home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  1 Bruger, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Antivirus og anti spyware
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Antivirus og anti spyware  (Læst 3187 gange)
Thore
Manager

Antivirus og anti spyware
« : 01 Aug 2007, 22:58 »

Ja nu tror jeg vidst efterhånden min computer trænger til en ordenlig overhaling.
Så er der nogen der kan anbefale programmer til fjernelse af virus, og spyware. Tror nu ikke jeg har virus, men spyware er der sikkert nok af.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KF
Landsholdsspiller

Sv: Antivirus og anti spyware
« Svar #1: 01 Aug 2007, 23:08 »

Ja nu tror jeg vidst efterhånden min computer trænger til en ordenlig overhaling.
Så er der nogen der kan anbefale programmer til fjernelse af virus, og spyware. Tror nu ikke jeg har virus, men spyware er der sikkert nok af.

Ad-aware og spybot er to fantastiske programmer. De fjerner - hvis ikke alt - så meget, meget tæt på i hvert fald.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Thore
Manager

« Svar #2: 01 Aug 2007, 23:16 »

Ad-aware og spybot er to fantastiske programmer. De fjerner - hvis ikke alt - så meget, meget tæt på i hvert fald.

Mange tak, det vil jeg kigge på  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

njandersen
Gæst

« Svar #3: 02 Aug 2007, 00:37 »

Windows Defender er også et fint program.

-KNM-
Manager

« Svar #4: 02 Aug 2007, 02:05 »

Ad-Aware skal du holde dig fra. Ikke at det skader, men det er et program, der ignorerer forskellige adwares. Jeg aner ikke hvorfor.

Avast! er til gengæld et program jeg kan anbefale. Jeg brugte det til at fjerne den MSN virus der ødelagde mange computere. Det har den fordel at det kan lave en scan før windows starter. Det betyder at mange af de virus/spyware/adware (den tager det hele), der "gemmer sig" i windows ikke kan gemme sig og bliver slettet.

Derudover er det gratis

tturbo1
Manager

« Svar #5: 02 Aug 2007, 08:30 »

Ad-Aware skal du holde dig fra. Ikke at det skader, men det er et program, der ignorerer forskellige adwares. Jeg aner ikke hvorfor.

Avast! er til gengæld et program jeg kan anbefale. Jeg brugte det til at fjerne den MSN virus der ødelagde mange computere. Det har den fordel at det kan lave en scan før windows starter. Det betyder at mange af de virus/spyware/adware (den tager det hele), der "gemmer sig" i windows ikke kan gemme sig og bliver slettet.

Derudover er det gratis
Ad-Aware og Avast er 2 vidt forskellige ting, så dem kan du ikke sammenligne.

Avast er et Antivirusprogram. Det er gratis og kan hentes her: http://www.avast.com/
Er ganske udemærket hvis man ikke vil betale i dyre domme for f.eks. Norton.

Ad-aware og Spybot er programmer der fjerner Spyware på din pc.
Ad-Aware: http://www.lavasoftusa.com/
Spybot: http://www.safer-networking.org/en/download/
De er begge gratis, i standard version, og kan begge anbefales. Man kan sagtens bruge begge programmer og køre dem efter hinanden. Så hvis der er noget Ad-aware ikke fanger gør Spybot måske eller omvendt.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #6: 02 Aug 2007, 09:33 »

Avast er et Antivirusprogram. Det er gratis og kan hentes her: http://www.avast.com/
Er ganske udemærket hvis man ikke vil betale i dyre domme for f.eks. Norton...
... som i øvrigt er en virus i sig selv. Jeg har bare AVG som antivirus, og Ad-Aware som anti spyware liggende, og det har fungeret upåklageligt i snart 2 år.

njandersen
Gæst

« Svar #7: 02 Aug 2007, 22:15 »

Jeg har Norton, og det er virkelig et vidunderprogram. Dyrt, men super godt.. Den har reddet mig mange gange.

Gungner
Gæst

« Svar #8: 07 Aug 2010, 00:58 »

Nogen der har erfaringer med Bullguard?

DeBuur
Manager

« Svar #9: 07 Aug 2010, 11:13 »

Ja det var ikke min farvorit - men det fungerede.

Jeg har nu Microsoft Security Essentials installeret på husets 5 computer.... det fungerer fint, og ingen problemer med virus og andet snavs.... også er det gratis at bruge  Opstemt

YNWA

Gungner
Gæst

« Svar #10: 07 Aug 2010, 11:31 »

Ja det var ikke min farvorit - men det fungerede.

Jeg har nu Microsoft Security Essentials installeret på husets 5 computer.... det fungerer fint, og ingen problemer med virus og andet snavs.... også er det gratis at bruge  Opstemt

evt link?

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #11: 07 Aug 2010, 11:34 »

Ja, det fungerer ret godt. Klart en anbefaling værdig.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #12: 07 Aug 2010, 11:37 »

Jeg bruger også Microsofts Security Essentials, og det fungerer virkelig godt. Samtidigt er programmet gratis samt topscorer i en omfattende test som du kan læse om lige her.

Vuelve la ilusión

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010