home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1086 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Midlertidigt lukket]AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [Midlertidigt lukket]AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"  (Læst 4677 gange)
Klaus Fejer
Gæst

[Midlertidigt lukket]AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
« : 24 Jul 2007, 23:54 »

Dette er min første blog, så vær lidt sød ved mig  Smiley

Forhandlingerne

Jeg gik rundt og trænede 3-serie holdet SGF, havde fået dem derop fra serie 6 på 3 sæsoner. Jeg gik selvfølgelig med en stor drøm om at komme videre, selvom jeg elskede klubben. Det skulle så også vise sig at jeg gjorde. Det hele begyndte den 30. juni 2006, hvor jeg var med min bedste ven, Torp Nielsen til forretningsmøde. Han havde tænkt sig at købe klubben, og starte den helt forfra. Vi kom så til mødet, hvor vi mødte bestyrelsen og ejeren. Efter et par timers forhandlinger, endte det med at Torp købte 40 % af klubben.
Derefter skulle de diskutere fremtid planerne, og de skulle skaffe en ny manager da det gamle var gået af. Han var gået af pga. han mente der ikke kunne ske noget med klubben, og pressen omtalte også klubben som ”Danmark dårligste klub”. Det var der jeg kom ind i billedet.
Torp spurgte om det ikke var noget for mig, og jo det var det sådan. Det ville så resultere i at jeg skulle flytte fra Søften til Amager, men det var jo altid det jeg havde ønsket mig! Jeg sagde jo, og Torp begyndte at forklare om hvordan, jeg havde sikret 3 oprykninger i træk.
Jeg havde også været i JP Århus, og de havde hørt lidt om mig. Vi begyndte med forhandlingerne af kontrakten, jeg kunne få 4250 kr. om måneden. Kontrakten indeholdte dog også husleje og forbrug af el+vand.

Efter 2 timers forhandlinger var det hele på plads, jeg skulle næste morgen præsenteres for pressen på et pressemøde.

Pressemødet, 1. juli 2006

Jeg skulle møde op kl. 07:30, 30 minutter før pressemødet for at møde Claus Budtz. Claus Budtz gik ind først, satte sig ned og bedte om ro. Så sagde han ”tak for det flotte fremmøde i dag, i kan nok alle regne ud hvad dette handler om. Vi har fundet en ny manager til holdet, Klaus Fejer er hans navn … (fortalte om min karriere, og om hvor jeg var fra).
Nu var det min tur, jeg gik ind i presselokalet og med det samme blev jeg blindet af diverse kameraer. Jeg fik sat mig ned og Claus Budtz bad igen om ro.
Så skulle jeg føre ordet ”Mit navn er som sagt Klaus Fejer, og kommer fra Århus. Jeg er meget glad for at være kommet til AB1970, og håber på at kunne vende ”Danmarks dårligste klub” til ”Danmarks bedste klub” på 6år. Jeg regner med at kunne starte et tæt sammenarbejde mellem en stor klub og vores, så vi kan jo lidt penge og få lejet lidt forstærkninger. Jeg vil primært gå efter en top 6 i denne sæson, da vores transferbudget ikke er det bedste. Jeg har ikke mere at sige for i dag, men hvis I har nogle spørgsmål?”

Kirsten Holm fra Ekstra Bladet: ”Hvilken/hvilke klub kunne du godt tænke dig at sammenarbejde dig med?”
Klaus Fejer: ”Fc København, B.I.F, eller AGF.”
Christian Munk fra BT: ”Hvis man ser over 2 sæsoner, er planen så at rykke op i 1 division?”
Klaus Fejer: ”Ja, jeg regner med at bruge 2 år på hver division, men det kan jeg ikke sige med sikkerhed”
Kirsten Holm fra Ekstra Blandet: ”Klaus, der går rygter om at du er underbetalt af bestyrelsen, kan du bekræfte det?”
Klaus Fejer: ”Det er da dybt godnat!, hvorfor skulle jeg være det?”

Så afbrød Claus Budtz og sagde at pressemødet var forbi, og at jeg nok ville udtale mig om et par uger om diverse spillere, og forstærkninger.

