home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  rettelser til freakup 1.4
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: rettelser til freakup 1.4  (Læst 389 gange)
rindom-
Gæst

rettelser til freakup 1.4
« : 25 Jul 2007, 17:55 »

hej Drenge jeg er en af mange andre som nyder rigtig godt af jeres update. (stor ros til jer)
jeg har lige startet et nyt spil med en af mine yndligshold i superligaen, brøndby. her er jeg støt på nogle ting jeg synes i godt måtte tage højde for i jeres næste update.

-jeg synes at det er for fedt at i har lavet de fremtidige handler så de først går i gang fra 1/7 -07. dog finder jeg det ekstremt irriterende at jeg mener at opleve at klubbernes transfersbudget er uændret det vil sige at et hold som f.eks. fck (skal jeg jo sige som bif-mand) har deres normale trsnsferbudget + at der er betalt for alle de spillere hvert hold får i fremtiden. er der for meget arbejde i at modregne det, så ikke fck køber ind for knapt 100 mio. i første sæson? ved godt det er ens for alle hold men lidt synd at der ikke er taget højde for dette.

-en anden ting jeg er lidt ked af, er at de fremtidige trænere ikke er sat ind. bare f.eks. lars olsen til ob colin todd til randers, laudrup til getafe og schuster til real.?

-til sidst vil jeg komme med en forespørgsel. -er det muligt at i kan ændre i spillernes position? oplever f.eks. at anders randrup kun står som højre back, selvom han hele foråret har været første valg på venstre back på brøndbys hold. ligeledes kan de nævnes at morten rasmussen heller ikke står til at kunne spille højre back men har en mulighed for at lære højre back. er der en plads i forsvaret han ikke kan spille??? ike at han er vildt god, men når nu i er så gode til det der update drenge er det så ikke forholdsvis simplet at ændre det?

lige her før jeg slutter... jeg synes det er lidt synd at en klub som fck. ikke gør brug af sine spillere på de rigtige pladser. ved godt at det mange gange er op til tilfældighederne hvem der spiller hvor, men vil mene at man godt kan forudbestemme at n. jensen skal spille venstre back og ikke render rundt og tager pladsen for grønkjær på venstre kant. hutchinson bliver stort set aldrig valgt til en kamp og brede hangeland spiller alt for tit central midt. og det ville alderig kunne lade sig gøre at fck ville sælge allbäck efter 1. sæson. synes at der er for mange af de det mystiske ting i spillet som gør at det lige mangler det sidste før i har lavet verdens bedste update.

i kan jo bruge mine små indput som i vil, konstruktivt eller som kritik bestemmer i selv. men er sikker på at i ville få stor credit af alle, hvis i kan få rettet det til så det passer sådan nogenlunde. det plejer i at være ekstremt gode til

rindom-
Gæst

Sv: rettelser til freakup 1.4
« Svar #1: 25 Jul 2007, 18:01 »

mener også at et hold som lyngby bør blive lavet væsentlig bedre, så de har en realisktisk chance for at rykke op efter første sæson. synes også godt at der kunne gøres noget ved salami og farlige frank salami solgt for hurtigt og farlige frank skal gøres til deres fortrukne angriber. han spiller stort set ik eller bliver lejet ud. osv... kunne være super cool hvis i akn få rettet det til så det stemmer 100%

-KNM-
Manager

« Svar #2: 25 Jul 2007, 18:04 »

-en anden ting jeg er lidt ked af, er at de fremtidige trænere ikke er sat ind. bare f.eks. lars olsen til ob colin todd til randers, laudrup til getafe og schuster til real.?

