RCD
Gæst
|
|
Kan du ikke klare presset RCD  Jojo men Danmark har 2 skæbne kampe og jeg mistede også lysten at spille med Mainz 
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Er bange for du aldrig kommer til at vinde noget, hvert fald ikke mere end MLL
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Er bange for du aldrig kommer til at vinde noget, hvert fald ikke mere end MLL
En sejr mere i em kvallen er danmark nok sikkert til em
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
MLL snart update 
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Hmm jeg har først startet spillet op igen idag
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Hmm jeg har først startet spillet op igen idag
Evt tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg fortsætter også snart min blog. Denne gang bliver det en lang update som dækker hele Efterårs sæsonen.
Evt tid  Hmm bliver nok inden for den næste uges tid
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Hmm bliver nok inden for den næste uges tid
Key
|
|
|
|
|
|
|
|
kdplse
Gæst
|
|
RCD RCD RCD
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Første måned i sædet. I danmarks anden sidste kval kamp skal de møde Nordirland der ser lette ud på parpiret.Hvis Danmark vinder kampen er de sikre på at komme til EM Så skal der spilles imod island efter en sejr over Nordirland er Danmark sikker på at gå videre til EM.
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Evt respons ?
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Sheffield United F.C.
Præssemøde den 10/12/07. Hej vi har idag indkaldt til præssemøde får at afsløre hvem den nye træner er og han tager imod spørgsmål fra jer.Kevin Lassen er navnet på den nye træner i kender ham måske fra hans fortid i Mainz og Werder Bremen, lige pt er han Dansk landstræner og har lige fået Danmark kvalificeret til EM i Østrig & Schweiz. Nu kan i stille ham spørsmål. BBC Raporter - Hvordan har du med at komme til Sheffield Utd.KL - jeg er meget glad for at jeg for æren at prøve at få Sheff Utd op i PL igen.BBC Rapoter - Tak.Rapoter fra BoldDK - Hej er du træt af at du er kommet til Sheff Utd når man tænker på at du stadig kunne være Werder Bremen træner.KL - Overhovedet ikk det var min egen beslutning at gå fra Werder fordi der var problemer mellem mig og Formanden.Ikke flere spørgsmål. Tabelen EM lodtrækningen
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Det kunne være lidt sjovere vis i kommesterede 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Det kunne være lidt sjovere vis i kommesterede  Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke dine updates er noget at råbe hurra for.. Synes du skulle gøre meget mere ud af dem. Synes MLL's er lidt bedre.!
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke dine updates er noget at råbe hurra for.. Synes du skulle gøre meget mere ud af dem. Synes MLL's er lidt bedre.!
Helt enig dine updates består af: 3-6 SS'er 2 linjer tekst stram lidt op, og der vil blive kommenteret oftere 
|
|
|
|
|
|
|
|