Forsættes

« Seneste Redigering: 15 Aug 2007, 20:19 af Klaus Fejer » Logged

Marchang
Landsholdsspiller

Sv: AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
« Svar #1: 25 Jul 2007, 00:03 »

Fremragende start. Håber på succes for holdet.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #2: 25 Jul 2007, 00:06 »

Har faktisk lige et spg. Er det smartest at poste alt i første inlæg eller poste det løbende, for hvis man poster det i første indlæg ville det være lettere at finde, men mindre overskueligt ?

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #3: 25 Jul 2007, 00:13 »

Løbende helt klart. men du kan jo lave en indholdsfortegnelse, hvor man kan trykke og springe til updaten.

Green and Gold..

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #4: 25 Jul 2007, 00:24 »

God idé, takker Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #5: 25 Jul 2007, 00:32 »

Det var så lidt. Bare glad for at hjælpe. hvornår kommer der update igen? Opstemt

Green and Gold..

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #6: 25 Jul 2007, 00:51 »

Øhh' Skal til "familie træf" i REE PARK og spise og sådan, så måske imorgen eller i overmorgen (:

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Jul 2007, 00:58 »

okay. bare i orden du. Peace

Green and Gold..

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 25 Jul 2007, 18:17 »

god blog og god start. kan man se et ss af holdet?

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #9: 25 Jul 2007, 21:20 »

Som sagt er jeg nybegynder, så hvad er et ss= screenshot `?, og mener du så af truppen eller af hvad pt. ?

Klaus Fejer
Gæst

AB1970 "Danmarks Dårligste Hold"
« Svar #10: 25 Jul 2007, 22:36 »

Første dag, 2 Juli 2007

Jeg skulle i dag modtage mine møbler, men dette havde jeg hyret flyttemænd. Jeg skulle først møde kl. 09:00 i dag, for at møde resten af staben. I dag var også denne dag jeg skulle snakke med spillerne og kigge på budgetterne.
Jeg kom for sent på min første rigtige arbejdsdag, havde ikke regnet med at der var så meget trafik på amager. Nå, men ledelsen og resten af staben sad og ventede da jeg kom. Jeg sagde undskyld for forsinkelsen og vi kunne forsætte. Det første vi snakkede om var økonomien, det så bestemt ikke for god ud! Det hele lød på 77 500 kr., og et transferbudget på 0 kr. Derefter kiggede vi på lønningsbudgettet som lød på 108 000 kr. pr. måned. Der var derfor råd til at hente omkring 3-5 nye spillere, så længe de blev hentet på fri transfer.
Jeg fik også sæsonens mål afvide, de lød på at sikre klubben for nedrykning.
Til sidst snakkede jeg med bestyrelsen om en samarbejdsklub, og dette ville de diskutere og vende tilbage om ca. 14 dage igen.

Efter en kort pause mødte klubbens spillere til træning kl. 12. Der skulle jeg sammen med min assistentmanager vurdere spillerne, og se på holdets mange svagheder. Vi kom frem til at klubben godt kunne bruge en bedre målmand, og måske lidt mere skarphed foran modstanderens mål.

Pressemøde, 1 August 2007

”Jeg har indkaldt til dette pressemøde som lovet. Jeg vil i dag løfte sløret for samarbejdsklubben og diverse handler.”
”Jeg spurgte bestyrelsen om et samarbejde med en klub, og de lovede at vende tilbage inden ca. 14 dage, jeg blev henvendt af bestyrelsen d. 12 Juli om at de havde fundet 2 klubben. København og Silkeborg. Jeg anbefalede FCK da det har bedre spillere og ville betale et beløb på 163 000 kr. om året, mens Silkeborg kun kunne byde på 83 000 kr. Bestyrelsen bestemte sig til FCK 2 timer efter.
Dagen efter havde jeg forhandlinger i gang med Lee Langeveldt som er målmand. Det viste sig at han var meget interesseret i at skifte på en lejeaftale til AB1970, og samme dag skrev jeg en lejeaftale med ham.
Siden da har vi skrevet kontrakt med 4 andre spillere på fri transfer."

