home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  BRØNDBY IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: BRØNDBY IF  (Læst 2832 gange)
BIFBOY
Gæst

BRØNDBY IF
« : 01 Aug 2007, 20:45 »

Førstehold
2006/2007
2  Trond Andersen (Forsvar)
3  Thomas Rytter (Forsvar)
4  Per Nielsen (Forsvar)
5  Mark Howard (Forsvar)
6  Marcus Lantz (Midtbane)
7  Kasper Lorentzen (Midtbane)
8  Kim Daugaard (Midtbane)
9  Martin Retov (Midtbane)
10  Martin Ericsson (Midtbane)
11  Mads Jørgensen (Midtbane)
15  Ruben Bagger (Angreb)
16  Stephan Andersen (Målmand)
17  Morten Rasmussen (Angreb)
19  Peguero Jean-Phillippe (Angreb)
21  Thomas Rasmussen (Midtbane)
22  Morten Rasmussen (Forsvar)
23  Martin Spelmann (Midtbane)
24  Mikkel Bischoff (Forsvar)
26  Mike Jensen (Midtbane)
27  Marc Olsen (Midtbane)
28  Chris Katongo (Angreb)
30  Michael Tørnes (Målmand)
31  David Williams (Angreb)
40  Morten Cramer (Målmand)
BRØNDBY IF

Brøndby IF er et fodboldklub, som blev lavet I år 1964, det var den 3. december at Brøndbyøster Idrætsforening og Brøndbyvester Idrætsforening slog sig sammen, til at blive en af Skandinaviens bedste fodboldklubber, Brøndbyernes Idrætsforening. Klubben spiller kampe på Brøndby Stadion, som kan rumme 29.000 ellevilde fans. Stadionet navnet, har altid været det samme.

Foreningen havde i starten, en masse sportsgrene, men i år 1970, blev de skilt fra hinanden, men Brøndby beholdte deres navn. Deres formand hed dengang Kjeld Rasmussen, han blev den første formand i Brøndby, men han var der kun i to år, så kom Per Bjerregaard, og han har været i tronen lige siden.

Klubben har udmærket sig både nationalt og internationalt bl.a. ved at kvalificere sig til Champions League i 1998/99, som blot anden danske klub, samt at kvalificere sig til UEFA Cuppens gruppespil, som første danske hold i 2005/06.

Brøndby var klart dansk fodbolds magtfaktor i 80'erne og i starten af 90'erne, derfor blev KB og B1903, nød til at slå sig sammen, de blev til FC København. De udfordrede Brøndby med en masse penge i baghånden og lige pt. så er det dem som styrer Danmark, fuldstændig...

N17
Manager

Sv: BRØNDBY IF
« Svar #1: 01 Aug 2007, 20:47 »

god start - og velkommen på siden!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIFBOY
Gæst

« Svar #2: 01 Aug 2007, 20:51 »

god start - og velkommen på siden!

Mange tak - jeg er glad for at du kan lide min blog.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3: 01 Aug 2007, 21:10 »

NØJ!
Det er sgu flot sat op Thumbs Up

BIFBOY
Gæst

« Svar #4: 01 Aug 2007, 21:16 »

Brøndby køber I Norge & Sverige.
Numrene til de nye spillere:
24 Mcdonald Mariga
27 Espen Ruud
28 Kevin Larsen

Flere rygter:
Erkan Zengin – Hammerby
Tore Reginiussen – Tromsø
Andrez Vasquez – IFK Göteborg

Den nye Brøndby IF manager, Simon Andersen har været rundt i Skandinavien for at kigge på forskellige spillere, han var I Sverige først, der så han én kamp mellem Helsingborg og IFK Göteborg, han så at en spiller skilte sig ud I forhold til resten af hans hold – det var den Kenyanske midtbane spiller Mcdonald Mariga. Han er en 19-årig fodboldspiller, som har sin landsholds debut i vente, men han er med i truppen tit. Hans spidskompletanker er hans fantastisk langskud, hans utrolige arbejdsraseri og hans elegante teknik. Han er en fantastisk offensiv midtbane, som nærmest kan alt på hans position, han mangler dog lidt med hans afleveringer, men en utrolig god spiller igen tvivl om det. Simon Andersen var hurtig og efter kampen fik han en aftale I hus med den offensive midtbane spiller fra Kenya.

Simon Andersen tog bagefter til Odd Greenland, han skulle se på venstrebacken Torjus Hansén, han fik lov at komme indtil en træning for at studere deres spillere, han så godt efter deres forsvar, da der også er spillere som Per Nilsson I det, men han faldt over en anden spiller – han var højreback, og hans navn er Espen Ruud. En lille hurtig offensiv højreback, som lige er det Brøndby mangler, han var også hurtig I denne omgang, nu er Espen Ruud nummer 27 I Brøndby.

