home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Creased?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Foretrækker du Creased eller R'08 kits?  (Afstemning slut: 20 Aug 2007, 15:21)
Creased
- 6 (13,3%)
R'08
- 15 (33,3%)
R'08 i cr størrelse
- 22 (48,9%)
Anden
- 2 (4,4%)
Antal Stemmer: 45

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Creased?  (Læst 1074 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Creased?
« : 05 Aug 2007, 15:21 »

Nu er crewet, og en masse andre, gået i gang med at lave de nye kits til vores allesammens favoritspil.

Det er ganske enkelt genialt at man stort set kan hente alt, hvad man har brug for på den samme side, så KUTGW.

Men... er der planer om at lave alle disse kits i Creased style, eller bliver de kun lavet som R'08? ...og er der overhovedet nogen af jer andre der sværger til Creased? ...jeg gør i hvert fald.

Håber der er en der kan svare på det,
på forhånd tak.

Veni, vidi, vici

Chelidze90
Gæst

Sv: Creased?
« Svar #1: 05 Aug 2007, 15:34 »

Tbh så er creased old stuff, det har det været længe på den internationale scene i lang tid efterhånden, det er kun fordi at den danske scene har været et godt stykke bagud i tid, at de har været produceret i så lang tid som de er. R'08 er kommer for at blive. Tror ikke man vil satse på creased

Italia10
Gæst

« Svar #2: 05 Aug 2007, 15:36 »

Jeg er ikke lige til R'08 stilen , og jeg er også helt klart til Creased.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Aug 2007, 15:46 »

Sorry, kom lige til at rode lidt med afstemningen...

Der er kommet en extra stemme-mulighed ind, nemlig R'08 i samme størrelse som Creased. En af tingene ved R'08, som generer mig er nemlig størrelsen. Synes det fylder for meget i mit spil.

Veni, vidi, vici

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 05 Aug 2007, 16:08 »

Tror det bliver svært at få lavet en masse af de nye trøjer i creased, da de fleste bruger R'07 stilen, men du kan jo altid resize dem til den størrelse creased bruger, som du har i afstemningen. Jeg gider ikke selv at lave kits i hverken creased eller R'07, vil hellere bruge tiden på at lave SS08, som er rigtig fede, kan være jeg ligger nogle eksempler op på et tidspunkt.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #5: 05 Aug 2007, 17:15 »

Ja, for mig virker  R´08 stilen bedst, men SS08 (som FreddieM nævner) er også virkelig fed. De minder meget om R´08, men er lige en tand pænere. Jeg er enig med Chelidze, Creased kits er gamle i deres udformning.

Mht. til dit spørgsmål, så ser jeg umilbart ikke nogen planer om at lave Creased kits, personligt vil jeg helst være fri, men hvis det viser sig at der er stemning for det, mon så ikke vi kan få lavet et par ligaer. Desuden skal vi til at tænke frem mod FM08 der eftersigende skulle havde kits i 130*130 istedet for 110*100.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2007, 13:41 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #6: 05 Aug 2007, 17:57 »

SS08 FCK HOME

Klik

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #7: 06 Aug 2007, 13:37 »

Ja, for mig virker  R´08 stilen bedst, men SS08 (som FreddieM nævner) er også virkelig fed. De minder meget om R´08, men er lige en tand pænere. Jeg er enig med Chelidze, Creased kits er gamle i deres udformning.

Mht. til dit spørgsmål, så ser jeg umilbart ikke nogen planer om at lave Creased kits, personligt vil jeg helst være fri, men hvis det viser sig at der er stemning for det, mon så ikke vi kan få lavet et par ligaer. Desuden skal vi til at tænke frem mod FM08 der eftersigende skulle havde kits i 130*130 istedet for 220*200.
Jeg er jo også en gammel stodder efterhånden.  Grin

SS08 som nu er blevet posted, bryder jeg slet ikke om. Efter min mening ser de lidt for kunstige ud, der er slet ikke folder nok, specielt ikke på ærmerne.

Jeg kan se at der absolut er flertal for R'08, og de er egentlig også ok. Men det kunne da tyde på at jeg ikke er den eneste der mener at de fylder for meget i spillet... Creased derimod, er der ikke mange der har stemt på, så det er nok overflødigt at lave ligaer med dem. Det kan selvfølgelig være at jeg bliver så irriteret over ikke at ha' de nye trøjer så jeg selv laver dem, og så skal de nok komme ind i download-sektionen. (Hvis altså crewet er interesserede...?!?

Mht. FM08 der skulle få trøjer i 130*130, er det vel ligegyldigt. Man kan jo sagtens fortsætte med den stil man bedst selv kan lide. Og så er 130*130 jo næsten samme forhold mellem højde og bredde, som creased. Men jeg håber da, at de bliver bedre end de default der er nu, for de er godt nok rædsomme...  Ubeslutsom

Veni, vidi, vici

artofck
Ynglingespiller

« Svar #8: 10 Aug 2007, 15:07 »

jeg elsker fck´s nye sæt

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #9: 11 Aug 2007, 21:49 »

Hælder mest til R'08.
Creased er ikke mig, specielt ikke fordi reklamerne næsten altid (som i den i afstemningen) ikke sidder centreret, men er placeret alt for langt mod ventre. Ud over det, så ser creased ud til at have 1\2 eller 3\4 ærmer og ikke normale korte ærmer.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 11 Aug 2007, 22:20 »

Jeg heller mest til Creased, fordi jeg synes de andre ser lidt for silke agtige ud..

Arsenal!

Gosser
Manager

« Svar #11: 11 Aug 2007, 22:25 »

SS08 FCK HOME

Billeder
Klik

Det er filendæsme godt nok ikke særlig pænt, det template der!

Imo er der ingen tvivl om, at R'07 og R'08 slår dem allesammen, med utallige længder Wink

Gosser
Manager

« Svar #12: 11 Aug 2007, 22:47 »

hej jeg synes personelig selv at jeg har en fin tissemand , jeg ved ikk med jer..

det jeg godt ville vide var at hvordan i har det med jeres tissemænder ?

Tak på forhånd
Jeres tiseemand.

Hej.

Læste nyheden med dig på EB i går. Godt at vide du har det godt, på trods af.. Ja, du ved nok!

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325921.ece

(Back to topic?)

Batigol
Manager

« Svar #13: 11 Aug 2007, 22:54 »

(Back to topic?)

Super idé!

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

RasmusBech
Juniorspiller
**

« Svar #14: 23 Aug 2007, 21:14 »

Jeg holder personligt meget af Creased kits, så derfor vil jeg hører om der er nogle som har gang i SAS 07/08? - for syns sgu Creased kits er det eneste der holder i FM  Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010