home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Had?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Had?  (Læst 1799 gange)
Niko
Gæst

Had?
« : 01 Aug 2007, 00:51 »

Jeg har lige siden jeg var i London, spekuleret på hvorfor mon klubber hader hinanden, og gør de virkelig det?
Lige da jeg kom ud af flyvet og var tjekket ind, så gik der 3 drenge forbi mig og sagde "idiot", jeg blev selvfølgelig lidt rørt over at jeg lige pludselig skulle kaldes idiot, bare på grund af jeg havde en Arsenal trøje på.. Jeg havde kun været i London i 5 minutter også fik jeg allerede en kommentár, pga. en trøje.

Vi gik rundt i lufthavnen og der stod en flok unge (mindre end mig), og da jeg gik forbi dem, hørte jeg de sagde "urrg, Arsenal". Jeg blev også lidt rørt der, hvorfor mon børn på 8-9 år ikke kan lide Arsenal, eller hvilken som helst anden klub?

Jeg kan ikke forstå hvorfor man bliver betragtet som en idiot pga. man er fan af en anden klub. Man gør jo ikke noget, jeg har selv ikke noget imod Tottenham, jeg er faktisk vild med deres måde at skabe succesc på, for hvorfor skulle jeg hade dem? Fansene dertil gør mig jo ikke noget, hvorfor skulle jeg så gøre dem noget? Ledelserne I klubberne har sikkert heller ikke noget imod hinanden, men en træner for et hold - skal aldrig rose rivalerne, Det vil jo bare gøre at fansene ville blive sure. Wenger har vel aldrig rost Jol, ikke ifølge mine info'er.

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Had?
« Svar #1: 01 Aug 2007, 00:57 »

I England er de meget aggresive og åbenmundede på det punkt.
I DK er vi lidt mere stille, når vi går på gaden eksempelvis. Da jeg var i Wales for en uge siden gik jeg i min Everton trøje, og der var to stk som kommenterede den. Begge var fans. Synes DET er fedt, men dine oplevelser lyder lidt dumme Skuffet
God tråd btw!

Niko
Gæst

« Svar #2: 01 Aug 2007, 01:04 »

I England er de meget aggresive og åbenmundede på det punkt.
I DK er vi lidt mere stille, når vi går på gaden eksempelvis. Da jeg var i Wales for en uge siden gik jeg i min Everton trøje, og der var to stk som kommenterede den. Begge var fans. Synes DET er fedt, men dine oplevelser lyder lidt dumme Skuffet
God tråd btw!

Det har du nok ret I, også alligevel ikke. Engang i Vejle fik jeg da også et par kommentare for min AC Horsens trøje, men det var bare sådan noget "aaaad", også var der ikke mere.

Men spillerne i klubberne, kan jo sagtens skifte frem og tilbage. Asshole fx, han kunne let skifte til Chelsea uden problemer og han er endda glad for skiftet...

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #3: 01 Aug 2007, 01:05 »

Har gået igennem Berlin i en Betis trøje, hvor en lettere fuld tysker råbte Wolfburg Swein efter mig, og begyndte så at synge en sang fra en anden klub. Synes nu mere det var sjovt, men kan da godt se det kan være lidt frustrerende

El Campeones, Real 4ever

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 01 Aug 2007, 01:06 »

Det har du nok ret I, også alligevel ikke. Engang i Vejle fik jeg da også et par kommentare for min AC Horsens trøje, men det var bare sådan noget "aaaad", også var der ikke mere.

Men spillerne i klubberne, kan jo sagtens skifte frem og tilbage. Asshole fx, han kunne let skifte til Chelsea uden problemer og han er endda glad for skiftet...

Du starter en tråd, forundrer dig over hadet mellem klubber, og alligevel kalder du ham Asshole? :-)

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 01 Aug 2007, 01:06 »

Ja eller Cashley Hole crazy
I Prag mødte jeg en dansker i lufthavnen, en halvgammel man, som sagde noget med at FCK var dårlige, men meget venligt. Så sagde jeg jo bare DM 2006 (Vi havde lige vundet det der Opstemt).
Så det var ikke "had".

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6: 01 Aug 2007, 01:07 »

Du starter en tråd, forundrer dig over hadet mellem klubber, og alligevel kalder du ham Asshole? :-)

Godt set Josep Smiley

Niko
Gæst

« Svar #7: 01 Aug 2007, 01:09 »

Ja, han er vel ikke nogen klub? Eller hans løn er.  Chelsea er en by-rival, og man skifter ikke til rivaler. Derfor har man ret til at kalde ham et såkaldt røvhul. Han tjente jo en fin løn i Arsenal, hvorfor så skifte til rivalerne? Jeg har ikke noget imod Chelsea, men manden, han er ikke en spiller som jeg er vild med, hverfald ikke mere.

Niko
Gæst

« Svar #8: 01 Aug 2007, 01:13 »

Har gået igennem Berlin i en Betis trøje, hvor en lettere fuld tysker råbte Wolfburg Swein efter mig, og begyndte så at synge en sang fra en anden klub. Synes nu mere det var sjovt, men kan da godt se det kan være lidt frustrerende

Lettere fuld?  Opstemt
Haha, kan man ikke se forskel på Betis og Wolfsburg, så er der vist noget i vejen?  Grin

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #9: 01 Aug 2007, 01:14 »

Haha federn funny

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #10: 01 Aug 2007, 01:19 »

Lettere fuld?  Opstemt
Haha, kan man ikke se forskel på Betis og Wolfsburg, så er der vist noget i vejen?  Grin
Valgte også at sige det til ham, men ved ikke om han forstod noget af mit tysk.  Grin

El Campeones, Real 4ever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11: 01 Aug 2007, 01:20 »

Danskere der taler tysk er bare crap, and tahts a fact Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #12: 01 Aug 2007, 01:22 »

En af min fars venner, har da rimelig succesc, med hans tysk. Han sælger medicin til Bayern...  Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13: 01 Aug 2007, 01:24 »

En af min fars venner, har da rimelig succesc, med hans tysk. Han sælger medicin til Bayern...  Smiley

fedt nok Opstemt
Faktum er at vores klasse stinker til sproget funny funny funny

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #14: 01 Aug 2007, 01:25 »

Og vi kan da vidst heller ikke stave på engelsk,  Rullende Øjne , men det kan ske  Wink

El Campeones, Real 4ever

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010