Det sidste indkøb, som er lavet hvervfald I denne uge, er den unge venstreback Kevin Larsen, han er fra Norge og er kaldt for Nordens Roberto Carlos, han er en voldsom back. Han kan løbe hele kampen igennem, imens han kan sparke på mål nede fra egen banehalvdel, en fantastisk back, som virkelig kan få et gennembrud i Brøndby.

Vi fik forsat følge Brøndby og se om de forstærker sig yderligere…

BIFBOY
Gæst

« Svar #5: 01 Aug 2007, 22:04 »

De sidste indkøb på plads.
Numrene til de nye spillere:
32 Erkan Zengin
34 Kristian Örn Sigurdsson
50 Nathan Sturgis

Brøndby har hentet et par spillere yderligere, endnu engang er der købt spillere I Skandinavien, men også I et andet verdenshjørne. Først var man i Hammarby, for at se på den svenske ungdoms landsholdspiller, Erkan Zengin, som er en utrolig teknisk højrefløj, som måske er den bedste i Danmark, for Brøndby var ude med 7 millioner for at skaffe sig den unge svenske fløj.

Så var Brøndby I Los Angeles, for at se på et forsvars talent ved navn Nathan Sturgis, han er en rimelig kendt forsvarspiller, hvervfald hvis man tager over Atlanten. Hans plusser er hans hurtighed og han ved også hvordan man tager sig af frispark. Han er en allround forsvarsspiller, men han kan også spille defensiv midtbane. Han kan sikkert bidrage med en masse I fremtiden. Nathan Sturgis kostede Brøndby 2 millioner. 

Det sidste indkøb er en Islænding, han er købt I Brann og hans navn er Kristian Örn Sigurdsson, han er en komplet centerforsvar, han er hurtig og det krydret med et fantastisk hovedspil, gør at han går direkte ind i start elveren i Brøndby. Per Nielsen og han, vil udgøre et flot centerforsvar. Kristian blev købt fri fra Brann til en pris som lød på 5 millioner.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6: 01 Aug 2007, 22:10 »

Spændene indkøb, ser frem til mere fra BIF, og gerne lidt flere billeder Opstemt

BIFBOY
Gæst

« Svar #7: 01 Aug 2007, 22:14 »

Spændene indkøb, ser frem til mere fra BIF, og gerne lidt flere billeder Opstemt

Det vil også komme I de næste par updates.
Er der andre som følger med I bloggen eller er det kun GHERTESTEAS og John Spurs?

MLL
Manager

« Svar #8: 01 Aug 2007, 22:23 »

Wauw Thumbs Up

- Rigtig fed blog, indtil videre er det en af min yndlings blogs, hvis du fortsætter den stil bliver den helt sikkert månedens blog.
Den kunne måske godt bruge lidt billeder.

Keep up the good work. Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

BIFBOY
Gæst

« Svar #9: 01 Aug 2007, 22:27 »

Wauw Thumbs Up

- Rigtig fed blog, indtil videre er det en af min yndlings blogs, hvis du fortsætter den stil bliver den helt sikkert månedens blog.
Den kunne måske godt bruge lidt billeder.

Keep up the good work. Thumbs Up

1000 tak, jeg er meget stolt over at I gerne vil læse med I min blog.  Wink

Badefar
Manager

« Svar #10: 01 Aug 2007, 22:48 »

Kanon start!!

Enkelt og ligetil kort men man føler at man får det hele med

BIFBOY
Gæst

« Svar #11: 01 Aug 2007, 22:51 »

Kanon start!!

Enkelt og ligetil kort men man føler at man får det hele med

Mange tak, men man får ikke det hele med, har lige set at jeg er kommet til at slette noget.
Jeg har også købt Lebohang Mokoena for 4 millioner..
Men jeg er glad for at du kan lide min blog.

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 01 Aug 2007, 22:56 »

Super at se endnu en blog om mit yndlingshold, glæder mig til at følge med i den

BIFBOY
Gæst

« Svar #13: 01 Aug 2007, 23:36 »

Tak Ragin6.
Der er update imorgen, da jeg er rimelig træt nu. Så vi ses imorgen FMFreaks, jeg glæder mig til at fortælle om mine kampe. (Det går total godt..)

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 01 Aug 2007, 23:45 »

Super start på bloggen..

Dine updates er korte og præcise, man får det hele med... Helt sikkert en bolg jeg vil følge med i..Smiley

KUTGW

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010