home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Gadeløbet i Hadsten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Gadeløbet i Hadsten  (Læst 9310 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Gadeløbet i Hadsten
« : 30 Jul 2007, 23:12 »

Nu er det godt nok ikke Tour de France, men det her må være vores cykel forum hehe.

Det er sjovt og se det løb i Hadsen, og så i sær med vores to Tour komentator. Bor selv en 15 km væk fra byen i Hammel. Men går på gymnasiet i Hadsten, så jeg kører selv en del af ruten hverdag, så det er lidt skægt og se det i TV. Jeg var der også dengang Armstrong var der, det var lidt fedt  Thumbs Up

Generalt er det et rigtig godt løb, der er en rigtig god stemning derude, i sær når der er godt vejr hehe. Det kan klart anbefales.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

motZ
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #1: 30 Jul 2007, 23:31 »

Sad og så hele løbet.
Sjovt nok og se.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #2: 30 Jul 2007, 23:34 »

Gad vide om de også sender Post Danmark Rundt igen? De har haft sendt etaperne live før i tiden, måtte de gerne gøre igen. De kommer igen i år igennem Hammel, så skal helt klart ud og se det  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #3: 30 Jul 2007, 23:37 »

kanon stemning og rart at høre Rolf, han har selv kørt løbet... ruten burde have været lidt længere end de 1400m pr runde...
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #4: 30 Jul 2007, 23:40 »

kanon stemning og rart at høre Rolf, han har selv kørt løbet... ruten burde have været lidt længere end de 1400m pr runde...

Den er nu hård nok  Wink Har selv kørt på ruten, den bakke kan altså godt trække tænder ud, i sær så mange gange i træk
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Red love
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #5: 31 Jul 2007, 03:10 »

[quote author=Morientes
kanon stemning og rart at høre Rolf, han har selv kørt løbet...

Har uendeligt svært ved at forstå du kan være positivt stemt ovefor en mand som Rolf Sørensen. Nok den mest selvophøjede, ynkelige, og  uinteressante kommentator Danmark har set..
     
      At han så selv er tidligere Narkoman, i lighed med alle de ryttere han nu kommentere på nu, ja det hjælper jo ikke lige frem. .

    Også hans ynkværdige gentagne kommentare om hvor SYND det er for vores allesammens "helt" Michael Rasmussen. For nu kan kan "kyllingen" jo ikke FUSKE sig til flere penge ved hjælp af snyd, ligesom rolf selv gjorde, ja hold kæft der er synd..
Men selvfølelig sidste år begyndte Rolf jo også at tude fordi Michael havde været så dygtig med sprøjten at han kunne vinde en etape.  

   Ja har som sagt svært ved at forstå man har sympati som vist kun kan siges at være god til EN ting, nemmelig at snakke om hvor fantastisk han selv er..
Citat
« Seneste Redigering: 31 Jul 2007, 03:13 af Red love » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #6: 31 Jul 2007, 13:25 »

Ja det er jo så en mening, jeg har heldigvis en anden  Smiley
Rolf Sørensen er utrolig god til at analysere løb, syntes han er rigtig god som kommentator.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #7: 31 Jul 2007, 17:12 »

      At han så selv er tidligere Narkoman, i lighed med alle de ryttere han nu kommentere på nu, ja det hjælper jo ikke lige frem. .

    Også hans ynkværdige gentagne kommentare om hvor SYND det er for vores allesammens "helt" Michael Rasmussen. For nu kan kan "kyllingen" jo ikke FUSKE sig til flere penge ved hjælp af snyd, ligesom rolf selv gjorde, ja hold kæft der er synd..
Men selvfølelig sidste år begyndte Rolf jo også at tude fordi Michael havde været så dygtig med sprøjten at han kunne vinde en etape.   

   Ja har som sagt svært ved at forstå man har sympati som vist kun kan siges at være god til EN ting, nemmelig at snakke om hvor fantastisk han selv er..

Giv venligst et link til den artikel, der beviser, at Rolf Sørensen og Michael Rasmussen har taget doping. Det tyder på, at du ved noget, vi andre ikke ved.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #8: 01 Aug 2007, 02:04 »

Giv venligst et link til den artikel, der beviser, at Rolf Sørensen og Michael Rasmussen har taget doping. Det tyder på, at du ved noget, vi andre ikke ved.
Til at begynde med de er porf. cykelrytter er sådan set nok bevis, må folk da efterhånden erkende. Ellers skal man ihvertfald være uffateligt blå øjet.
Derudover kørte rolf i 90´erne hvor ALLE ligesom i dag tog doping. Der er også kommet beviser fra en læge i Italien der gav ham doping 70 gange tidligt i 90´erne men ingen sag blevet da det er forældet nu.

