
Gæst

« Svar #10: 06 Aug 2007, 14:22 »

Tak Freddie Wink

Møller
Gæst

« Svar #11: 06 Aug 2007, 16:27 »

Status; Juli 2006
FCK ubesejret, 07.08 2006

Det er nu det er sjovt. Det er nu sæsonen starter. Det var hvad Nathan Coe sagde før sæsonen startede for os. Vores nye unge målmandstalent. Han har kun fejlet i 1 kampe. Nemlig kampen mod Esbjerg fB hvor vestjyderne som det første hold i år formåede at presse os lide. Ikke engang Brøndby kunne dette, vestegnen måtte se sig slået da vi d. 22.07 hjemme slog dem med 2-0, dog kunne det have været meget større. 2 målssejre har været en genganger hos os. hele 3 gange ud af 4 mulige i SAS Ligaen har vi vundet med 2-0. Mod Horsens, Brøndby og sidst Lyngby. I alle kampene kunne vi dog have vundet større. Det vi mangler er en målnæse som lugter mål konstant. Nordstrand er ved at komme igang, men Ailton virker meget rusten og Allbäck lige kommet tilbage fra skade. Så det er en angriber med målnæse jeg søger på transfermarkedet pt.

Vi har også spillet om at komme videre til den sidste kvalifikationskamp i Champions League, hvor vi over 2 kampe har slået de upåagtede georgiske hold fra Sioni, med hele 8-1 (U) 3-1, (H) 5-0. Næste modstander før vi er i det forjættede land er de engelske giganter fra Liverpool FC. Bestemt en svær opgave, men som jeg tror vi godt kan overraske i. Lad os håbe Liverpool har nogle dårlige dage når vi møder dem. Første kamp spilles d. 09.08 2006 på New Anfield.

SAS Liga stillingen;
1. FCK  10p
2. Viborg  9p
3. OB  8p
4. Brøndby  7p
5. Randers  7p
6. AaB  6p
7. AGF  5p
8. Esbjerg  5p
9. FCN  4p
10. Horsens  4p
---
11. Lyngby  1p
12. FCM  0p

cube
Manager

« Svar #12: 06 Aug 2007, 16:37 »

Det ser jo fint ud for kongeholdet Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst

« Svar #13: 06 Aug 2007, 16:59 »

Gravgaard: De var sgu skarpe
Liverpool slog FCK sikkert, 09.08 2006

Vi kunne ikke gøre det uventede, da vi her til aften stillede op på New Anfield foran knap 40.000 tilskuere. Omgivelserne var som derhjemme fornemme. Men det gjorde ikke os bedre, men derimod Liverpool helt fantastiske. Jeg har ikke i min lange karriere indenfor fodbolden set noget lignende live. Liverpool rullede os kort sagt. Det startede med en hurtig scoring efter 8 minutter af vores nordiske ven John Arne Riise. Derefter blev det bare større og større Liverpool pres. Vi kom aldrig til de store chancer. Men bare 8 minutter efter 1-0 målet kom hjemmeholdet frem til endnu et mål. Denne gang ved Xabi Alonsos langskudsmål. Velkommen til Anfield stod der på engelsk på et banner fra en af Liverpools tribuner.

Mere skete der ikke i første halvleg, og i anden fik vi vores eneste 2 chancer. Først ved Morten Nordstrand som skød lige på Reina og senere ved indskiftede Marcus Allbäck som ramte stolpen. Et mål ville have gjort underværker før returopgøret i Parken. Men Fernando Torres kunne modsat vores angribere gøre det til 3-0 med 35 minutter til slutfløjtet. Surt men sådan er fodbold.

Liverpool FC vs. FC København 3-0
1-0 Riise
2-0 Alonso
3-0 Torres
Tilskuertal: 35.175

Kommentarer:
Michael Gravgaard: Svær kamp, hurtige og altid giftige angriber Liverpool har. Men trods 3-0 nederlaget synes jeg vi gjorde det okay. Vi er bare ikke Liverpool klassen endnu, men det kommet.
Daniel Agger: Jeg havde forventet mig mere af FCK, men mon ikke det kommer når vi drager til Parken. Jeg glæder mig allerede til at se Danmark igen!
« Seneste Redigering: 06 Aug 2007, 17:04 af Møller » Logged

Italia10
Gæst

« Svar #14: 06 Aug 2007, 17:38 »

Spændene blog som jeg vil følge med i. Håber det bliver en af de lange.

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010