home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FMScout=snyd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FMScout=snyd  (Læst 9592 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

FMScout=snyd
« : 19 Jan 2006, 18:14 »

Der har været mange diskussioner om fmscout er snyd eller ikke. Det er uden tvivl noget snyd i da man kan se nogle "hidden stats" som P.A.

Men jeg har lavet et par undersøgelser med programmet.

Her var det flere klubber (chelsea i særdeleshed) der købte flere ukendte "dårlige" spillere der langt fra havde standarden til at spille i Chelsea. Disse spillere havde dog en ting til fælles. Det var nemlig at de allesammen havde imellem 170-190 i potential ability.

Så da computeren ved de "hidden stats" så kan man vel også selv kunne gøre det eller hvad synes i

Bademesteren
Manager

Sv: FMScout=snyd
« Svar #1: 19 Jan 2006, 18:18 »

Det skal man da....

...Hvis man altså er synsk  Grin

Som sagt før, så er det op til hver enkelt gamers samvittighed og spillelyst, at beslutte sig for om man vil bruge scoutværktøjer, editors osv.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 19 Jan 2006, 18:22 »

Der har været mange diskussioner om fmscout er snyd eller ikke. Det er uden tvivl noget snyd i da man kan se nogle "hidden stats" som P.A.

Men jeg har lavet et par undersøgelser med programmet.

Her var det flere klubber (chelsea i særdeleshed) der købte flere ukendte "dårlige" spillere der langt fra havde standarden til at spille i Chelsea. Disse spillere havde dog en ting til fælles. Det var nemlig at de allesammen havde imellem 170-190 i potential ability.

Så da computeren ved de "hidden stats" så kan man vel også selv kunne gøre det eller hvad synes i

Du kan jo selv bestemme , hvad FMScout skal vise Wink Hvis du højrekliker på Name, Nation, Club, Position, Age og dem der ellers er der, kommer der en lang liste, hvor du kan fjerne/tilføje dem du vil ;-)

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 19 Jan 2006, 18:25 »

Du kan jo selv bestemme , hvad FMScout skal vise Wink Hvis du højrekliker på Name, Nation, Club, Position, Age og dem der ellers er der, kommer der en lang liste, hvor du kan fjerne/tilføje dem du vil ;-)

det ved jeg godt men det er vel også snyd fra computerens side da den ved alle de forskellige tal osv. og human managere ikke ved det

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 19 Jan 2006, 18:29 »

det ved jeg godt men det er vel også snyd fra computerens side da den ved alle de forskellige tal osv. og human managere ikke ved det

Det er det vel Smiley Men hvis de "ukendte" og ringe, ikke havnede i storklubberne, så ville det jo være lige så urealistisk ;-)

Jeg mener, at hvis alle de talenter havnede i klubber som Vejle, AGF osv. så ville de jo lige pludselig være ufattelig gode, ikke? Smiley

Og nu må jeg hellere smutte ;-) Har en lang opgave foran mig :-(

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 19 Jan 2006, 18:33 »

Det er det vel Smiley Men hvis de "ukendte" og ringe, ikke havnede i storklubberne, så ville det jo være lige så urealistisk ;-)

Jeg mener, at hvis alle de talenter havnede i klubber som Vejle, AGF osv. så ville de jo lige pludselig være ufattelig gode, ikke? Smiley

Og nu må jeg hellere smutte ;-) Har en lang opgave foran mig :-(

ja det har du vel ret i.

Men hos nogle af spillerne er de nuværende stats rimelig lave i forhold til hvor gode de faktisk kan blive og til at spille i en storklub.

Held og lykke med opgaven

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6: 19 Jan 2006, 18:35 »

ja det har du vel ret i.

Men hos nogle af spillerne er de nuværende stats rimelig lave i forhold til hvor gode de faktisk kan blive og til at spille i en storklub.

Held og lykke med opgaven

Tak Wink

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7: 19 Jan 2006, 19:04 »

Storhold køber også mange spillere, som ikke bliver sindssyge gode. De får hjælp af deres scouts, og derfor er det også vigtigt at man selv benytter disse, da disse store talenter, som du selv siger, ikke har høj CA. Men scoutsene har træning i at belure PA, og derfor skal man satse en gang i mellem. Derudover ligger de fleste store talenter i beskrivelsen: "promising", som betyder at spilleren er under 24, og har en PA på over 170, mener jeg at det er.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 19 Jan 2006, 19:14 »

Storhold køber også mange spillere, som ikke bliver sindssyge gode. De får hjælp af deres scouts, og derfor er det også vigtigt at man selv benytter disse, da disse store talenter, som du selv siger, ikke har høj CA. Men scoutsene har træning i at belure PA, og derfor skal man satse en gang i mellem. Derudover ligger de fleste store talenter i beskrivelsen: "promising", som betyder at spilleren er under 24, og har en PA på over 170, mener jeg at det er.

Også dette har vi en guide til!! her

Jeg mener stadig at FM Scout er snyd. Hvis dine egne scouts har høje til i judging player ability og judging player potential, finder de også som regel nogle ret gode spillere! Du kan jo kigge på min Newcastle blog, og se hvor fede spillere jeg har der, takket være mine scouts Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kasperkusk91
Gæst

« Svar #9: 21 Jan 2006, 10:11 »

Hvordan sætter man sin Download in i selve spillet ?

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 21 Jan 2006, 10:28 »

Hvordan sætter man sin Download in i selve spillet ?

Velkommen til siden kasperkusk91, hvilken download vil du have ind i spillet?

kasperkusk91
Gæst

« Svar #11: 21 Jan 2006, 11:19 »

Velkommen til siden kasperkusk91, hvilken download vil du have ind i spillet?

Det ved jeg ikke helt, hvad synes du selv der er det bedste ? Det vil jeg gerne have altså det du synes

United-styrer
Gæst

« Svar #12: 21 Jan 2006, 12:26 »

Det ved jeg ikke helt, hvad synes du selv der er det bedste ? Det vil jeg gerne have altså det du synes

Først og fremmest skal du have installeret patch 6.0.2. Find den under Downloads. Hvad der er bedst af grafik, er en smagssag, men tag et kig i downloadsektionen og se, hvad der passer til din smag. Så må du skrive, hvis du løber ind i problemer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 21 Jan 2006, 12:27 »

Jeg har installeret patch 6.0.2 samt FmFreaks Mega Pack, som jeg VARMT kan anbefale, da den indeholder alt som jeg har brug for i grafik afdelingen! Du finder selvfølgelig begge ting i downloads

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 21 Jan 2006, 12:31 »

Jeg har installeret patch 6.0.2 samt FmFreaks Mega Pack, som jeg VARMT kan anbefale, da den indeholder alt som jeg har brug for i grafik afdelingen! Du finder selvfølgelig begge ting i downloads

megapacken ligger der vist ikke mere

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010