  Og vores gloværdige helt Michael " Kyllingen" Rasmussen, hvordan var det nu røg han ikk ud af touren? ligegyldig hvor hyklerisk, og inkompetent tour ledelsen, og ledelsen for rabobank så er, ja så ryger man jo ikk ud for sjov. Og hvorfor har han ikk styr på papirene? og hvorfor er der et vidne, der står frem og foræller han lyver? og hvorfor fortæller en tidligere holdkammerat, at han allerede i 2002 også var dopet? er mig ubegribeligt hvis du alvorligt vil sige at han er ikke er dopet.. Ja han er virkelig en "ÆGTE" helt, næsten ligeså fantastisk som Bjarne Riis... Huh
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #9: 01 Aug 2007, 02:10 »

Giv venligst et link til den artikel, der beviser, at Rolf Sørensen og Michael Rasmussen har taget doping. Det tyder på, at du ved noget, vi andre ikke ved.

hvis du virkelig behøver at læse det her for at tro det           .
                                                                          http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2007/05/28/160010.htm

       
                                                                          http://avisen.dk/rytter-beskylder-rasmussen-doping-200707.aspx
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #10: 01 Aug 2007, 09:15 »

hvis du virkelig behøver at læse det her for at tro det           .
                                                                          http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2007/05/28/160010.htm

       
                                                                          http://avisen.dk/rytter-beskylder-rasmussen-doping-200707.aspx

Rolf har selvf. taget noget, han ikke skulle, det var stilen dengang.

Jeg synes dog, det er lidt tyndt at tro på en afdanket mountainbike rytter, der lige pludselig får lyst til at sige noget om personen i den gule trøje. Det er jo ikke andet end en påstand og ligesom de Roij, er rytteren garanteret købt af Tour-ledelsen.

Kanld mig bare paranoid, men jeg er sikker på, at der er meget mere i sagen Rasmussen end fire advarsler og en smuttur til Italien.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #11: 01 Aug 2007, 10:00 »

hvis du virkelig behøver at læse det her for at tro det           .
                                                                          http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2007/05/28/160010.htm

       
                                                                          http://avisen.dk/rytter-beskylder-rasmussen-doping-200707.aspx

Det er jo ikke skyggen af et bevis? Det er meget muligt, at begge har været dopet, men det er for tåbeligt at tage det som en selvfølge, når intet ligger fast.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #12: 01 Aug 2007, 11:44 »

Om Rolf Sørensen har været dopet eller ej, er for mig ret ligegyldigt. Det gør ham ikke til en dårlig kommentator. Cykelsport er underholdning, jeg er egentlig ligeglad med om de tager doping, bare jeg får et spændende cykelløb.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #13: 01 Aug 2007, 12:06 »

Om Rolf Sørensen har været dopet eller ej, er for mig ret ligegyldigt. Det gør ham ikke til en dårlig kommentator. Cykelsport er underholdning, jeg er egentlig ligeglad med om de tager doping, bare jeg får et spændende cykelløb.

Det er jeg så ikke enig, jeg vil også have underholdning, men det skal ikke være med ulovlige midler.

Jeg så heller, at man stoppede rovdriften på rytterne, da man ikke kan forvente, at de kan holde til alle de løb uden de skal tage ulovlige midler i brug.

Måske indfører et max antal løb hver enkelt rytter må deltage pr. sæson eller en anden form for regel, der gør at ryttere bedre kan holde til de lange etapeløb  Peace
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Gadeløbet i Hadsten
« Svar #14: 01 Aug 2007, 21:49 »

Om Rolf Sørensen har været dopet eller ej, er for mig ret ligegyldigt. Det gør ham ikke til en dårlig kommentator. Cykelsport er underholdning, jeg er egentlig ligeglad med om de tager doping, bare jeg får et spændende cykelløb.

  Det er en meget forståelig holdning og have som det det ser ud med cykelsporten pt. helt sikkert, og jeg kan da også godt følge dig til en vis grad.

  det eneste man bare bliver nød til at holde fast i er doping er sundhedsmæssigt skadeligt. Det giver tonsvis af bivirkninger og i nogen tilfælde er det svarende til narkomani, og hvor om alting er, folk dør af det!
Altså en mand som Pantani døde jo ikk af alderdom. Det er bare noget folk tit overser, men bestemt værd at tage med.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010