home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1305 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Midlertidigt lukket]AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [Midlertidigt lukket]AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"  (Læst 4690 gange)
Thore
Manager

Sv: AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
« Svar #15: 03 Aug 2007, 01:57 »

Fedt valg af hold  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Vuff
Ynglingespiller

« Svar #16: 03 Aug 2007, 13:34 »

Lige lidt "Flueknepperi" til dit første indlæg;

Hvordan kan der være rygter om at du får for lidt løn når din ansættelse først lige er blevet offentliggjordt ?

Men ellers godt arbejde Opstemt

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #17: 03 Aug 2007, 13:57 »

Lige lidt "Flueknepperi" til dit første indlæg;

Hvordan kan der være rygter om at du får for lidt løn når din ansættelse først lige er blevet offentliggjordt ?

Men ellers godt arbejde Opstemt

Tak.. og har du aldrig hørt om rygter.. De opstår jo bare   Wink

Zone 43
Manager

« Svar #18: 04 Aug 2007, 03:05 »

Fantatisk valg af hold! Thumbs Up

Faktisk var de Danmarks dårligste hold for et par år siden. Mener det var i 1972 Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #19: 06 Aug 2007, 13:05 »

Opdating komemr senere i dag.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #20: 07 Aug 2007, 13:33 »

Tamt indlæg, men meget bedre næste sæson. Har også travlt for tiden  Ubeslutsom

Dagen efter fik vi afvide, hvem vi skulle møde næste gang i cuppen. Det blev AC Horsens, og jeg må sige at jeg ikke var ret glad for det. Det var en al for stor mundfuld på en gang. Vi kunne dog bare bruge kampen som en slags prøve, så lidt godt var der i det.
Vi fik også købt den sidste spiller ind som blev Diego Tur, en dansker som var national kendt, og det viste sig at være en god handel.
Min 4 kamp for klubben blev det første nederlag, vi tabte 4-2 til Brønshøj. Først laver målmanden en kæmpe fejl, ved at kaste bolden ind på en modspiller og den ryger i mål. Derefter bliver han udvist og der bliver scoret på straffe.

Efterårs sæsonen

Pokalrunde 2: 0-6 AC Horsens

Vi blev godt og grundigt tævet. Det lykkedes Horsens at score 5 mål i første halvleg, mens en god taktik satte en mindre stopper for målfesten, da det kun blev til 1 mål i anden halvleg. En stor del af sejren var Glibertos skyld, da han scorede ikke mindre end 3 mål altså hattrick.
Al pressen røg over til Gliberto heldigvis, mens jeg fik en kæmpe røvfuld af bestyrelsen. Den havde jeg også fortjent, men jeg advarede spillederne om ikke at tage for let på kampen, så det var ikke kun min skyld. Mit mål til næste sæson var mindst at komme til 4 runde, da jeg har utrolig uheldig i denne sæson.

1-3 BIF II

Denne kamp var klart set som et nederlag før kampen var begyndt, da de havde superliga spillere at stille op med, mens vi havde 3 serie spillere. Vi blev godt og grundigt ydmyget af islændingen Hannes Sigurosson, som scorede 2 af kampens 3 mål. Hannes blev også kåret som kampens bedste spillere, med en bedømmelse 9/10 fra bold.dk. Jeg blev en smule skuffet over spillernes vilje om at vinde kampen, som de så slet ikke have noget af.

4-4 B93

Utrolig heldig kamp for os, det lykkedes os at score to mål i d. 91 minut. Kampen var ellers meget lige, og vi havde endnu flere chancer, og flere inden for målrammen. Det var bare ærveligt at man skulle se endnu en kamp uden sejr, selvom der havde været 2 i efterårssæsonen. Det var også på denne tid, hvor jeg begyndte at se, at jeg ikke kunne rygge op i denne sæson, men nok mere skulle prøve at udgå nedrykning. Jeg var også enig med mig selv om, at der skulle findes en ny angriber. Jeg havde den helt rette spiller i tankerne.

Pressemøde, 16 november 2006

Mig og Claus Budtz gik ind og satte sig i lokalet, med alle diverse pressefolk. Claus startede ”Tak for det store fremmøde, vi vil som sagt præsentere en ny spiller i dag, og nu vil jeg give ordet til Klaus Fejer.”
”Inden jeg afslører den nye spiller vil jeg gerne sige at mine resultater ikke har været forrygende, men jeg indså at vi havde brug for en ny angriber, en med noget rutine og en som virkelig kan score mål! Jeg vil også gerne sige at vi nok mere skal prøve at undgå nedrykning, end prøve at komme med i topspillet, efter som det går lige nu. Det har også været lidt stresset at skulle møde så mange nye spillere osv., men næste sæson..”

Kenni Sommer gik ind lokalet, og pressen gik helt amok. ”Kenni Sommer er så vores nye mand, jeg håber at alle tager godt imod ham, og at han kommer til at spille stabilt her i den kommende halve sæson.”

Forårs sæonsen

Den korte halvårs sæson. Her skete ikke det helt store, vi vandt flere kampe, takket være Kenni sommer. Forårs sæsonen bød på en stor sejr mod Hvidovre.

4-1 Hvidovre.

Utrolig god kamp. Vi havde brug for at vinde den, pga. de var en af bundpropperne ligesom os. Alle vores spillere spillede super godt den dag, og derfor blev sejren så stor. Det kunne have været dejligt hvis de ikke havde scoret det ene mål, men når man endelig får en sejr, gør det ikke noget at den er stor. Presse have kun ros tilovers til os, og alle spillerne fik karakteren 8 eller 9. Bestyrelsen roste også mig og holdet til skyerne, og ville elske hvis der kom flere af de resultater.

1-1   Holbæk

Super kamp da vi spillede lige op med oprykkerne Holbæk, de lå på en anden plads. De skulle bare vinde så blev de mestre, lige for næsen af BIF II. Det lykkedes dem slet ikke, for vi fik dem stoppet, og det var faktisk os der burde have vundet. Vi læggede ud med at score i første minut, og havde mange chancer. Tiden gik og i det 89 minut lykkedes det Holbæk score på straffe. Vi havde hele 12 chancer i alt, mens de havde sølle 5.
Vi havde en grund til at være skuffet, men alligevel var vi meget tilfredse med resultatet mod anden pladsen.

Zone 43
Manager

Sv: [Respons? - Tak]AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
« Svar #21: 14 Aug 2007, 15:42 »

Fine resultater hidtil Smiley

Go AB70!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 14 Aug 2007, 15:44 »

Kedelig. Mere tekst

Ej, den blog er squ god Opstemt

Årest lamer 2010

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #23: 14 Aug 2007, 15:54 »

Endelig Smiley

Update iaften..

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010