-til sidst vil jeg komme med en forespørgsel. -er det muligt at i kan ændre i spillernes position? oplever f.eks. at anders randrup kun står som højre back, selvom han hele foråret har været første valg på venstre back på brøndbys hold. ligeledes kan de nævnes at morten rasmussen heller ikke står til at kunne spille højre back men har en mulighed for at lære højre back. er der en plads i forsvaret han ikke kan spille??? ike at han er vildt god, men når nu i er så gode til det der update drenge er det så ikke forholdsvis simplet at ændre det?

lige her før jeg slutter... jeg synes det er lidt synd at en klub som fck. ikke gør brug af sine spillere på de rigtige pladser. ved godt at det mange gange er op til tilfældighederne hvem der spiller hvor, men vil mene at man godt kan forudbestemme at n. jensen skal spille venstre back og ikke render rundt og tager pladsen for grønkjær på venstre kant. hutchinson bliver stort set aldrig valgt til en kamp og brede hangeland spiller alt for tit central midt. og det ville alderig kunne lade sig gøre at fck ville sælge allbäck efter 1. sæson. synes at der er for mange af de det mystiske ting i spillet som gør at det lige mangler det sidste før i har lavet verdens bedste update.

Den med trænerne: Det er ikke muligt at lave future transfers for trænere. Derfor er det ikke blevet lavet.

Positioner: Det er muligt. Og endda ret let og er noget du selv kan lave i editoren hvis du bare kigger lidt rundt. Jeg ved ikke om det er derfor (jeg er ikke i FreakUp afdelingen), men jeg kunne forestille mig at man stoler på at SI har lavet sin research ordentligt og mener at man selv skal lære spillere nye positioner hvis man vil have det.

Den sidste: Det er ikke muligt. Det kan måske laves ved at ændre lidt på positioner og og stats, men det vil der komme alt for mange bivirkninger ved.

Men du kan evt. prøve at lege lidt med editoren. Du kan tilføje mig til MSN hvis du vil have hjælp.

-KNM-
Manager

« Svar #3: 25 Jul 2007, 18:06 »

mener også at et hold som lyngby bør blive lavet væsentlig bedre, så de har en realisktisk chance for at rykke op efter første sæson. synes også godt at der kunne gøres noget ved salami og farlige frank salami solgt for hurtigt og farlige frank skal gøres til deres fortrukne angriber. han spiller stort set ik eller bliver lejet ud. osv... kunne være super cool hvis i akn få rettet det til så det stemmer 100%

jeg tror ikke at Gaylord, der står for det ændrer så meget på skills. Ikke et helt hold i hvert fald. Men det kan jo være at det bare er den rette taktik, der skal til. Har ikek selv prøvet Lyngby, men har da set dem rykke op et par gange.

og velkommen til siden

rindom-
Gæst

« Svar #4: 25 Jul 2007, 18:19 »

det er jo bare lidt så de stiller med et realistisk hold. ericsson kan f.eks heller ikke spille venstre midt som han gør glimrende og har gjort rigtig meget i den forgangene sæson.

det med trænerne... kan man ikke bare ændre på deres kontrakter ligesom spillernes??? kunne da være for syret, hvis man kunne få laudrup som konkurrent?

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #5: 25 Jul 2007, 18:25 »

det er jo bare lidt så de stiller med et realistisk hold. ericsson kan f.eks heller ikke spille venstre midt som han gør glimrende og har gjort rigtig meget i den forgangene sæson.

det med trænerne... kan man ikke bare ændre på deres kontrakter ligesom spillernes??? kunne da være for syret, hvis man kunne få laudrup som konkurrent?

man kan godt rygge managere til forskellige klubber.. har jeg selv prøvet.

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

blomvikings
Manager

« Svar #6: 25 Jul 2007, 18:46 »

Hvor henne skal man udpakke filen?

tturbo1
Manager

« Svar #7: 25 Jul 2007, 18:48 »

Hvor henne skal man udpakke filen?

C:\Documenter\Sports Interactive\Football Manager 2007\db

-KNM-
Manager

« Svar #8: 25 Jul 2007, 18:59 »

man kan godt rygge managere til forskellige klubber.. har jeg selv prøvet.

Ja det kan man sagtens. men man kan ikke lave det som future transfers. Det er muligt at lave dem så de er i klubberne fra starten, men man har valgt ikke at bryde konceptet med future transfer. mht Martin ericsson, så kan du omskole spillerne og det er ikke engang altid nødvendigt hvis han bare skal spille et par enkelte kampe på v. midt.

Jeg har selv stor succes med Lorentzen som højre midt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010