home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FreakUp - Summer update
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: FreakUp - Summer update  (Læst 39513 gange)
AldiAllan
Reserveholdsspiller

Sv: FreakUp - Summer update
« Svar #165: 05 Sep 2007, 14:54 »

Tak Tak, vi takker meget for alle de henvendelser, gode som dårlige. Vi elsker at få kritik, især når den er saglig, dejligt at se at folk trods alt har fået et par fejl eller to.

1) Minus-point til Italienske klubber, kan IKKE ændres!

2) 2. division Øst og Vest i DK kan ikke udvides til 16 hold som i virkeligheden! Ergo, har vi måtte prioritere holdene, da der kun kan være 14 hold i hver 2. division og det kan IKKE ændres. Derfor sidder bla. AB 70 og Vanløse ude, vi valgte at sende sidste sæson sidste plads fra hver division ud af 2. division.

Andre små fejl vil blive rettet, vi har fået nogle rettelser til den italienske liga, det skal dog lige nævnes at det kan til tider være svært at finde rundt i Italien, da alle spiller er del-ejet af en anden klub, så det gør det lidt kompliceret. Dejligt, med rettelser til City-holdet, bare synd at en mand som dig ikke kommer med de ekstra guld korn noget før!

Riquelme sagen: Den 29/8 bekræfter Atl. Madrid hjemmeside at han er skiftet, men kan læse idag at han træner i Villarrreal, I'm confused.. Men som sagt må jeg følge mine kilder, men det vil blive ændret.

Jelle-ATM
Lilleputspiller
*

« Svar #166: 05 Sep 2007, 15:16 »

Når jeg har hentet filen , og højre klikker kommer der ikke noget udpak her ?
Om som Atl. Madrid fan , kan jeg fortælle at Riquelme var meget tæt på Atletico men at det blev anulleret til sidst . Atletico's sportsdirektør sagde: "Vi havde muligheden for at få Juan Riquelme på lån for en meget rimelig pris, men efter at have talt med Aguirre(træneren), besluttede vi, at hans ankomst ville presse os til at ændre vores spillesystem"

Men please hjælp mig med mit problem :S På forhånd tak

betmic
Lilleputspiller
*

« Svar #167: 05 Sep 2007, 15:17 »

jeg har lige downloadet filen, men den ligger bare som et hvidt icon på midt skrivebord som en rar fil...jeg kan ikke pakke den ud...hvad gør jeg lige???

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #168: 05 Sep 2007, 15:30 »

jeg har lige downloadet filen, men den ligger bare som et hvidt icon på midt skrivebord som en rar fil...jeg kan ikke pakke den ud...hvad gør jeg lige???

Samme problem har jeg !

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #169: 05 Sep 2007, 15:35 »

Det lyder meget besynderligt. Kunne du evt. smide et screenshot, eller fordybe problemet? Smiley

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #170: 05 Sep 2007, 15:50 »

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=3624

Har gjort som der står på turbos instruktioner. Og der sker alligevel ikke noget. Dog kom der ikke nogle "udpak her " frem,  så det kunne jeg ikke gører.

Nogle der kan se hvor fejlen ligger ?

XaY
Lilleputspiller
*

« Svar #171: 05 Sep 2007, 16:16 »

Husk at have winrar installeret... Jeg har fundet en alternativ løsning, der i hvert fald hjalp på mit problem... Jeg hentede også Future opdatering, og lave den ind som turbo har beskrevet... Derefter flyttede jeg bare alle filerne fra FINAL opdateringen over i den, for den kunne jeg nemlig godt se inde i FM...

Bislev
Lilleputspiller
*

« Svar #172: 05 Sep 2007, 16:30 »

Fantastisk arbejde drenge. Har glædet mig til denne dag i lang tid.

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #173: 05 Sep 2007, 17:12 »

Hvis du gider læse igennem hvad jeg skriver fremfor bare at råbe op, så kan du se at Updaten skal ligge i din DOKUMENT mappe. Så slipper du for alt det bøvl med 701, 702 osv.
I Dokument mappen er der kun 1 DB mappe og der ligger du bare FreakUp update.
Så SKAL det virke...n

Srry men nu giver jeg up. jeg har kopiert å lagt FreakUP i alle DB's på hele comptern .. :/  Huh... Tunge

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #174: 05 Sep 2007, 17:50 »

Endenlig fandt jeg ud af det !

- Tak for hjælpen !!

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #175: 05 Sep 2007, 19:22 »

Det sgu rigtigt nok Riquelme stadig spiller i Villareal.

http://www.atleticomadrid.dk/news.php?readmore=519

Og så er Ray Jones fra QPR død.

http://www.squarefootball.net/article/article.asp?aid=4019
« Seneste Redigering: 05 Sep 2007, 19:40 af naRf » Logged

neiba
Lilleputspiller
*

« Svar #176: 05 Sep 2007, 20:10 »

siden hvornår har tevez kun været på lån kontrakt til manchester unidet fra corinthias...Huh

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 05 Sep 2007, 21:43 »

Hvordan man kan se, om man har 7.0.2? Men er jeg ret sikker på jeg har og mit virker stadigvæk ikke. Er der noget man skal gøres i indstillinger inden for det virker?Smiley

Er det her ikke korrekt?

http://flipperen.dk/FM2007/DB1.JPG

http://flipperen.dk/FM2007/DB2.JPG

Men som i kan se er der kun de der ''vv'' og ''vvv''..  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Sep 2007, 22:04 af Flipperen » Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 05 Sep 2007, 22:03 »

Hvis man lige skal prøve at konkludere lidt på dette års sommer-transfer vindue, så vil jeg godt fremhæve et enkelt hold som har imponeret med deres indkøb i forhold til deres status.
Real Madrid, Bayern og Man. City har overrasket os alle, men synes oprykkerne Hoffenheim er den klub som har klaret sig bedst på markedet, hvis man ser det med Manager-øjne. De slå den tyske 2.divisions transferrekord hele 2 gange i dette vindue: Ved købet af Edu (Lyn), Demba Ba, Carlos Eduardo og Per Nilsson.. Køb af 2 store talenter, virkelig store talenter plus et par rigtig stærke stabile spiller, bestemt et hold der er værd at hjælpe op i Bundesligaen i Manager.

tturbo1
Manager

« Svar #179: 05 Sep 2007, 22:08 »

Hvordan man kan se, om man har 7.0.2? Men er jeg ret sikker på jeg har og mit virker stadigvæk ikke. Er der noget man skal gøres i indstillinger inden for det virker?Smiley

Er det her ikke korrekt?

http://flipperen.dk/FM2007/DB1.JPG

http://flipperen.dk/FM2007/DB2.JPG

Men som i kan se er der kun de der ''vv'' og ''vvv''..  Thumbs Up

Hvor har du de V'er fra???

Prøv evt. at døbe den FreakUp Supper update om så den kun hedder FREAKUP og prøv så igen...

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010