home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1102 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Magpies - En Newcastle Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Magpies - En Newcastle Blog  (Læst 1064 gange)
crj
Ynglingespiller

The Magpies - En Newcastle Blog
« : 29 Jul 2007, 19:47 »

Spilopsætning:

Database: 7.0.2 opdatering
Databasestørrelse: Stor
Lande: Danmark, England, Italien, Frankrig og Spanien.
Startdato: Englands (Juli 2006)
Tidligere Managererfaring: Automatisk

Egne regler og forventninger

Jeg har overtaget Newcastle United, og skal forsøge at fører dem frem til hæder og sejre. Jeg sætter en midlertidig målsætning ved at vinde Premier League efter 3 sæsoner og derefter europæisk succes. Jeg er altid helt tosset med talenter når jeg spiller så derfor vil jeg lave den regel at jeg kun må købe spillere der er under 23 år. Jeg vil forsøge at fremskaffe en ordentlig økonomi, da jeg kun har 1 million at købe for her op til sæsonstart. Da jeg skal udvikle talenter vi jeg selvfølgelig også forsøge, hurtigst muligt at få nogle ordentlige trænings og ungdomsfaciliteter.

Newcastle United Football Club

Newcastle United Football Club er en professionel engelsk fodboldklub i byen Newcastle med kælenavnet Magpies (Dansk: Skaderne), som spiller i den bedste engelske række FA Premier League.
Deres tilhængere er kendt som Toon Army eller Georgies grundet området, hvor klubben hører til og hvor størstedelen af deres tilhængere er fra. Klubben blev grundlagt i 1892 efter fusionen mellem to lokale klubber, Newcastle East og Newcastle West og spiller deres hjemmekampe på St James’ Park, som er Newcastle West's gamle grund i byen.
Klubben har bl.a vundet fire engelske mesterskaber, været engelsk pokalvinder seks gange og vundet UEFA Cup (tidligere Inter-Cities Fairs Cup) én gang.
De traditionelle lokale rivaler er Sunderland og Middlesbrough.

Gennemgang af truppen

Truppen ser generelt godt ud der er ikke pladser hvor jeg føler jeg falder fuldstændigt igennem, Jeg føler dog med tiden at jeg skal forsøge at forstærke midtbanen. Da den er lidt tynd. Newcastle er kendt for at have et af de hurtigste angreb i Premier league, så derved vil jeg forsøge at spille meget direkte. Jeg vil forsøge at give så mange unge spillere så muligt spilletid, så de kan udvikle sig.
mangler der ikke noget ?
Jo der gør må jeg desvære sige, der mangler noget nemlig min personlige yngling Michael Owen som desværre er skadet i 10 Måneder.

Håber i vil følge med , dette var ihvertfald starten på et eventyr  Rullende Øjne

fmmad
Ynglingespiller

Sv: The Magpies - En Newcastle Blog
« Svar #1: 31 Jul 2007, 19:13 »

UUU Update?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2: 31 Jul 2007, 19:15 »

Denne blog lover sgu godt!

crj
Ynglingespiller

« Svar #3: 07 Aug 2007, 19:27 »

Må desværre meddele at jeg har slået min søster ihjel .  ticked off

ej bare rolig hun valgte bare at hive stikket ud efter en sæson. Derfor pauser jeg den indtil jeg har fået spillet   Peace

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010