Peter Hassel Green - d. 16 juli
Robert Andersen - d. 25 juli
Anders Koogi - d. 25 juli
Jesper Møller Sørensen - d. 31 juli

"Jeg vil ikke svare på nogen spørgsmål denne gang, men i er velkommen til at spørge på min email."

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #11: 26 Jul 2007, 07:29 »

god start..!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 26 Jul 2007, 10:40 »

Som sagt er jeg nybegynder, så hvad er et ss= screenshot `?, og mener du så af truppen eller af hvad pt. ?

ja et screenshot af din trup

RCD
Gæst

« Svar #13: 03 Aug 2007, 01:37 »

Jeg vil høre mere til den her blóg

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #14: 03 Aug 2007, 01:51 »

Undskyld den lange ventetid, men har haft masser af problemmer med mit spil. Det lykkedes dog her til aften at få loadet det igen, så jeg kunne skrive lidt  Smiley

Truppen:

Stenløse 0-3 AB1970

Vi vandt kampen imod alle odds. Stenløse havde kun 3 chancer, og de blev brugt forbi mål. Mens vi havde 7 og kun 2 chancer forbi mål. Efter kampen var der en rigtig god stemning, og bestyrelsen var begejstret over sejren. Efter kampen lå vi på en delt 3 plads med B 93.
Jeg var selvfølgelig meget tilfreds med at vinde kampen imod alle odds, men en sejr fjerner jo ikke pletten ”Danmarks dårligste hold”. Jeg så meget frem til at spille den næste kamp, som var en cup kamp.

Tilskuertal: 313.

Mål: 0- Rasmus Jørgensen, 15, 52 – Philip Søkjær, 90.

Bedste spiller: Rasmus Jørgensen

Top 5:

1. LFA
2. Holbæk
3. AB 1970, B 93
4. B.I.F II

Lyseng 0-2 AB1970

På denne kamp var jeg ligeså nervøs som altid. Jeg regnede med en sejr, pga. de var ”lilleputterne”, men trods alt måske bedre end os. Jeg advarede spillerne om ikke at tage denne kamp for let, ikke kun for mit omdømme, men også for deres egen og klubbens skyld.
Jeg satsede på den samme formation og samme mandskab efter den overbevisende sejr i søndags. Bestyrelsen forventede en sejr, den behøvede ikke være stor, bare vi vandt.

Tilskuertal: 182.

Mål: 0- Rasmus Jørgensen, 13 – Ismael Nielsen, 46.

Bedste spiller: Dzevdat Sanioski [AB1970]

Selv om vi vandt med 2 mål, havde vi faktisk kun 6 forsøg. De andre havde hele 9 forsøg, men å grund af det gode forsvar, fik vi sparket bolden væk på de rigtige tidspunkter. Jeg synes at vi var meget heldige, og var faktisk meget skuffet over midtbanen. Det lykkedes nemlig ikke midtbanen at presse modstanden nok, så vi måske kunne have fået en større sejr, eller en mere retfærdig sejr.

Pressen stormede frem, da jeg skulle hjem og slappe af. Jeg gav dem lov til at et par spørgsmål.

Jounalist fra ONSIDE
-   Klaus Fejer, 2 af dine ynglings hold er gået videre, nemlig AGF og din tidligere klub SGF. Ser du frem til at møde et af holdene i finalen eller bare senere i cuppen?
Klaus Fejer
-   Først og fremmest er jeg super glad for det, men ja det ville være super at møde et af holdene.
Jounalist fra ONSIDE
-   De skal som sagt spille mod hinanden, hvem tror du der vinder?
Klaus Fejer
-   Det er svært at afgøre, men helt ærligt tror jeg det bliver SGF, de har flere klassespillere og der form er rigtig god i øjeblikket.
[b]Jounalist fra Bold.dk

-   Klaus er du tilfreds med kampen i dag?
Klaus Fejer
-   Ja, altså vi vandt jo, men vi blev stadig presset en del nogle gange, og det skal helts ikke ske igen!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010